Hae Anna.fi-sivustolta

LUKEKAA KAIKKI KESKINÄINEN KUNNIOITTAMINEN AIVAIN RAUHAAN

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä KARS JEDIMESTARI, 22.07.2010.

1. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 863
    Minä kunnoitan kyllä sinua ja sinun uskomuksiasi Kars, vaikka minä en usko että Tähtien sota on totta ja että jedejä on. Minulle se on vain elokuva ja Skywalkerit sun muut roolihahmoja. Onhan siinä toki taustalla sitä budhalaisuustyylistä filosofiaa kyllä. Mutta kunniotan sitä että sinä uskot. Ymmärrän että ihminen voi ottaa elokuvan noin, mulle itselle Babylon 5 on muuten kuin Tähtien sota sulle, mutta mä pidän sitä Babylonia vain tv-sarjana. Mutta se on huippusarja.

Mutta se miksi sinuun täällä jotkut kielteisesti suhtautuu johtuu tuosta kun jatkuvasti korostat miten te mestarit ja jedit olette toisten yläpuolella. Olen katsonut Star Warsit moneen kertaan ja minulla on kirjana ne alkuperäiset. En minä sieltä muista että Yoda tai Obi wan Kenobi olisivat jatkuvasti jankuttaneet että ovat toisten yläpuolella ja heitä tulisi kunnioittaa. Ennemminkin Anakin Skywalker saattoi niin ajatella ja sen kaikki tietää mikä hänestä tuli.

Tätä minä vähän ihmettelen siis tätä ristiriitaa kun sinä niin korostat usein miten te olette korkeammalla ja parempia mutta minä en näe tosiaankaan noiden kirjojen mestarien sitä korostavan jatkuvasti "pulliaisille".

Tämä on sitten ihan hyvässä mielessä esitetty kysymys, joka on vaivannut päätäni. Sinä varmaan Kars osaat tähän vastata.

Kaikella kunnioituksella kysyn

Niin ja sitten tuo af Grann nyt ei ehkä ole paras teidän edustaja. Viimeksi kun hänet julkisuudessa 1990-luvulla näin niin anteeksi hörhöltä hän vaikutti jopa minun silmiini joka kyllä uskon että avaruudessa on muutakin elämää kuin me ja he ehkä saattavat täälläkin ufoina lennellä.

2. Valkoinen susi-60 Nautiskelija, etsijä.

Saadut tykkäykset:
    0
    Tämä pulliainen haluaa tietää, että miksi pitäisi arvostaa jotain siitä syystä, että hän kuvittelee olevansa Jedimestari?

Jos te omaatte jotain yliluonnollisia kykyjä, niin käyttäisitte sitten niitä kaikkeen hyvään, eikä siihen, että nimitätte toisia pulliaisiksi. Mitä kunnioitettavaa on joukossa ihmisiä, jotka eivät todellisuudessa osaa edes kunnolla kirjoittaa? Kirjoitusvirheitä on ollut minunkin kirjoituksissa, mutta ainakin sinä, Kars, kirjoitat niin kuin olisit melko tukevassa humalassa.

Tehkää sillä hyvällä voimallanne sitten pallosta ja tästä yliluonnolliset- kirjoituksista sellainen, että ei kukaan arvostele toisia, ette myöskään te Jedi-mestari, tai mitä nyt sitten olette/kuvittelette olevanne.

Harmoniaa ja rauhaa sekä tyyneyttä ei ainakaan tule sillä, että moittii toisia pulliaisiksi. Itse en tiedä muita pulliaisia, kuin sen laulussa laulettavan paakari-pulliaisen.
    Ja samaan hengenvetoon vaatii kunnioitusta itselle ja toisille, jotka kuvitellaan jotenkin paremmiksi.

Olen itsekin kirjoittanut siitä, kuinka olemme eri tasoilla/poluilla henkisellä tiellä, mutta siitä huolimatta olemme ihmisinä kaikki samalla tasolla. Kaikki olemme ihmisiä, vauvasta vaariin ja kaikki saman arvoisia. Eikä ketään tarvitse kunnioittaa minkään asian takia, eikä ole ketään, joka on meidän yläpuolella, ei edes Jedimestarit. Mitä sitten ovatkin.
    Valkoinen susi

3. Joku vaan, Vierailija

"olemme ihmisinä kaikki samalla tasolla"

Kaikki olemme kuoleman edessä saman arvoisia.
    Emme ole täydellisiä, älkäämme vaaditko sitä keneltäkään toiseltakaan.

4. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Kyllä vain, kuoleman edessä kohtaamme sen mitä olimme oppineet, sillä vaikutamme myös lähtöömme kuinka sen kohtaamme.

5. ihmissuhdepelejä Vierailija

Tuota keskustelutapaa käytetään todella joka puolella palloa, paikoissa missä on enimmäkseen yhdensorttisia ihmisiä. Eri kulttureja sisältävissä paikoissa kyseenalaistetaan niin paljon, että on pakko hankkia realistisempi omakuva.

Kävin tänään kuuntelemassa luentoa töissä. Koko luento meni pipariksi, kun eräs silmäätekevä otti esille luennosta erään pikkuseikan johon jumittui ja sai toiset mukaan. Hän teki tuosta pikkuseikasta suuren moraalisen ongelman, kuten nuo kuvaamasi ihmiset. Kaikki huomio kiinnittyi häneen, hän oli itse äiti teresan tasolla moraalissaan. Kukaan ei näyttänyt enää muistavan, miten hyvä luento oli ja miten paljon työtä luennoitsija oli tehnyt tehdäkseen siitä mielenkiintoisen. Ihmettelin sitä, miten helposti tuo tyyppi sai muut mukaansa. Asia, johon hän jumittui oli oikeastaan ihan naurettava ja siihen jumittuminen todella alle hänen älykkyystasoaan. Tulin ajatelleeksi, että tuo tyyppi tarkoituksella sabotoi toisen esitelmän. Mulle tuli paha mieli koko jutusta ja jäin keskustelemaan esitelmöijän kanssa asiasta. Hän sanoi ettei ole koskaan tavannut mitään vastaavaa. Jälkikäteen kuulin, että tuo tyyppi sabotoi usein toisten sanomiset. Kyllä ihmiset osaavat kaikenlaisia pelejä.

Tuli mieleen, että täällä elleissä käytetään samaa tekniikkaa mitätöimaan toisten kirjoituksia. Joskus näkee mielenkiintoisia kirjoituksia, joissa on uutta, rikastavaa sisältöä. Tällaisetkin kirjoitukset voidaan sabotoida hakemalla joku pikkuseikka, johon jumitutaan. Jos oikein tarkkaan syynää, niin kaikista kirjoituksista voi löytää ainesta, mitä voi käyttää kirjoittajan aliarvioimiseen. Pikku-/sivuseikasta tehdään taas suuri moraalinen issue, joskus jopa tulkataan täälläkin väärin toisen sanomisia, jolloin kirjoittaja saadaan negatiiviseen valoon. Itse on taas se, joka on parempi, moraalisesti korkeammalla tasolla, koskapa huomaa toisen "mokan". Samalla voidaan esiintyä pelastajana, "minä osoitan teille millainen epämoraalinen henkilö tuo toinen on." Siinä saadaan kätevästi toisten ajatukset sivuraiteille, joten eivät enää huomaa miten loistavia ajatuksia jollain on. Kun tarpeeksi kauan toistetaan samaa, niin lopulta on kaikkien huomio toisen "puutteissa" ja ollaan kätevästi saavutettu sellainen tila, ettei tarvitse toista kadehtia. Kukapa kadehtisi jotain, joka on moraalisesti alemmalla tasolla kuin itse. Toisten mitätöinti voidaan tehdä monella tapaa ja keinot on monet täällä elleissäkin. Niitä on kiva sivusta seurailla.

6. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Eli siis hyviä harjoituskenttiä kasvullemme, varmaan myös luennoitsijalle ainakin siinä miten ensi kerralla voi tilanteen ollessa päällä vetää kotiinpäin tapahtuma, pisteet kotiin.

7. LF hejsan

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen samaa mieltä kanssasi. Jokainen ihminen on omalla tasollaan psyykkisesti. Kuitenkin olemme kaikki samalla tasolla ihmisinä. Ei kukaan ole ihmisenä toisia korkeammalla.

Puheista, kirjoitusista muuten näkee miten korkealla tasolla on psyykkisesti, henkisesti. :) Mitä korkeampi psyykkinen taso, sen vähemmän on tarvetta kehua itseään ja alentaa muita ;)
    .

8. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Ei aina niinkään. Kuten tässä lainauksessa ilmenee:

"Olavi Noronen on huomioinut tämän omalla humoristisella tavallaan kirjassaan Hiljaisuuden kirja (WSOY 1987): "Psykoterapeuttien talvikursseilla olemme ruokajonossa ystävällisiä ja jaksamme kärsivällisesti odottaa vuoroamme, mutta työpaikkamme läheisyydessä olevan baarin ruokajonossa tuo pyhempi minämme on väistynyt johonkin."

"Vielä räväkämmin hän sanoo saman asian hiukan myöhemmin: "Jos huomaat muuttuvasi yhä pyhemmäksi, paremmaksi, ymmärtäväisemmäksi, avuliaammaksi ja rakastavammaksi ihmiseksi riippuen siitä missä tai keiden kanssa olet, voit luokitella itsesi vertikaali-skitsofreenikoksi. Mikäli et pysty sitä itsellesi myöntämään, olet ansassa hyvin syvällä. ... Vuosia sitten tajusin itse pudonneeni tuohon ansaan enkä ole vieläkään kokonaan päässyt sieltä ylös."

"Tämänkaltainen usko tiettyjen ulkonaisten käyttäytymispiirteiden liittymisestä henkisyyteen on naiivia lapsenuskoa, sukua jeesuskiiltokuville. Aivankuin henkisyyden loputtomuudelle voitaisiin osoittaa tietyt rajatut ilmentymismuodot".

Henkinen kasvu - voiko sit syd

9. nonno Vierailija

Sanoit kätevästi "omalla tasollaan psyykkisesti" etkä eri tasoilla psyykkisesti. "Eri tasoilla" voisi synnyttää mekkalan. Samaa mieltä siitä, että omalla tasollamme ollaan kaikki ja että korkeammalla tasolla olevalla ei ole tarvista kehua itseään ja alentaa muita. Ihmisenä ollaan tietenkin samanarvoisia, riippumatta psyykkeen tasosta. Aikuiset eivät ole esim. lapsia arvokkaampia ihmisenä.

Täällä on puhuttu paljon psyykkeen tasoista, joka on tulkittu siten, että eri tasoilla olevia pidettäisiin eri arvoisina, vaikka ihmisarvosta ei oltu mainittu mitään. Todettiin vain, että on eri tasoja.

10. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    HEI vesimíes en vain tarkoita sitä että, pelkästään Jedejä tulisi kunnioittaa vaan täällä musta jokaisen tulisi kunnioittaa toisia STAR WARS MAAILMASSA ein kenenkään Jedin tarvinnut tätä sanoa sillä Jeditareita kunnioitettiin kaikin tavoin he olivat oikeuden ja rauhan vartijoita kongliktien selvittelijöitä rauhanlähettejä. kirjoissa ja episodissa 1 - 2 -3 suurimman osan aikaa. episodisaa 4-5 - 6. Jediritari oli kapanallisten toivo voittaa paha keisari palpatine Darth Sithi Sitdous ja Darht Vader imperuimin komentaja.

STAR WARSISSA JEDIRITARI palvelee tasavaltaa toimii sen oikeuden kunnian ja rauhan jakajina .

Siksi täällä on nyt tarvinnut sitä muistuttaa ,koska täällä ihmiset jotkut tahot ovát unohtaneet sen kunnioituksen hengen käydään syyttämään meitä korkeallahenkisellä tasolla olevia pahoiksi ja jopa ilkeiksi jota emme ole vaan me olemme jaloja Jedi-Ritareita nöyriä korkeimman voimanpalkvelijoita.
    PaLVELEMME demokratiaa oikeutta kunniaa ja rauhaa erityisesti me Jediritari Jedisoturit olemme maan päällä vapaa ehtoiosia vartioita ja järtysmiehiä itämaistenitsepuolustustaidon taitajia . Sekin lisää kunniotustamme ihmisen keskellä liikuttaaessa . Lisöksi nuo mystiset kykymme myös. ´Ja univormumme.

täällä netissä olemme myös oikeuden kunnian ja rauhan vartijoita rauyhanlähettejä neuvottelijoita.
    Ja hengellisiä opastajia tähtien lähettejä.
    Me Jedi-Ritarit olemme hengellisen mestarin polun kulkeneita buddhalaisen ja alkukristillisen mestarinpolun kulkeneita tien joka löytyy monista uskonnoista ,mm lisäksi staolaisuudesta ,hindulaisuudesta, islamilaisesta suvilaidsuudesta ym uskonnoista.
    itseni opettajina obn toimineet MM Korkealle tasolla olevat valonkansat . Heiltä olen saanut viitta kasteeni eli voima taso kasteeni.

