Hae Anna.fi-sivustolta

LUKEKAA KAIKKI KESKINÄINEN KUNNIOITTAMINEN AIVAIN RAUHAAN

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä KARS JEDIMESTARI, 22.07.2010.

1. höpöhöpö taas Vierailija

Muista itsekin kunnioittaa toisia!

2. hohhoijjakkaa Vierailija

Turha sille on vääntää. Ei se tajuu.

3. hohhoijjakkaa Vierailija

No se nyt on...........siellä jedien maailmassa.......

4. 'wink' Vierailija

Etkö kunnioita Taivanrannan muaalarin (tai höpöhöpön) kommentteja?

5. $$$$$$ Vierailija

Se että pitää jonkun kommentteja lähinnä vitsinä, on aika lievä ilmaisu täällä. Jos jo sitä pidetään kunniotuksen puutteena niin eipä täällä kovin moni toisia kunnioita.

6. wwoodoo Vierailija

Kuinka usein toisinaan? Olet usein täällä, kukut jopa yökaudet. Kun joskus selaa ketjuja niin siellä on vaan veskari, veskari, veskari...mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Missä välissä sitä sosiaalista elämää ehtii olemaan? Vai istutteko rivissä elleilemässä ja samalla seurustelette? Vai onko elleily sosiaalista elämää sulle?

Mulla tulee usein seurustelukiintiö jo töissä täyteen, joten elleilyt jää.

7. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 855
    Yökaudet justiin kun ei muulloin ehdi varsinkaan nyt kesälomalla. Enhän mä nytkään ole täälä kuin vasta nyt. Ja yleensähän silloin tulee myös kommentoitua tietysti kun täällä on. Eihän muulloin voi. Ja jos on niin kiinnostavaa että moneen kommentoi niin onko se paha? Jos kukaan ei kommentoisi muutakun tosi harvoin siinä pelossa että jotakuta nyt ärsyttää kun mä kommentoin niin keskustelu kuolis. No maanantaina alkaa työt se kyllä täyttää sen seurustelukiintiön se on totta.

Mutta miksii sua häirtisee se että minä kirjoitan täällä? Miksi sua häiritsee se, että näät mun nikin? Eihän sun tartte lukea mun juttuja jos ne noin ärsyttää? Miks luet?

8. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Jostainhan se on aloitetta ja hiljaa vielä voi hyvä tulla.

9. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Sinä olet kuin mato koukussa, monilla tekee mieli napata se ja sitten jääkin koukkuun sinuun. :)

10. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    KUNNIOITAN TOKI taivaanrannan maalari no ehkä tarkoiottaá sitä että, kun, anteeksi ei asiasdta voi loukkaantua höpö höpö vaiukuttaa skeptikolta siksi hienman skeptikkomaiseen tyyliin ivailin huumorilla ei pahalla hänen kommnttiinsa . mutta höpö höpö ei voi täällä määrätä mitä täällä kirjotetaan se on fakta .

MUTTA siksi reagoin aluksi tosi vahvssti että , saatiin tämä alkava kina tai jopa viha päättymään ja sen jälkeen voin selittää mitä tämä taivaan rannanmaalari tuolla tarkoitti.

SE on jeditoiminnan periaate.

ensin voimakkaassti rauhoitetaan uhkaava kiista ja sitten selostetaan mitä henkilö tällä kommentilla tarkoitti.

t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

11. wwoodoo Vierailija

No ihmettelin vaan. Eikö sais ihmetellä? Olenko sanonut että häiritsee tai ärsyttää, mainitsin vaan.

12. höpöhöpö Vierailija

Oonkos minä jotakin määräillyt? En oo, ymmärsit tas ihan omalla tavallasi. Eipä haittaa. :)

13. 'wink' Vierailija

Millä viestilläsi olet omasta mielestäsi saanut alkavan kinan päättymään tässä 9-sivuisessa ketjussa? Ensimmäiselläkö?

14. höpöhöpö Vierailija

Tämä oli paras! Saahan sitä luulla. :)

15. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 855
    No niinkuin munkin kirjoituksista vedellään sellaisia johtopäätöksiä jotka on vääriä niin niin myös minäkin nyt vetelin sellaisia johtopäätöksiä sun kirjoituksesta, että ne olikin vääriä. Mä siis vedin vääriä johtpäätöksiä sun kirjoituksista, myönnän ihan mielelläni sen.

16. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Vaikkapa juuri ensimmäisellä. Saaneen kysyä että mikä kina. Jos on kina tai epäilys kinasta, niin se olkoon jokaisen oman Voiman olevaisuudessa ja siitä myöskin jokainen Voimansa omaava sitten ymmärtäköön missä itse menee. Kinassa tai ei vai epäilyssä. Se mittailkoon sitten jokaisen oman olemuksen virtaamista.

17. aha Vierailija

niin ja päättyikö se,nooooooooooo ei ja yltyi entisestään, kun pulliaisille tuli mitta täyteen , eli se siitä hyvästä hengestä.
    Kars siis yritti lopettaa awaan kohdistuneen kritiikin mutta suututti pulliaiset samalla, on tämä henkistä meininkiä todella ;))))))))))))))))

18. höpöhöpö Vierailija

Kysy sitä ketjun aloittajalta! Hän oli sitä mieltä, että on kina.

19. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Onhan täällä havaittavissa aivan selvästi että toisinaan keskitytään vaan eripuraan kun muutakin voisi tehdä. Tarkoitusperäistä se tietysti on osittain mutta sillä ei vaan saavuta mitään.

20. hehe Vierailija

Niin eripuraista hehe voimassa se on voimakin kun se on voimassa hehe voima

21. 'wink' Vierailija

Eikö? Onhan tuosta saatu monta sivua aikaiseksi. Tarkoituksensa kai silläkin, etkö juuri sitä jatkuvasti täällä toistele? Mistä tiedät, mitä itse kukin on omalla kohdallaan saavuttanut?

Sinäkin jatkat aiheesta -vaikka et omien sanojesi mukaan saavuta sillä mitään. Miksi?

22. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Kyllä, sivuja tulee ja sivuja menee, sellaista se on. Ja sinäkin olet siinä yksi hyvä esimerkki jatkumosta. :)))

23. 'wink' Vierailija

Muuta en ole väittänytkään. Kysyin vain omien kommenttiesi herättämiä kysymyksiä, vastausta en oikeastaan sinulta osannut odottaakaan.

24. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Se on sinun asiasi miten muut näet, enkä minä odota vastausta tai vastaamattomuutta. Olet vain, se riittää.

25. niin mutta Vierailija

Vastaahan hän omalla tavallaan, tietenkin. Milläs muulla, sinun toivomallasi tavallako?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri