V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap haluu tietää:Alkuperäinen kirjoittaja ap:miten mä olen nämä vuodet ajatellut että tämä kaikki on täysin normaalia?kelaan vaan kokoajan mitä itse olen tehnyt väärin ja jos mies kohtelee siksi näin ja vie rahat.
puolusteluja miehen hyväksi kokoajan. ristiriitainen olo.
niin, kun minäkin vuosi sitten ostin lapsille vaatteita velaksi kun ei ollut rahaa. lyhensin laskua joka kuukausi. mies sai selville ja siitä tämä että en saa hoitaa mitään meidän laskuja enkä saa rahaa. luottokortteja mulla ei ole, miehellä on.
en ole nyt lähes vuoteen tilannut enää mitään! mies ei silti luota ja anna mun hoitaa enää laskuja eikä jätä mulle juuri mitään rahaa.
mä olen mokannut raha-asiassa, mutta olen petrannut siinä enkä ole enää tilaillut. oikeuttaako se teidän mielestä edellemainittuun kohteluun??
Jos miehesi on itse luotolla maksanut ryyppäämisensä, niin ei todellakaan hänen kuulu paimentaa sinua. ja jos hänellä itsellä nyt 900 luottovelkaa.
Et ole yhtään huonompi kuin hän, itse asiaassa parempi kuin alistajasi.
niin..
ne viinat nyt oli ja meni.. seuraavaksi oli järjestelmäkamera 500e, pölypussiton imuri 500e, mini-läppäri 400e....
Miksi miehesi ostelee velaksi turhaa tavaraa? Me ollaan aika hyvätuloinen perhe, mutta mietittiin kahdesti ennenkuin esim. raaskittiin ostaa pölypussiton imuri. Olin sitä mieltä, että Prisman halpiksellakin pärjä...Tykääkö miehesi edes imuroida?!? Ja kuka ostaa kameran, mutta ei lapselle vatteita? Mistä tuollaisia miehiä edes löytyy?
meillä meni imuri rikki ja mies oli sitä mieltä että ostetaan kerralla kunnollinen.. mä sanoin että mulle riittää halvempikin mutta mieshän sen ostopäätöksen teki. mies imuroi hyvin harvoin.
välillä saan kuulla siitä kuinka minä sotken meidän auton , että mun pitäisi se siivotajne jne.
kesällä kun oli meidän hääpäivä, mentiin syömään ja sitten käytiin ihan vaan katselemassa sokoksella. menin katseleen meikkejä ja tuoksutteleen leikkisästi tuoksuja.. mies katso pitkään kuin halpaa makkaraa ja lähti tiehensä. etsin koko liikkeen enkä löytänyt, oli mennyt ulos sanomatta mitään![]()
Onneksi sua odottaa nyt uusi onnellisempi elämä! Muista, että jos miehesi ei suostu maksamaan elatusmaksuja, kunta suorittaa sinulle minimielatusmaksun (kait 130 ?/ lapsi). Lisäksi saat lapsilisät, kai yh -lisällä. Jos et ole töissä, mene. Se edistää itsenäistymistä ja elämään kiinnipääsyä sekä kohottaa itsetuntoa. Lisäksi rahatilanteenne helpottaa. Et joudu enää köyhäilemään samoin kun ennen; eikö olekin ihana ajatus