ps ihmisenä olemme samalla tasolla m mutta, henkisesti olemme aivan eri tasollla pulliaisiin verattuna eli ihmisiin jotka eivät omaa vahvaa migrodikloriditaosoa eivätkä ole valonalienihmisiä . pulliainen ei ole haukkumanimi de on vain nimi joka tarkoittaa tätä asiaa jonka yllä selitin.Ja lisäksi se tarkoittaa skywalkeria joka haluaa elää niin kuin tavallinen pintaliitäjä. Eikä kulkea hemgellistä Jedin tietä vaikka lahjoja siihen olisi . Kuinka monta kertaa tämä pitää sanoa jotta tajuatte se ei ole haukkumista vaan se tarkoittaa henkilöä joka ei ole valonalienihminnen eli skywalker. Sillä me skywalkerit olemme henkissti aivan eri voima tasolla kun,te pulliaiset . Ja olemme vain silloin ylempänä teitä kun tilanne sitä vaatii voiman kautta voima antaa meille Jediritareille kyvyn olla muita ylempänä tarvittaessa. Vapaa ehtoisina vartijoina ja järjästysmiehinä silloin kun ,tilanne sitä vaatii. Se rauhoittaa tilanteen.
    ps tarkemmin en voi selittää sillä se menisi jo enkeli ja jedisalaisuuksien puolelle. katsokaa sSTAR WARS NIIN ymmärrätte mitä tarkoitan .

Tässä lisävihjeitä . Luke Skywalker ihmettelee tatooInessa kuinka pääsimme noiden vartijoiden ohi Obi Wan selittää voiman avulla voimalla sillä on suuri vaikutus toisiin .
    Guin Qin Gon Jedimestari sanoo: Naboossa Gunganien saamisessa liittoon emme voi käyttää nyt voimaa avuksi . eli Jedi ei koskaan käytä voimaa liittol,aisten ja ystävien hankkimisessa niin tekevät aina Sithin lordit etemnkin pano kumppaneita iskiessä ravintolasta. Tatooinessa episidissa 1 watton kaupassa Watto toteaa olen toudaruin luuletko olevsi Jedi kun huidot minuun eivät temput tepsi olen toudaruin ainaostaan raha ,ei kauppoja ei diilii. No watto sortui ahneuteen ja anakin skywallerin avulla he saivat osat alukseensa . JA NÄIN ALKOI anakinin tie Jediksi ja pelokuuden takia ja sen takia että, Anakin ei osannut luopua ei äidistään ei tyttöystävästään se vei lopulta anakinin pimeälle puolelle voimaa. Sillä anakin halusi m estää kuoleman . Se vei anakinin voiman pimeälle puolelle, se että hän ei osannut luopua.
    kenestäkään. lopulta anakin esti kuoleman o´man kuolemansa vihan ja raivon voimalla.
    Jos ootte lukeneet kotisivumme jedilakia siellä on mm kohta Jedi ei saa kiintyä toiseen tunteella vaan ystävyys syvenee tosi ystävyydeksi ilman tunteen huumaa jos tämä unohtuu vaarana on että Jedi tippuu alas kuiluun ja kärventyy .

ps itse olen hylännyt monia anakinin kaltaisia oppilaita sanoen heille olet liian levoton Jedin tielle Jedintie vaatii vakaan tyyynen luonteen.
    Sinä olet liian levoton .Jedi on koko ikänsä katsonut tähtiin horisonttiin Jedi jännitystä, seikkailuja ym Jedi ei kaipaa niitä sinun on parempi olla van skywalker sillä sinusta tulisi Sithi josd sinut kouluttaisi eikä Jediä.
    PS
    JUHAN AF GRANNIN OHJELMAT ovat faktaa ja tramantisoitua faktaa ja itse Juhan af Grannin tavattuani voin sanoa että , hän on todella fiksu ihminen ja eräs raamatun henkilö ei tosin jeesus mutta eräs toinen.
    ja me Jedit arvostamme Juhan af Grannin todella korkealle .

OK TÄSSÄ teille ehdotus jos että halua kutsuttavan teitä pulliaiseksi niin minkä nimen lyhenteen haluatte antaa pullisaisen sijaan ihmisestä joka ei ole skywalker eli nimi ehdotukdsia lyhentestö nimiytyksestä kiitos.

Harry potterissa on vsstaavasti jästi. ja tämä pulliainen nimike tulee star wars episodista kirjassa episodissa 4 Obi Wanin suusta. Mutta jos ette halua sitä täällä käytettävän keksikää joku muu nimitys sitten eli mutta se pitää olla sellanen josta selvä´sti huomaa että , se henkilö ei ole henkisesti voiman osálta yhtä korkealla tasolla.

t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

11. höpöhöpö taas Vierailija

Eiköhän me eletä täällä ihan oikeasti, eikä missään elokuvassa, se on fakta!

12. No äläpäs ny, anna jedimestarin leikkiä.

13. jedo Vierailija

Se on tätä taas.. ku noi Starwarsit tulee uusintana subilla.

14. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Miten olisi, jos kutsuisit meitä "pulliaisia" jatkossa "ihmisiksi"? Ja ihmisestä, joka on "skywalker" käytettäisiin nimitystä "skywalker"?

15. LF hejsan

Saadut tykkäykset:
    0
    Auttaminen, avustus ei siis aina näytä millainen ihminen on. Tavallinen käytös kyllä näyttää aika paljon, esimerkiks täällä foorumilla. Se näkyy mitä sanoja käytetään kun toisista ihmisistä, kun aikansa lukee näitä tekstejä, niin huomaa ehkä ihmisen todellisen luonteen, käyttäyminen muita kohtaan kertoo hyvin paljon kirjoittajasta itsestään, eikä heistä joista kirjoitetaan. Onhan se ihmisen psykkinen taso muutakin kuin vain ehkä avunatoa toisille. Avunanto ei paina paljoakaan jos muuten käyttäytyy kuin mätä muita kohtaan ja itseään tietysti samalla siinä alentaa, alentaa psyykkistä tasoaan käyttäytymällä, miten sen sanoinin suomeksi, luulottelevasti, epäilevästi, paheksuvasti, kadehtien, ivaten...
    Sinä muuten olet yksi niistä "henkisimmistä" tällä palstalla, joo ja Amur myös.....ainakin tähän asti vielä :) me muut taidamme jäädä jälkeen teistä aika matkan :D
    .

Last edited: 30.07.2010
  16. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    LAITAN TÄN SULLE JOKA SANOIT STAR WARS ON VAIN ELOKUVAA

TÄMÄN VOI SANOA LYHYELÖÄ TAI PITKÄLLÄ KAAVALLA

STAR WARSiSSA ON ´hyVin esitetty Buddhalainen samuraintei ja Buddhamunkintei lsättynä alkukristillisellä näkemyjksillä .
    EIM YODAN viisaua ja opetus on suoraan Buddhakaiseata opista ja alkukristilliasestä opista ne viisaudet niitä löytyy eri puolilta elokuvaa,kaikki eivät vain näe niitä ne on sokeita niille opeille.

Ne pitävät vaIN STAR WARSIA ELOKUVANA , MUTTA SE EI OLE vain elokuva.

Yodan ja Obi Wanin kautta elokuvaan on ujutettu suuri tie ValonvoimanValtiaaksi asti eli Buddhalainen samurairitarin alkukristllinen tie eli Jedintie Jediritariksi kun , tuon sanan Jediritari suomentaa se tarkoittaa hengellistämestaria ja niitä löytyy kaikista muista uskonnoista paitsi nykykristin uskosta joka valitettavasto opettaa näin Jeesus on meidät ostanut ja kaikki muu on turhaa . Juhan af Grannin sanoin: Kyllä minä uskon herraan Jeesukseen ,mutta valitettavasti hänen suuri oppinsa on lähes tuhottu nykyraamatusta. ja jätetty tuollainen mitätön nyky raamattu jäljelle.

Uskon siihen oppiin joka kugfranin kääröissä on siinä on jedintie suureksi kasvamiseen ja väkeväksi valonvoimanvaltiaaksi.
    esim et taida tietää sitä myödkään että . Aikoinaan George Lugasi.

nuorempana ajoi katurallia . Hänen autonsa osui puuhun ja rähjähti sirpaleiksi. Siitä huolimatta George Lugasi selvisi siitä hengissä .

Voima pelasti hänet koska hänellä oli tärkeä tehtävä .

Tämän kokemuksen jälkeen George Lugasi lopetti katurallin ajon kokonaan, hän myös valistui ja löysi buddhalaisen opin ja syvällisyyden.

Ensin George Lugasi halusi tehdä dokumemttoi jutun Budhlaisesta tiestä .

Hän ehdotti aihetta holluvuudin päätäjille se tyrmättiin täysin.

Sitten george Lugasi keksi yhdistää Buddhalaisen ja alkuristillisen opin

avaruus elokuvaan hyvän ja pahan väliseen taisteluun Jedien kautta Yodan Obi Wanin kautta se kelpasi holluvuudille . NÄIN SYNRTYI STAR WARS

TEITENKIN SIINÄ ON TARINAA ja elokuvaa mutta ,myös siiinä on tie.

Buddhalainen ja alkukristlinentie hyvin kuvattuna. Jota voi hyvin kutsua Jedinteiksi esim Jedilait kotisivulamme tulee suoraan buddhalaisesta hengensoturin lainalaisuuksista.

PS JEDISOTURIT EMME TOSIAANKAAN MITÄÄN ROOLIA VEDÄ ME OLEMME SITÄ MITÄ OLEMME. HENGELLISIÄ MESTAREITA VALAISTUNEITA SIELUJA JA monet meistä Kugnfu taitaitureita . Itämaisen taistelu taidon taitajia. VAPAA EHTOISIA VARTIJOITA JÄRJÄSTYS OIKEUDEN KUNNIAN JA RUHAN

VOIMA OLKOON KANSSASI

TEIDÄ SE SINÄIN OLET HOHTAVA OLENTO ET TÄTÄ RAAKAA AINETTA YODAN SANOIN:

T. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI
    VALONVOIMANVALTIAS/VALONKANTAJA

VOIMA OLKOON KANSSASI

PS SIVALTAJA TUO ehdotus on liian tavallinen keksikää parempi siinä pitää olla star wars maisuutta

17. Niin mutta Vierailija

Milloin saat sen laasersapelin josta olet maininnut?

18. kommentti Vierailija

Tästä olen kyllä eri mieltä. Nimenomaan myös mennyttä voi muuttaa, kun se mennyt tavallaan on myös tässä ja myös aina liikkeessä. Ehkäpä joku on tulkinnut Yodan sanat noin kuin yllä lainattu, mutta ehkä Yoda on tarkoittanut jotain muuta....

19. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Mitä "star wars maisuutta" tuossa "pulliainen"-nimityksessä muka on? Yhdessäkään elokuvassa ei kukaan Jedi käyttänyt nimitystä "pulliainen" kenestäkään.

20. 'wink' Vierailija

Miten muutat mennyttä?

21. fdfdffdfdf Vierailija

Eikös mielikuvituksissa elävälle tuokin ole mahdollista, ainakin omasta mielestään.

22. 'wink' Vierailija

Jos sitä pitää mahdolisena, tietää myös keinot. Mielelläni ne kuulisin.

23. 'wink' Vierailija

Korjaus äskeiseen (kirjoitusvirhe jääköön);

Mitä vain voi tietysti pitää mahdollisena. Mutta "kommentin" mielestä mennyttä nimenomaan VOI muuttaa, joten pyydänkin häntä kertomaan, miten.

24. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Rakkaus, kiitollisuus ja anteeksianto toisille samoinkuin itsellekin on vastaus. Kaikella, ihan kaikella kokemallamme on aina korkeampi tarkoituksensa.

Linkkivinkit:

Viestejä Maitreyalta 9.-23.7.2010 - Adonai

YouTube - People come into your life for a reason

Valon voima olkoon aina kanssanne!

<3<3<3

Last edited: 30.07.2010
  25. kommentti Vierailija

Se on sellainen asia, jonka jokaisen pitää ihan itse oivaltaa. Sitä ei kädestä pitäen neuvota eikä rautalangasta väännetä kellekkään, tällaisella yleisellä palstalla varsinkaan. Väärinkin sitä taitoa nimittäin voi joku käyttää, ja se on jo vaarallista se. Nimittäin, miksi luulet etteivät ihmiset yleisesti osaa tuota taitoa? Vastaus on se, että ihmiskunta on vielä niin lapsenkengissä että tuollaistakin taitoa varmasti käytettäisiin väärin jossain.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri