Löytääkö miestä nykyään netistä vai onko nuo deittipalstat turhia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuperäinen

Vieras
Mun mielestä mä olen sinkkuillut ihan riittämiin. Olis jo kiva tutustua johki miestämuistuttavaan MIEHEEN!
Onko tänä päivänä n.30vuotiaan mahdotonta löytää itselleen mies jolla ei ole mielenterveysongelmia, on siisti, rehellinen, miehisyys kunnossa ja on SINKKU...? Täältä meijä pikkukaupungista on turhis ettiä, kahden vaiheilla olen laitanko nettiin ilmon vai en....

Juu, ja minä löysin myös mieheni netistä. Deittipalstalta juurikin. Ja tällä hetkellä 2 vuoden jälkeen tuo sama mies edelleen asuu kanssani. Ja onnellisia ollaan. :) Kihloissa ja kaikkea, häätkin tulossa...

Seuranhaku deittipalstalta

Minäkin löysin mieheni netistä! :) Kyllähän deittipalstoilla toki myös niitä vastenmielisiä tapauksia pöyrii ihan niin kuin muissakin paikoissa. Netissä ne on hyvin helppo jättää huomioimatta, joten en oikein ymmärrä, miksi se olisi ongelma. Kannattaa myös itse ottaa miehiin yhteyttä, koska ne mielenkiintoisimmat tapaukset eivät välttämättä ole aina niitä aktiivisimpia viestittelijöitä.

Mä tässä pari kk pyörin deittipalstalla ja sieltä löyty ihan mielinmäärin seksihulluja ja muuten vain hulluja tapauksia.
Satuin myöskin tutustumaan muutamaan oikeasti mukavaan ja kivaan tyyppiin, ei heistä mitään vuosisadan rakkaustarinaa tullu, mutta kavereita joiden kanssa aina sillon tällön viestejä vaihdellaan ja kahvikupposen äärellä istuskellaan. :)

Auttaa todella paljon jos et ole lihava ja/tai ruma. Viehättävät naiset löytävät AINA seuraa, epäviehättävät marmattavat kuinka vaikeaa on löytää seuraa.

Suomi24:ssä on ainakin tosi fiksua ja asiallista porukkaa! Olen ollut siellä pariinkin otteeseen ja etenkin nyt parikymppisenä arvostaa sitä, että siellä korvien välissä on myös jotain miehellä ;) Ja siellä on todella sympaattisia ja koulutettuja ihmisiä :) Suosittelen!

Yhteistyössä