Löytyykös täältä muita opiskelijoita??

03.09.2007
507
0
16
Kohta se alkaa, opiskelut nimittäin. Palaan koulunpenkille ja kieltämättä vähän jännittää.
Edellisen kerran olen opiskellut yhkeksänkymmentä luvun alkupuolella.
Näinköhän tämä onnistuu, lasten, talonrakentamisen yms. kanssa. No, en minä helposti luovuttavaa tyyppiä ole.

Onko täällä muita kohtalotovereita? Olisi mukava kuulla miten te olette arjesta selvinneet. =)

miulla alkaa ens maanantaina mut en pääse ku tiistaina vasta, yhtään ei hotsota, juuri kamun kans eile haasteltii et miulla o vissiin nyt se 5 vuoden opiskelun jälkeen ei enää opiskelua vaihetta, tähän mennessä innostusta on riittänyt mut ei enää, vuosi ois vielä jaksettava mut mistä aikaa nykäsee näyttötöiden tekemiseen :snotty:

Mulla alkaa toinen vuos amk aikuiskoulutuksessa ja hyvin jaksoin ainakin ensimmäisen vuoden. Meillä on koulua ma ja ti ja loppuviikon teen 100% kolmevuorotyötä.

Meillä mä olen se joka siivoaa, mut mies on ollu tosi ymmärtäväinen sen suhteen et se tarkottaa et meillä oli välillä vähän pölystä. Muutenkin miehen tuki on ollu se mikä on auttanu jaksamaan, kun ite ei jaksais tenttiin lukea ja ei usko että ehtii opetella kaikki tentiiin vaadittavat asiat on ihana kun toinen sanoo et kyllä sä osaat.

Viimeinen vuosi alkaa ensi viikolla ja justiinsa sitten plussasin... Edellinen syntyi huhtikuussa 2007, mutten sen antanut häiritä opintoja. Nyt yritän sitten pikapikaa saada opinnäytetyön aikaiseksi syksyn aikana ja vikat pinnat.

Äijäkin sai tänään 1,5 vuoden työttömyyden ja työllistymiskoulutuksen jälkeen kunnon töitä eli vihdoin alkaa elämä hymyillä! Kovaa on ollut, Tyttö syntyi 2005, koulu alkoi 2006 syksyllä ja asuntolainaa ja autoja on tässä samalla makseltu. Kaikesta selviää, kun vaan jaksaa uskoa siihen!

Alkuperäinen kirjoittaja ketket:
Viimeinen vuosi alkaa ensi viikolla ja justiinsa sitten plussasin... Edellinen syntyi huhtikuussa 2007, mutten sen antanut häiritä opintoja. Nyt yritän sitten pikapikaa saada opinnäytetyön aikaiseksi syksyn aikana ja vikat pinnat.

Äijäkin sai tänään 1,5 vuoden työttömyyden ja työllistymiskoulutuksen jälkeen kunnon töitä eli vihdoin alkaa elämä hymyillä! Kovaa on ollut, Tyttö syntyi 2005, koulu alkoi 2006 syksyllä ja asuntolainaa ja autoja on tässä samalla makseltu. Kaikesta selviää, kun vaan jaksaa uskoa siihen!

Sinulla on tosi ihana asenne elämään, vaikka se ei ilmeisesti aina ole ruusuilla tanssimista ollut. :flower: :hug:

Yhteistyössä