Lukeeko täällä tai onko kukaan lukenut MouMoun blogia Indiedaysissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"ella"

Vieras
Mä seurasin sitä jonkun aikaa vuosia sitten, mutta huomasin aika pian että tytön ulkoinen tai sisäinen tyyli ei antaneet mulle mitään muuta kuin ärsytystä ja kyllästyneisyyttä. Nyt sitten taas pitkästä aikaa päätin käydä blogissa katsomassa nykyistä menoa, kun erään toisen blogin kommenttilaatikossa hänen linkkinsä huomasin. Ja kaikki on ihan ennallaan. Tyyli yhtä halpaa kuin ennenkin, postaukset yhtä sisällöttömiä. Tuotelahjoja oli esittelyssä kyllä enemmän kuin hänellä oli itsenäisenä bloggaajana, mutta nekään eivät häiritsisi jos nainen olisi parempi ja oivaltavampi kirjoittaja.

Nyt syntyi lähinnä sellaista myötähäpeän ja oh no she didn't -fiilistä käydessäni läpi ekat neljä sivua. Onko tämä miten suosittu blogi nykyään, tietääkö kukaan?

Mä joskus (pari vuotta sitten?) lueskelin sitä sillon tällön, mutta alkoi myös sisällöttömyys ja halpa tyyli ärsyttämään enkä saanut siitä mitään irti. Nyt en olekaan käynyt piiiiitkään aikaan katsomassa millaista meno nykyään on (kuvailemasi perusteella en taida käydäkään) Luulen että blogi vetoaa 13-20 vuotiaisiin?

Voi tosiaan olla, että en enää ole kohderyhmää lähestyessäni kolmeakymppiä. Toisaalta tuossa ikäryhmässä varmasti löytyy tusinoittain myös tasokkaampia blogeja ja MouMou itsekin on jo parinkympin paremmalla puolella ollut jonkin aikaa.

Yksi iso miinus noinkin '''ammatimaisessa'' blogissa kuin MouMoun, on luokattoman huonot kuvat. Siis ihan peruskuvankäsittely on jotenkin hukassa siltä, rajauksista lähtien.

Yhteistyössä