Lumet sulaa ihan silmissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niinhän se on tehnyt joka vuosi, miksi siis ei tänäkin vuonna? Ihme touhotusta, jos etelässä nyt vähän enemmän lunta tulikin kuin yleensä. Kyllähän ne sieltä sitten sulaakin. Aina on sulanut ja tulee toivon mukaan aina sulamaankin. Miten voidaan samaan aikaan kohkata ilmaston lämpenemisestä ja siitä, että lumet ei sula?

Täällä alkaa sivutiet olla liian sohjoisia. Tyttöä hakiessa perjantaina meinasi auto jäädä pk:n pihatielle jumiin. Sohjoa semmoset 20 cm.

Ihanaa kun kevät tulee, mutta tällä hetkellä en jaksa iloita :(

Olen entistäkin enemmän vankina sisällä kun ei ole sopivaa kenkää ja näin ollen mun omatekonen töppönen kastuu alta aikayksikön. Olis nyt pari viikkoa vielä ollu pakkasta :D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
kyllä oulun seudulla on tullu vaan LISÄÄÄÄÄ...

Koko eilisillan ja yön tuiskutti ja tänäänkin tullut tuota raskasta paskaa, jota ei tahdo jaksa kolata ollenkaan :( Kinokset vaan kasvaa. Mutta ensi viikoksi luvattu plussaa, ehkä sitten!

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Tekisi mieli alkaa jo pyöräilemään, kun pyörätiet ovat lähes jo sulat, ainakin nuo yleisimmät tiet. Kyllä se kevät tulee :heart:

Minun mopo odottaa kevätkuntoon laittoa. Akku on lataamatta ja öljyt vaihtamatta. :xmas:

Yhteistyössä