Hae Anna.fi-sivustolta

LUKEKAA KAIKKI KESKINÄINEN KUNNIOITTAMINEN AIVAIN RAUHAAN

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä KARS JEDIMESTARI, 22.07.2010.

1. noin se on Vierailija

Ai oli fiksua. Ruukaan kyllä saada täällä kunnolla turpiini. En minä mielipiteitä ajatellut, vaan kirjoitustyyliä, siinä oli jotain veskarimaista. Mä luulen kyllä että veskariksi yleensä luullaan jos pitää puolustuspuheita veskarille. Muuten, eiköhän lopetettais tämä veskarin seläntakana puhuminen? Tuntuu oudolta puhua kolmannesta jos hän ei ole itse paikalla.

2. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ketään en ole mustamaalannut... totuuden kolmesta Kristallipallon vakinikistä olen kyllä kertonut.

Jos ja kun joku epäilevän suhteistani Veskariin, Healeriin tai Kissantassuun, niin kaikki ovat ystäviäni minulle - halutessaan.:)))

Last edited: 28.07.2010
  3. Nalle Karvatassu Vierailija

Awa riehuu Pallon puolella nyt toki ei enää niin säännöllisesti kerran kuussa, tosin nyt ihan vähän aikaa sitten vinkui siellä taas miten kahviketjussa on valehtelijoita ja miten hänen sydämensä on särjetty. Tuota samaa muutaman nikin mustamaalausta hän on siellä harrastanut muutaman vuoden ajan nyt on vähän hidastunut, alussa ja tämän vuoden alkuun asti kuukausittain täydenkuun aikaan alkoi se tiettyjen nikkien mustamaalailu. Huhtikuussa asiat meni aivan överiksi ja modetkin puuttui asiaan ja oikeuteen oltiin haastamassa jo vaikka ketä Awa uhkaili. Pallolla oli myös vuosi sitten ketju josta selvisi että Awa alias Kerah alias Kamiwaza on harrastanut myös tekstiviestiterroria ja puhelinterroria kyseisiä ihmisiä kohtaan.

Omenapuu-nimimerkillä esiintyessään hän oli vielä fiksu, sitten alkoi jossain vaiheessa mennä överiksi muistan näin sivusta seuranneena.

Ja ohnan toki Awankin perässä juostu.

4. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    HEI tämä keskustelu liittyy sikäli yliluonoliseen kun, tuntuu että, ne tyypit jotka omaa yliluonnollisia kykyjä ovat toisten mielestä ärsyttäviä ja kauheita tyyppeja joita siteen pyritään haukkumaan monin eri tavoin ja tuntuu että , he nuo puliaiset eivät kunnioita toisiaaan eikä myöskään kunnioita myöskään suuremmantien kulkijoita. Tämä kirjoitus on tarkoitus saada tänne kristallipalloon lisää harmoniaa ja rauhaa tyyneyttä. Vuorovsikutus keskustelulla ,saada nuo haukkujat tajumaan että ,ei me henkiset suuremmangtien kulkijat kauheita olla vaanb jaloja hyviä tyyppejä.

Tuntuu että, nuo henkisetkyvyt tasot ärsyttää toisia sitä en tajua miksi .miksi mun tai semin tai awan veritan kirjoitukset. ärtsyttää: Eikö sen pitäsiim olla juuri päin vastoin . Eli ne jotka ei ehkä vielöä ole henkisell ä tiellä kunnolla vaan sen alku portailla pitäisi olla kiitolisia siitä että , täällä on viisisaita Jedimestareita heitä neuvomassa tiellä eteen päin. Monissa asioissa .

Se musta pitäisi olla kristallipallon tarkoitus myös tällä puolella.

Tällä puolella erityissti musta ne jotka on pitkällä henkisellä tiellä voivat selittää asioita jotka tuntuvat toisista käsittämättömiltä asiolta.

ja tuolla Varsinaisessa kristallipallossa taas voivat ne Jedimestarit taas neuvoa henkisellä tiellä olevia eteenpäin monissa asioissa .

kuten tekee tätä kirjoittava , sekä sem, verita ,awa´auroora ym . ja siellä voidaan kirjoittaa paljon kosmisemmista aiheista jotka ovat monille vielä tällä puolella oleville hepreaa.

tätä toivoisin olevan tämä kokonaisiuus.
    Eikä sitä että ,meitä jotka olemme kosmisresti viisaita ja korkealla henkisellä tasolla voimatasolla,valaistunena , Että meitä keskitytään haukkumaan . Sen sijasta että , asialllissti kysyttäisiin ja keskustaisiin asiosta jopa voitaisin väitellä toisimme kunnnioittaen .

Siis toistemme kunnioituksen henkeä pyrin tällä kirjoituksella luomaan ja palauttamaan kristalliipalloa uomilleen takaisin omalle plenetaariselle radalleen tässä universumiussa ja tässä aurinkokunnassa se on tarkoitukseni vuoropuhelu on sentään jolloin tasolla alkanut mutta, tästä on vielä matkaa kiertoradalle taikaisin .

Niin kun jo alkukirjoituksessa totesin me olemme suuria ja voimassaväkeviä ja viisaita juuri teidän pulliaistentakia täällä netissä ja muualla netin ulkopuolella , jotta, teillä pulliaisilla olisi parempi olla täällä ´ja maanpäällä.

t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

PS PULLIAISET TUTUSTUKAA STAR WARSIIN

JOTTA ALKAISITTE YMMMÄRTÄÄ PAREMMIN MEITÄ SUUREMMANTIENKULKIJOITA JA SKYWALKEREITA

5. en ymmärrä Vierailija

En halua ottaa tuohon millään tavalla kantaa. Minulle hän on aina ollut ystävällinen täällä.

6. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 863
    En ole aiemmin ehtinyt koneelle ja nytkin vain ehdin käydä. Mutta tuo on totta tuossa yllä.

7. killen kalle Vierailija

Kars: et voi toivoa haukkumattomuutta, jos omat tekstisi sisältävät sitä.

Silloin sinun on itse nöyrryttävä ja ymmärrettävä että olet aivan samalla tasolla kuin muut.

Kunnioitusta ei saa, se pitää ansaita.

Jos siis toivot kunnioitusta, säädä ja muuta käyttäytymistäsi niin, että sen saat.

Täällä ei tarvitse kenenkään neuvoa ketään ellei joku nimenomaisesti sitä pyydä.

Muutoin ihmisiä voi kohdella vertaisinaan.

Näin saa itsekin kunnioitusta.

Mestari ei ole sellainen, joka näkee itsensä muita kehittyneempänä.

8. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Nalle Karvatassu: "Huhtikuussa asiat meni aivan överiksi ja modetkin puuttui asiaan ja oikeuteen oltiin haastamassa jo vaikka ketä Awa uhkaili. Pallolla oli myös vuosi sitten ketju josta selvisi että Awa alias Kerah alias Kamiwaza on harrastanut myös tekstiviestiterroria ja puhelinterroria kyseisiä ihmisiä kohtaan."

Sain viestin sähköpostiini, että yksityisviestien välittäminen julkisuuteen on Suomen lain mukaan rikos. Erään lehden toimittaja oli huomannut keskusteluketjun. Kerroin hänelle että mitään syytteitä en tule nostamaan, mutta haluan kyllä osoittaa muille, mitä voi seurata yksityisviestien julkaisemisesta.

Tuosta tekstiviestiterrosismista sen verran, että kyseinen henkilö, entinen hyvä kritalliystänäni, ilmoitti täällä julkisesti minun lähettäneen hänelle tekstiviestejä kymmenittäin. Tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. Yksikään tekstiviestini hänelle ei ollut millään tavalla negatiivinen, vaan vain kysymyksiäni hänelle ne olivat. Ehkä kymmenen tekstiviestiä hänelle lähetin mutta yhteenkään en vastausta ole vieläkään saanut.:O

Näiltä entisiltä ystäviltäni energiaa pahaan olooni pyysin, mutta eivät halunneet lähettää.:(

Kuvan osoite:
    http://www.mediterraneandiet.com/Images/Kagaya-480.jpg

Last edited: 28.07.2010
  9. noin se on Vierailija

Oltiinpas kerrankin samaa mieltä.

10. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Miten minulla tuli heti tämän luettuani mieleen Idi Amin, Mussolini, Hitler, Stalin, Kim Jong-Il ja Paavi?

11. Pallolainen Vierailija

Koita nyt jo saatana tajuta pitää turpas kiinni tuosta asiasta.

12. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Totuus ei pala tulessakaan, se sinäkin tiedä!

13. toinen pallolainen Vierailija

Samaa mieltä, että etkö vois Awa jo lopettaa tuon asian jauhamisen. Mehän emme voi tietää millaisia kysymyksiä olet hänelle lähettänyt, on vain sinun oma sana siitä. Ehkä niihin viesteihin ei ollut aiheellista edes vastata, se jo kertonee paljon.

14. Mona Vierailija

Tämä on tosiaankin pahimman luokan terroria ja nettikiusausta mitä Awa harrastaa tässä. Tästä näemme, että hän ei ole antanut anteeksi eikä unohtanut menneitä. Minun silmissäni Awa on kauan aikaa sitten menettänyt uskottavuutensa. Awa ei ole mikään henkinen ihminen eikä minkään lajin mestari. Jos olisi, hän ei tälläistä kirjoittaisi. Koko tätä sotkua ei edes olisi mistä hän tässä jaksaa taas jauhaa. Awan ystävät on sokeita ja sillä sokeudellaan aiheuttavat Awalle hallaa. Hän ehkä uskoisi jos joku ystävä hänelle sanoisi tästä ajojahdista. Tuo on täyttä häirintää mitä Awa harrastaa.

15. erkfjmefkom Vierailija

Ja sun puheesi ei ole totuutta nähneetkään.

16. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kerroinhan jo aikaisemmassa viestissäni, että yhtään negatiivista viestiä en ole hänelle lähettänyt. Se, että vastauksia en ole häneltä saanut, kertoo hänestä paljon.:O

17. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Rauhoitu nyt ... asiahan sinulle ei kuulu lainkaan, koska taustoista mitään et tiedä.

18. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    SIVALTAJA en tiodä no ehkä sinä ajattelet niin että´ joilla on suuruutta ja voimaa ovat ylileksiä ja pahoja niin ajattelee valitettasti moni pullíainen Sitheihin tuo pätee ei Jedeihin.

vaikka me ollaan suuria ja vöäkeviä voimassa, me käytetään voimaa hyvyyden lisäämiseen ja kunniotuksen rauhan lisäämiseen. Me palvellaan pulliaisia jotta teillä olisi parempi olla.

Sithit tekee juuri päin vastoin.

t. KARS SKSYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSASO

19. Mona Vierailija

Mistäs sinä sen tiedät mitä minä tiedän. Jokainen joka täällä on enemmän kuin kaksi vuotta ollut tietää sinun surulisen alaspäin tasoilla tulemisen Omenapuusta Awaksi.

20. Kolmas pallolainen Vierailija

Kyllä se olet sinä jonka tässä pitäisi rauhoittua. Samaa levyä jo parin vuoden ajan toistat.

21. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sinä Mona et oikeasti tiedä minun tietoisuuteni muutoksesta Omenapuusta Awa*:ksi yhtään mitään.

22. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  23. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    YouTube - Heal the World

Valoa, paljon valoa maaplaneettamme nyt enemmän kuin koskaan tarvitsee.

Haluatko kanava universumin valolle olla? Sanothan KYLLÄ?

<3<3<3

24. Muna Vierailija

teksties perusteella alespäin näyttää menevän.

25. ivjidvjm Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari