Hae Anna.fi-sivustolta

LUKEKAA KAIKKI KESKINÄINEN KUNNIOITTAMINEN AIVAIN RAUHAAN

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä KARS JEDIMESTARI, 22.07.2010.

1. turpa kii itselles Vierailija

Kai Awallakin on oikeus puolustaa itseään kun jos jonkinlaisia syytöksiä täällä esitetään. Awa on aina ollut kiltti minua kohtaan. Te toiset ette.

2. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    No tuohon en voi sanoa mitään kun en tunnista sun nikkiäs. En siis tiedä mahdollisista eri mieltä olemisista. Sulla on siinä mieles etulyöntiasema että kirjoitat eri nikillä, minä samalla.

Sä tunnistat mut mä en sua. :D On siinä kyllä edut tuossa sun tavassas, myönnän, pitää pistää harkintaan että täälä minäkin alkaisin niin tehdä. Muutamahan on, joka on ennen kirjoittanut vakinikillä muuttunut muuttuvaksi nikiksi. Täähän on pari niin sanonut. Ymmärrän syyt.

Sori jos joskus olen mahdollisesti sinua loukannut, en ole tehnyt sitä tahallani.

3. jotain rajaa Vierailija

Awa ei itse tuota asiaa esille ottanut. Joku toinen alkoi tonkimaan vanhoja ja Awa vastasi siihen. Oli niin paksua tekstiä, että näytä minulle se, joka voisi olla puolustamatta itseään vastaavassa tilanteessa. Joku ihaluaa ilmeisesti provosoida Awaa. Viesteihin vastaaminen kertonee mitä?

4. Yksinkertainenko? Vierailija

Lue Nalle Karvatassun juttu niin selkenee Awan kiltteys. Ja kukahan sinäkin olet kun huutelet te toiset ette sieltä puskista? Ilmeiseti joskus vakkarina kirjoitellut, muutenhan et voi tuollaista väittää. Olis mukavaa, että oikealla nimellä syytökset esitettäis.

5. noin se on Vierailija

Olenko sanonut että olet loukannut? Ollaan vaan yleensä erimieltä.

6. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tämän kauniin laulun aurasi väreistä sinulle nyt välittää haluan:

YouTube - Cyndi Lauper - True Color

Valon ja rakkauden ajatuksin...

Awa* :)

7. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Emmä sitä tarkoittanutkaan mutta kun näköjään olen tietämättäni ja tahtomattani loukannut täälä yhtä ja toista niin ajattelin varmuudeksi sanoa.

8. oigro Vierailija

Mutta kun se asia on totta ja Awaa kun jotku tuntuu täällä pitävän pyhimyksenä. Tarkoitus oli esittää käytännössä että Awan puheet anteeksiannosta ja menneiden unohtamisesta eivät pidä paikkaansa. Ei hän muuten olisi sitä samaa paskaa tänne tuonut vastaukseksi jos nuo mainitut asiat a-anto ja menneitten unohtaminen hänen kohdallaan totta olisivat.

9. Taurus Vierailija

Voi mitä tekopyhää paskaa ja mielistellään noita perseennuolijoita.

10. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei ole todellakaan tekopyhää, vaan ihan totta. Aistin energioita.

11. (.)(.) Vierailija

Minulle ei pyhimyksiä ole, siis Awakaan ei sitä ole. Awa käyttäytyy mielestäni korrektisti, lähettelee kauniita kuvia ja sanoo kilttejä asioita. Sen olen hänestä täällä nähnyt. Koin myös Awan provosointina sen, että joku otti jotkut vanhat asiat esille. Miten hänkään voisi unohtaa menneitä, kun tuotte ne koko ajan esille ja vielä sellaisessa muodossa, että toisen on pakko puolustautua? Tällaista minä täällä näen.

On aikamoista provosointia ottaa esille vanhat asiat ja samalla syyttää Awaa siitä ettei hän unohda menneitä. Ei kai hän voi kun ette näköjään anna. Antakaa jo armoa hyvät ihmiset.

12. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kysymys ei ole siitä, ettenkö anteeksi olisi antanut vaan siitä, että en ole unohtanut. Pyhimys jos olisin, niin täällä maaplaneetalla en enää olisi. Ihmisiä me kaikki, ihan kaikki vielä ihmisiä kaikkine tunteinemme olemme ja kaikkine puutteinemamme.

13. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos Sinulle, sydämestäni kiitän. Et varmaan ymmärrä, kuinka sydäntäni lohdutit. <3<3<3

Valo ja rakkaus olkoon aina läsnä elämässäsi.

Awa*

14. oekfeovp Vierailija

Awa persennuolijoineen tekopyhästi vauhdissa...

15. minä ainakin Vierailija

luen mieluummin awan rakkautta henkiviä kommenttejä kuin sinun vihaa pursuavaa röyhtäilyä.

16. Tauno Keuhko Vierailija

Käykö kateeks?

17. se sama Vierailija

Ole hyvä vain. Valoa ja rakkautta toivon sinullekin, vaikka en pysty niitä itse antamaan.

18. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sydämesi kautta välittyvät rakkaudelliset energiat minulle kyllä nyt tunnen... rauhana sisimmässäni tunnen. Kiitos sinulle!

<3<3<3

19. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  20. Wäinötär Vierailija

Tätä en viitsi kertoa omalla nikillä

Kun ensimmäistä kertaa tulin Pallolle, niin jouduin ensiksi ketjuun jossa sinä ja ystävättäresi julistelitte toisillenne miten rakastatte toisianne. Luulin teitä silloin lesboiksi jotka julistavat rakkautta toisilleen. Ihan oikeasti. En ilkeile. Sittemmin minulle selvisi, että joidenkin (onneksi vain joidenkin) henkisten tapa on ryöstöviljellä "rakastaa" -sanaa. Kerron tämän siksi että ihan tavalliset ihmiset on hieman pihalla siitä sinun ylipursuavasta tavastasi julistaa rakkautta ja ryöstöviljellä tuota rakkaus -sanaa. Minulle rakkaus sana on pyhä, sitä ei koko ajan viljellä. Sinun tavastasi tulee mieleen amerikkalaisten ulkokultainen tapa viljellä love -sanaa. Siksi love -sana onkin kärsinyt inflaation. Samoin sinun näppikseltäsi tulleena rakastaa -sana on kärsinyt inflaation. Sinä viljelet sitä niin, että sitä ei voi ottaa enää todesta kun se sinulta tulee.

Samoin sinä tunnut kuvittelevan että ihmisestä tekee henkisen se, että kirjoittelee nättejä ja laittaa nättejä linkkejä ja kuvia. Ei tee. Rekkautuneitten puolella sinun pimeä puolesikin on nähty ja usein. Sinä et vain pysty myöntämään sinun pimeää puoltasi. Sinä et ole päässyt irti menneistä, se on nähty, ihan äskettäinkin. Ja tullaan näkemään vielä usein, täydenkuun aikaan. Jos olisit niin henkinen kuin annat ymmärtää tai puhumattakaan mikään mestari, niin et olisi mennyt mukaan siihen provoon jonka tässä ketjussa joku kirjoitti. Olisit ohittanut sen mitään kommentoimatta.

Ei se mitään ettet pystynyt, se todistaa vain sen että olet tavallinen pulliainen jolla on joitakin kykyjä. Et mikään mestari. Sitä sinun on vain vaikea hyväksyä itse.

21. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei unohtakaa tekin menneet antakaa niiden painua unholaan miten Awa voi unohtaa menneet kun te jatkuvasti tuottene esille.

unohtakaa ja muuttakaa tätä hetkeä Yodan sanoin:Mennyttä ette voi muuttaa mutta tätä hetkeä voitte . Tuleva on aina liikkeessä tulevasta voi nähdä vain suunnan se on alati liikkessä.

Tehkämme tästä taas kunnioituksen pallo kristallipallo jossa , Jedimestarit ovat kunnioitettuja mestareita ja pulliaiset arvostavat heitä ja heidän viissautta kosmisissa asioissa ja muissakin sillä teidän vuoksi me täällä olemme ,valistamassa teitä pulliaisia avustamassa teitä eteenpäin kosmisessa viisaudessa ja henkisentien alkupykälillä ja tien kommnelluksissa ja oppai ne me haluamme olla teidän kimuranttien kysymysten vastaajina mutta, emme voi kumminkaan Jedisalaisuuksia paljastaa . Mutta moniin muihin kysymyksiin annamme vastauksia ja neuvomme teitä henkisentien pykälillä vaikka teistä pulliaisista Jediritareita voi tulla te voitte silti kasvaa voimassa väkevimmiksi hengenkulkijoina ja oppia ymmärtämään cosmosta ja universuimia hengensoturin silmin .Juhan af Grannin sanoin kiteytän :haluan että, te näette sen minkä näen ja tiedätte minkä minä tiedän.

t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

22. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    AWA ON kaukana tavallisesta puliaisesta hän ob vahva skywalker ja tuo todistaa miten te ymmrätte sanan me rakastemme toisiamme se tarkoittaa ei siis tavallista rakkautta vaan sitä toista rakkautta VELJELLISTÄ JA SISARELLISTA RAKKAUTTA ja myötätunnon rakkautta se on mm JEDIN ELÄMÄN PERUSPILARI. MEKIN RAKASTEMME TOISIAMME JEDIVELJINÄ JA MESTAREINA ja kunnioitemme toisiamme tasavertaisina .
    ja haluamme levittää sitä sanomaa eteen päin.

Jedille jokainen elämä on pyhä samaten luonto .

jumalan rakkaus on teissä kaikissa tekin voitte tuntea sen voiman jos hiljennätte mielenne .

me jedit emme useein sano rakkaus olkoon kanssasi tai että .raskastan sinua
    vaan sanonmme voima olkoon kanssasi.
    ME TIEDÄMME MITÄ ENEMMÄN ON JEDIMESTAREITA SITÄ SUUREMPI ON VOIMAN MAHTI VALON RAKKAUS MAANPÄÄLLÄ ja sitä korkeampiin sfääreihin tämä maapallo nousee ja sen ihmiset
    se tarkoittaa jumalanrakkauden hengenmahtia

voimaa jota te kaikki oletto osa myös te pulliaiset tekin ootte osa samaa rakkauden mahtia josta me Jedimestarit saamme voimamme .

Yodan sanoin: tuntea sinun ¨pitää voima itsessäsi puissa luonnossa kivissä kaikessa on Elämä kasvattaa sen luonto ylläpitää sen . Se on osa kaikkea jokaisessa on sísin sielu jumalan olemusta eli korkeinminä.

t KARS SKYWÁLKER JEDIMESTARI

VOIIMA OLKOON KANSSANNE

23. Mielikuvitus Vierailija

Vahvoja Skywalkereita ei ole olemassa, Skywalker on keksitty roolihahmo.

24. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    SKYWALKER ON YHTÄ KUN, TÄHTIEN LAPSI VALONALIENIHMINEN.

T. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

25. awaa saa Vierailija

näköjää nihan vapaasti jahdata.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä