Hae Anna.fi-sivustolta

Lufthansalta suomenkielistä palvelua?

Viestiketju osiossa 'Yleistä matkailusta' , käynnistäjänä saksaan, 26.01.2009.

1. saksaan Vierailija

Onko kenelläkään tietoa, mistä numerosta Lufthansalta olisi mahdollista saada palvelua suomen kielellä?
    Helsingin toimiston numero menee englanninkieliseen palveluun.

Tai sähköpostiosoitetta - sivuilta löytyy vain palautelomakkeita?

2. Mitä asiasi koskeekaan mutta Arean toimistosta olen ostanut lentoliput (vuosia sitten ) Lufthansan lennoille, sain siis kaikki haluamani tiedot lipunmyyjältä.ts. soita vaikka tuohon matkatoimistoon.

3. saksaan Vierailija

Liput on ostettu suoraan Lufthansalta ja tarvitsisi saada tietoa erään muutoksen mahdollisuudesta ja hinnasta.
    Siksi....

4. vertailija Vierailija

Lufthansan Suomen sivuilla on seuraava info, onko täömä se numero mihin olet yrittänyt?

Lufthansa reservation: Finland
    Name Lufthansa Reservations
    City Helsinki
    Zip 01531 Vantaa
    Address / P.O. Box P. O. Box 99
    Phone +358 20 358 358*
    Opening hours Monday 09:30 - 19:00
    Tuesday 09:30 - 19:00
    Wednesday 09:30 - 19:00
    Thursday 09:30 - 19:00
    Friday 09:30 - 19:00

*Costs for call from landline network 8.21 cents/call + 2,00 cents/min from mobile network 8,21 cents/call + 22,90 cents/min.

Helsinki-Vantaan lentoasemalla Lufthansan/Staralliansin tiskillä puhutaan ainakin suomea,
    Finavian neuvonta 24t.
    puh 0200 - 14636 (0,57 eur/min + pvm) tai lisätietoja
    www.helsinki-vantaa.fi

5. Aikkis Vierailija

Olin samassa tilanteessa viime vuonna. Soitin Lufthansan "suomalaiseen" numeroon, jossa ensimmäinen, nauhoitettu tiedote tulikin suomeksi. Puheluun vastattiin kuitenkin englanniksi, joten epäilen, ettei suomenkielistä puhelinpalvelua ole.

6. saksaan Vierailija

Juu, tuo numero menee Irlantiin ja kieli on sen mukaista!

Noh, sain nyt nettisivujen palautelomakkeen kautta jonkinmoista vastausta, toivottavasti vaan uskallan luottaa siihen...

7. Tapani Ilkka Vierailija

Korttini nro on 9920 0402 6206 948. Osoitteeni on muuttunut ja olen yrittänyt muuttaa sitä,mutta tuntuu olevan todella vaikeaa. Olen lähdössä maailmanympäri-matkalle marraskuun alussa ja tarvitsisin ajantasalla olevan kortin. Voitteko auttaa?

8. M. Vierailija

Itse hallinnoin omaa tiliäni netissä. Jos olet lähdössä maailmanympärimatkalle, niin varmaan tuo englantikin sujuu? Tai jos lennät Lufthansalla, niin varmaan Frankfurtin kentältä löytyy joku joka osaa auttaa.

9. Minäkin etsin parhaillaan sähköpostiosoitetta H:ki-Vantaa Lufthansa.
    Liput varattu jo syksyllä ja Atlantin ylityslentoa ei löydy.
    Miten tässä toimitaan. Taasko uusi turha käynti Vantaalla. 350 km

10. Mielestäni tuossa edellä on sanottu hyvin: osannet englannin kieltä sen verran, että voit soittaa tuohon mainittuun Lufthansan palvelunumeroon. Jos odotat Lufthansan lennoilla palvelua suomeksi, niin täytyy tuottaa pettymys. Mitenköhän selviät koneenvaihdosta?

11. lisdifbhagdyi Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Yleensä kannatta ostaa liput ulkomaanmatkoillo 2 - 5 kk ennen matkan alkua ja tiistai on yleensä keskimääräisesti halvin päivä matkustaa. Ite ainakin tuolla https://search.jetradar.com sivustolla valinnu eka kuukauden ja siitä jonku päivän. Sit vertaillu mikä on halvin päivä lentää. Jos varaat useammalle henkilölle kerralla niin kannattaa aluksi koittaa hakea lentoja vain yhdelle henkilölle ja kattoo eroaako hinta.

Last edited: 13.02.2019
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari