Hae Anna.fi-sivustolta

LUKEKAA KAIKKI KESKINÄINEN KUNNIOITTAMINEN AIVAIN RAUHAAN

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä KARS JEDIMESTARI, 22.07.2010.

1. Susannah Vierailija

Heh joo, se on niin, että teet niin tai näin niin hullut fanaatikot löytää kyllä syyn riekkua. Vakinikki mäkin olen joskus ollut mutta nuo hullut riekkujat ja Pallolla ne "mustasukkaisesti nikkiin rakastuneet" :D niinkuin tuolla elämänkatsomusketjussa sanottiin, niin ajoivat mut Pallolta pois. Nämä jotka tekee jostakusta jumalattaren ja sitten käydään niiden rohkeiden kimppuun jotka uskaltaa sanoa jotain jonka voi tulkita loukkaukseksi muka, ajoi mut Pallolta pois. Jumalattarien kansa pitäisi olla samaa mieltä. Ja lässyn lässyn lää silkkipaperiin niinkuin siellä elämänkatsomusketjussa sanottiin pitäisi sanomisensa kääriä ja anteeksi anella. Jos vain normaalisti sanoo niin nimitellään suohonlaulajaksi niinkuin tuolla toisessa ketjussa joku taas oli toista nimittelemässsä..

2. hehehehehehehe Vierailija

Voi herranjeesus mitä vaahtoomista joidenkin kommenttien takia. Kukahan riekkuu??? Rohkeiden kimppuun? Missä täällä on rohkeita, näytä yksikin. Veskari, käry käy jos toistat liikaa samanlaisia sanontatapoja, joita käytät omalla nimellä kirjoittaessa.

3. noin se on Vierailija

Ei ole kuvittelua, olen tuon itsekkin huomannut. Minusta tuo kommentti oli ihan järkevä, jos samasta kommentista puhutaan. Ihan normaalia, suoraa palautetta. En vain ole viitsinyt mitäään sanoa vaikka olen saman täällä huomannut. Sinä et sitä näköjään näe.

4. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Kauniin kuvan osoite:
    Kagaya image by serfizban on Photobucket

Minulle on aivan sama, mitä minusta täällä kerrotaan. Olen jo tottunut negatiivisiin arvosteluihin minusta ja sanomisistani. Sen voin kertoa sydämestäni, että kukaan meistä ei toisistamme totuutta tiedä, ei etenkään henkisestä kehitystasostamme... ei kukaan. Emmehän itsekään omaakaan kehitystasoamme tiedosta. Etsijöitä me kaikki kokoaikaisesti olemme. Hyvä niin, eikö vain?

Valoa ja rakkautta jokaiselle täällä!

Awa*,

joka vain ja ainostaan omalla rekisteröidyllään nikkäällään täällä joskus kirjoittelee. :)

<3<3<3

5. jess Awa* Vierailija

Osasit tehdä ihan oikein linkityksen :)))

Jatka samaan malliin.

6. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Oikeaa olisi kuvan osoitteeksi laittaa myös kuvan lähdekoodi, sen tiedän.

Sinulle ja muillekin nyt tämä:

YouTube - Pekka Streng - Sisältäni Portin Löysin

Kaunista, eikö vain? :)

7. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
  8. just joooo Vierailija

Just niin. Ei saa puhua tasoista kun heti nousee mekkala. Kaikenlaiset tasot näkyy olevan monen akilleen kantapää.
    Silmätikuista en tiedä mitään.

9. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ihmisten energioita voi todellakin tuntea eli aistia, esimerkiksi kirjoitusten kautta/avulla. Energiat voi tuntea vain tässä hetkessä, ei menneessä eikä tulevassa. Menneisyytemme toki ikäänkuin värittyy/välittyy energiakenttäämme, erityisesti menttaali- eli tunnekehojemme kautta. Vanhasta irtipäästämättömyys näkyy auroissamme. Anteeksiantamattomuus on suurin este henkiselle kehityksellemme.

10. Susannah Vierailija

Mä en ole pariin vuoteen Pallolla kirjoitellut enkä vakinikkiä käyttänyt. Ilmeisesti sekin on jollekkin jo liikaa että täällä pariin kertaan käyttää samaa nikkiä, heti liitetään johonkin toiseen. Jos olen käyttänyt veskarin sanontatapoja niin kait ne on jääny mieleen hänen kirjoituksestaan. Käytin tuossa erään toisen nikin sanontatapaa tuo "mustasukkaisesti rakastuneet" on Paloma nikin keksimä ilmaus alkuperältään. Kas kun ei minua häneksi luultu. Mutta hyvä on, en tästä lähin kirjoita kahta kertaa samalla nikillä kun sekin on liikaa joillekkin, kirjoittelempa sitten eri nikeillä tästä lähin. Eipähän aleta luulla minua keneksi tahansa muuksi. Juuri tuosta syystä Pallolta läksin aikoinani, kun sitten alettiin täällä laittamaan mun suuhun toisten kirjoituksia.

11. Hanna Vierailija

Mun energiat on ainakin monta kertaa tunnettu päin mäntyä. Mikset sinä Awa itse noudata tuota vanhasta irtipäästämistä ja miksi olet anteeksiantamaton?

12. Tuostapa muistuikin eräs asia mieleen. Suomessa savon korvessa oli tuo keskustelutyyli ennenvanhaan varsinkin vanhempien ihmisten joukossa. Ihan oikeesti itselle kuvailtiin ihmisen parhaat ominaisuudet ja jo seuraavassa fraasissa saatettin sanoa jotain, joka kumosi väittämän. Sitä nuo ihmiset eivät huomanneet, joten jäi kuva, että omakehu on vain sanahelinää, todellisuudessa sai olla mitä tahansa, mutta sitä ei saanut sanoa ääneen. Itselle ja kyläläisille omittiin kaikki parhaat ominaisuudet ja viat nähtiin toisissa, ulkopuolisissa. Jengiin pääsi mukaan, jos omaksui tuon tyylin itse. Jos yritti individualismia, niin joukosta pois.

Keskustelut eteni sellaiseen tapaan, että ekaksi keskityttiin hakemaan ulkopuolisista vikoja. Vika saattoi olla miten mitätön tahansa, mutta siitä tehtiin suuri moraalinen ongelma. Jos ei oikeita vikoja löytynyt, niin niitä kuviteltiin tulkkaamalla toista väärin. Lopuksi seurasi pitkä litania siitä, miten moraalisesti parempi itse on kun ei ole niinkuin nuo muut. Olin jo unohtanut tuon tavan, mutta ehkä se on vieläkin jäljellä. Samaa tapaa kehua itseään voi tavata asuinseuduilla, joissa ei olla sekoitettu eri kulttuureja.

13. Awalle Vierailija

Kiitos kauniista kuvasta, Awa.

14. Asiahan on niin että kukin LUKIJA täällä pääsääntöisesti on vastuussa siitä miten toisen sanomiset ymmärtää. Sinä pidät jotain pahana ja joku toinen taas ei. Johan tästäkin on täällä kahtalaista näkökantaa. Et sinä voi, eikä voi tuo Mustikkakaan sanoa kumpaakaan siksi oikeaksi, sehän mitätöisi sitten toisen tunnot asiasta. Jos joku sanoo suoraan toiselle että "olet vittumainen ihminen" tms. niin sen voi kaikki tuomita selvästi että ei ole fiksua. Sen sijaan tämäkin vääntö mistä te pikkusielut täällä väännätte, niin se todellakin johtuu siitä kokijasta miten kokee. Tuohon miten kokee taas vaikuttaa se erilainen kommunikointitapa mitä eri ihmisillä on ja valitettavasti myös nikki toisinaan. Jonkun sanomiset otetaan selvästi helpommin negatiivisesti kuin toisen, ja se taas johtuu täällä noista kuppikunnista joihin näköjään osa rekkautumattomistakin on mennyt mukaan. Vai oletteko te riitelijät oikeasti rekkautumattomia vai vakinikitkö purkaa hampaankoloon jääneitä patoutumiaan?

Kaikkein naurettavimpia tyyppejä täällä ovat nuo jotka milloin kenenkin sanovat olevan se ja se nikki.

Eikö teillä todellakaan fiksumpaa keskustelunaihettä? Miten tämä hölynpöly liittyy yliluonnollisiin?

15. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kuvan energiat tunnet itsessäsi.:)
    Googlettamalla Kagaya löytyy paljon kaunista.:)

Kaikkea hyvää sinulle toivon, sydämestäni.:)

16. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Anteeksi kaikille nyt annan, sydämestäni anteeksi annan.

Niillekin anteeksi nyt annan, jotka minusta julkisesti valheita kertovat ja jopa niillekin, jotka yksityisviestejäni julkisuuteen laittomasti (Suomen lakien mukaan rikoksina) laittavat. Syytettä en ole nostanut. Riittääkö?

17. Hattivatti Vierailija

Kummatkin kiistan osapuolet käyttää täällä tuota tapaa. Jos kritisoi toista siitä kun se krtisoi jotakuta toista niin mitä hittoa...toinen saa krtisoida toinen ei...????

18. noin se on Vierailija

Tottakai jokainen on itse vastuussa siitä, miten toisen kirjoittamiset kokee. Siis mun mielestä, vaan ei näköjään kaikkien muiden. Minä käsistän sanomiset siten, että jokainen sanoo oman mielipiteensä niiden elämänkokemusten ja tietojen pohjalta, mitä henkilöllä on. Joskus ne ovat vain mielipiteitä ilman faktapohjaa, joskus faktoihin perustuvia. Mutta jos ei täällä muista joka lauseeseen kirjoittaa, että tämä on vain mun mielipide, niin joku voi tulkatas sen niin, että sanomisia väitetään ainoaksi totuudeksi kaikille. Jos mä sanon, että päivä paistaa, niin silloin se paistaa minulle. Vaikka voinhan valehdellakin, tietoisesti tai tiedostamatta.

Se on ainakin varmaa, että omat tunteensa jokainen psyykkisesti terve henkilö tietää paremmin kuin joku toinen, vaikka täällä voidaan käyttäytyä niinkin, että luullaan tietävänsä toisen tunteet paremmin kuin henkilö itse. "Vittumainen ihminenkin" voidaan käsittää eri tavoin. Jollekkin se on hui kauheeta, jollekin toiselle tavallista arkikieltä, joka tarkoittaa sitä että koen sinut vaikeana ihmisenä.

Enpä tiedä viitsisinkö nimittää ketään pikkusieluksi. Selvää on, että tarvista täällä on puhua, tavalla tai toisella, eihän tänne muuten kirjoitettaisi. Ja jos ei saa sanotuksi asiaansa toisin, niin sitten vittuilee tai vähättelee. Ja todellakin ihmisillä on hyvin erilaisia tapoja kommunikoida. Tuskin kukaan livenä tavoittaa niin paljon erilaisia ihmisiä kuin täällä. Livenä usein valitsemme itsemme kaltaiset seuralaiset, joiden kommunikointitapa on samanlainen kuin omamme. Ei ihme, että kitkaa syntyy, kun eri kielet kohtaavat.

Ehkä vakinikkeihin suhtaudutaan eri tavalla, koska heistä tiedetään enemmän. Eli on jo jonkinlainen mielikuva toisesta. Eri nimellä kirjoittavista ei ole mitään kuvaa, vain se lyhyt teksti, joten ehkä mieluummin odotetaan ennenkuin aletaan antamaan negatiivistä palautetta. Mutta sehän on jokaisen oma valinta miten kirjoittaa.

Paha on oikeastaan aika vahva sana, joten ei tule näin äkkisestään mieleen mitään, mikä olisi pahaa täällä. On vain inhimillistä, ihmismäistä sen kaikissa muodoissa. Eikä minusta ole siinäkään mitään naurettavaa, että arvaillaan kuka on minkäkin nikin takana. Jotkut vakinikit ovat itsekkin tunnustaneet, että kirjoittavat vakinikillä siistimpää tekstiä ja irroittelevat kunnolla puskanikeillä. Ei siis ihme että arvaillaan. Sinuakin voisi luulla veskariksi. Sanon tämän, vaikka pidätkin arvailijoita kaikkein naurettavimpina.

19. Herra isä Vierailija

Taas samaa jauhaa, ja jukoliste puhuu anteeksiantamisesta ja menneiden unohtamisesta. Tämä saa tästä kyllä jauhaa, siihen ei ihmiset pahemmin puutu, sitten toisten normaaleista kirjoituksista höyrytään kuin hullut eri ketjuissa.

Awa saa kirjoittaa jatkuvasti tuollaista parin ihmisen mustamaalausta ja siihen ei kukaan reagoi. Ei löydy näitä nikkejä juoksemaan perässä. Asiaa kirjoittaviin nikkeihin sitten isketään kiinni.

20. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Asianomaiset kolme nikkiä ovat reagoineet vain ja ainoastaan negatiivisesti, itseään puolustaen.

21. en ymmärrä Vierailija

Olen täällä jonkin aikaa tekstejä lueskellut ja Awasta ei minulla ainakaan ole mitään pahaa sanottavaa, päinvastoin. Ei ole ollut riidanhaastaja, besserwisser tai muuta mitä monet muut on. Jos on joskus jotain kamalia mielestäsi tehnytkin, niin näyttää muuttuneen. Jospa sinäkin yrittäisit unohtaa ja antaa anteeksi.

22. Tuo oli fiksua tekstiä kyllä. Ai voisi luulla veskariksi vaikken ole kummankaan puolella. Minun sanomiseni tarkoitti kumpiakin osapuolia, eihän veskarikaan yksin ole toisella puolella vai luuletko tosissasi että kaikki jotka ovat samaa mieltä kuin veskari ovat veskari? No et kai, mutta jotkut tuntuvat luulevan ja se on myös eräänlaista itsensä toisen yläpuolelle laittamista. "Minun vastustajani kanssa ei voi kukaan muu olla samaa mieltä kuin se vastustaja itse". Eikö tuo korota itsensä juuri vastapuolen yläpuolelle?

23. yksinkertaista Vierailija

Awan perässä ei juosta kun Awa ei ärsytä.

24. vai niin Vierailija

Joku saa siis vuosikausia mustamaalata toisia ja se ei ärsytä? Mikä oikeus Awalla on mustamaalata täällä muita?

25. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mielestäni en mitään pahaa ole kenellekään täällä tehnyt tai edes halunnutkaan ajatuksissanikaan tehdä. Joskus olen joutunut itseäni puolustamaan kyllä. Kiitos sinulle, "en ymmärrä", joka oikeasti minua ymmärrät.

<3<3<3

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari