Hae Anna.fi-sivustolta

LUKEKAA KAIKKI KESKINÄINEN KUNNIOITTAMINEN AIVAIN RAUHAAN

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä KARS JEDIMESTARI, 22.07.2010.

1. heliopolis unrec Vierailija

En ole liittynyt ketjuun kuin lukijana, mutta tässä kohtaa repesin. Onnittelut loistavasta kommentista.

2. ei naurata Vierailija

Loistavaa vai???? Antaisitte tuon jedinin jo olla. Pilailisitte mieluummin jonkun vertaistenne kustannuksella.

3. heliopolis unrec Vierailija

En kylläkään ajatellut pilailla karsin kustannuksella, huvitti vain tuon kommentin osumatarkkuus ketjun sisältöön nähden. Minusta on hyvä että ihmisille sanotaan asiat niin kuin ne ovat, eikä ohiteta heitä säälien. Itse olen ollut omien käsitysteni vanki monta kertaa, kunnes ulkopuoliset imiset ovat rakastaneet riittävästi tullakseen sanomaan: haloo, katso faktoja.

4. ei naurata Vierailija

Minusta taas on hyvä jos katsotaan vähän kenen kustannuksella irvaillaan. On paljon kivempaa sivusta seurailla jos irvaillaan sellaisen kustannuksella, joka osaa antaa takaisin samalla mitalla. Miksi valita liian helppo nakki? Sääliä tai armoa, miten vain.

Minustakin on hyvä jos sanotaan suoraan, mutta sellaiselle, jolla on kyky ottaa sanomiset siten, että niistä oppii. Jos niitä faktoja ei ilmiselvästi tule näkemään, niin vihjailuista/ suoraan sanomisita tulee jotain mutta, esim. naurua ja irvailua seläntakana uhrin sitä itse ymmärtämättä.

5. heliopolis unrec Vierailija

kyllä sinulla pointti on kommentissasi.

6. 'wink' Vierailija

Eihän tässä kukaan Karsin selän takana ole irvaillut, melko suoraan tässä puhutaan.
    Kars itse on sanonut osaavansa antaa takaisin sanan terävällä säilällä.

Minä ainakin annan hänelle luvan tuota kykyään minua kohtaan käyttää, oikein odotan sitä.

7. LF hejsan

Saadut tykkäykset:
    0
    Oho mikä käytös :)

Tämä kirjoitukseni siis häiritsi sinua? Osuiko se sinuun?

8. Arvasinkin että osaisit ottaa sen vastaan.

9. Wink, nyt menet todella riman alta.

10. 'wink' Vierailija

En asettanut itselleni mitään rimaa.

Totesin vain, että minun puolestani Kars kommentoikoon viestejäni ilman sen kummempia kaunisteluja, jos niin haluaa tehdä. Minä itse saisin sellaisesta tyylistä enemmän irti -uskon, että Karsin päässä liikkuu muutakin kuin elokuvavertaukset. Miksi tuntisin "sääliä" häntä kohtaan jos hän kerran omien sanojensakin mukaan pärjää keskusteluissa?

Eikö Kars ole kuin kuka tahnsa muu täällä -osallistuu keskusteluun omalla tavallaan, päättää itse, miten sitä jatkaa vai onko jatkamatta? Mitä sitten odotit minulta -pitäisikö minun mielestäsi jättää Karsin kirjoitukset omaan arvoonsa, mennä hänen uskomuksiensa mukana, käsitellä silkkihansikkain vai kenties ilkeillä päin naamaa?

11. Vastauksesi osoittaa ettet ole kykenevä kohtaamaan tosiasioita sellaisena kuin ne ovat itsessäsi.
    Tosiasian näkeminen ja ymmärtäminen on mahdotonta ajatus ja mielikuva rakennelmien kautta, oli rakennelmat kuinka yleviä tahansa.
    Ajatusrakennelmat ja mielikuvitusrakennelmat ovat olemassa niin kauan kun emme tunne itseämme.
    Itsetuntemuksen myötä ajatus ja mielikuvarakennelmat häviävät olemattomiin jonka jälkeen
    kohtaamme asiat sellaisina kuin ne ovat. Silloin ei ole olemassa menneisyyttä eikä tulevaisuutta on
    vain nykyhetki, hetkestä hetkeen.
    Sen minkä olen sanonut, en ole sanonut pahalla enkä negatiivisessä hengessä.

12. Miettisit vähän ketä läksytät. Ja etkö voisi jo vaihtaa väriä palettiisi?

13. Miettisit vähän ketä läksytät. Ja etkö voisi jo vaihtaa väriä palettiisi?
    Tämä ei koske pelkäästään lf vaan kaikkia, allekirjoittanut mukaanlukien.

14. LF hejsan

Saadut tykkäykset:
    0
    Taivaanrannan muaalari.

Ei voi sitten sanoa muuta kuin, että sanani osui nikkaasi aika pahasti.
    .

15. Ei osunut nilkkaan eikä mihinkään muuhunkaan.

16. WWWWWWWWWW Vierailija

Aika hyvä yhteenveto sinulta, taas kerran.

17. auts auts Vierailija

Monesti vaan helmiä sioille, kun vastaanottaja ei tajua vaikka tuotais näytteet nokan eteen ja syötettäis ne niille.

18. On henkilöitä joitten kanssa voi puhua tosiasioista ja semmoisia joitten kanssa voi puhua vain mielikuvituksen tuotteista.

19. pistekirjoitus Vierailija

Jotta tulisi ymmärretyks puolin ja toisini, niin pitää aina päästä samalle tasolle keskustelukumppaninsa kanssa. Oli se taso sitten alempana tai ylempänä tai samalla.

20. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Aika tiukka rajanveto sillä täytyisi olla jokaalan ammattilainen, jos yrittää ratkoa tai keskustella täällä vaikka matemaattisista probleemeista, lääketieteen eri termeistä, kvanttimekaniikasta tai koskologian kehityksestä jne jne..

Keskustelua kuitenkin syntyy sinua kiinnostavistakin aiheista, kunhan kohtaat oikeat keskustelijat!

21. 'wink' Vierailija

Yliluonnollisista ilmiöistä voivat kai keskustella vaikka kvanttimekaniikan professori ja pikkulapsi keskenään. Niissä kun ei taida olla minkäänlaisia lainalaisuuksia, aksioomia tai yleistä logiikkaa.

22. he-hee Vierailija

Yllättyisit, jos tietäisit.

23. Kaikesta voi kaikki keskenään keskustella. Eri asia on, mitä niistä keskusteluista tulee.

24. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Tai oikeastaan mitä niistä havainnoija, kokija itse itsessään määrittelee.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri