Lukekaa tää!!

  • Viestiketjun aloittaja Laura
  • Ensimmäinen viesti
viherpeikko
Kiitos tärkeästä infosta!! :)
Tämä pitäisi opettaa jo paljon nuorempana. Omat kuukautiseni alkoivat kun olin 11 vuotias ja nyt 23v ja nyt vasta noin vuoden verran olen alkanut miettiä todella kehoni toimintaa. Tämä selvitti asiaa entisestään. :)
 
viherpeikko
Kiitos tärkeästä infosta!! :)
Tämä pitäisi opettaa jo paljon nuorempana. Omat kuukautiseni alkoivat kun olin 11 vuotias ja nyt 23v ja nyt vasta noin vuoden verran olen alkanut miettiä todella kehoni toimintaa. Tämä selvitti asiaa entisestään. :)
 
kuukautisten kestosta
Hmm... tuossa alussa sanotaan, että kuukautiset kestää n. 2-5 päivää. Mikähän mahtaa olla keskiarvo? Ovatko kahden tai kolmen päivän kuukautiset hyvinkin yleiset?
Itsellä ne on aina kestäneet n. 7 päivää (ilman pillereitä kauemminkin), joten siksi tuo kaksi vaivaista päivää kuulostaa todella hurjan lyhyeltä ajalta. Myös ystävättärilläni tuntuu olevan väh. viiden päivän kuukautiset, joten olen aina ajatellut, että kuukautiset kestävät yleensä ehkä 4-8 päivää.

Miten teillä muilla?
 
*tytti
Mulla ei ole loppukierrossa mitään kuivaa kautta ja usein tosiaan päinvastoin, mutta ikävä kyllä se ei tässä 1,5 vuoden aikana ole ollut merkki siitä "positiivisesta"...
 

Yhteistyössä