Lumia 710, auttaakaa nyt ihmiset ennenkuin heitän tuon puhelimen jorpakkoon..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minttu"

Vieras
Annoin siis lumiani tytölle ja johan menee vaikeaksi.. En saa omaa sähköpostitiliäni pois 710-puhelimesta, joten tyttö saa ilmoituksen puhelimeensa aina kun mulle tulee meiliä. Samoin nuo puhelinnumerot, olen 4 kertaa lisännyt tytön kavereiden numerot puhelimeen mutta vuorokauden sisällä ne on taas hävinnyt sieltä? Muutaman kerran ne oli myös mystisesti siirtynyt omaan lumia 920 puhelimeeni? :O Eli saako tuon puhelimen jotenkin nollattua ihan täysin ja alotettua ihan puhtaalta pöydältä?

Tässä ei ole tuota 'Tietoa-valikkoa'..? Ja sitten löysin tämän sivun: http://nordicelektroniikka.com/reset_nokia.php?phone=Nokia%20Lumia%20710&image=710url.jpg&products_id=243&language=fi
Mutta mihin nuo numerot näppäillään ja mikä on tuo 'Dial'?

No ne numerot näppäillään niinku olisit soittamassa, ja dial on se soittonäppäin, vihreä luuri. En jaksa aukoa tota linkkiä, enkä tiedä kys puhelimesta mut vastaan silti:)

[QUOTE="Minttu";28208095]No kas kun saa poistettua, antaa ainoastaan synkronoida..?[/QUOTE]
mulla tosiaan eri puhelin, mutta tässäkin sai miettiä miten tilin poistaa, mut tais tulla siinä tilivalikossa kun painaa sitä tilin nimeä pitkään. Ja sit noiden numeroiden osalta, se varmaan on sitten vaihtunut käyttääkö simin vai puhelimen muistia, joten siellä jossain valikossa on sekin kohta?

Sinne ojan pohjaan tämä paska kuuluukin. Mulla ei päästä asetuksiin eikä lähetä viestejä tmv. Asetukset on kohillaa ja saa soft resertata puhelimen monia kymmeniä kertoja päivässä.

Yhteistyössä