Luoja mikä viime yö!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joxu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Joxu

Aktiivinen jäsen
28.07.2009
4 647
0
36
Mies kotiutu ryyppy reissulta puol kolmen aikaan, mentiin nukkuu. Neljältä heräsin kun aloin ihmettelee mitä mies pyörii ja liikehtii levottomasti ja nippa nappa pääsin alta pois kun alko yrjöö ja tietysti tohon sänkyyn. Samaan aikaan heräs meijän 4kk tyttö ihmettelee niitä ääniä. Mies niinku oksensi isommat tohon sänkyyn ja meni vessaan jatkaa. Otin vaan oman tyynyni sängystä ja siirryin sohvalle nukkuu, en siivonnu oksennuksia sängystä, enkä siivoo. Mies saa siivota ite kuhan herää.

Onneks sillon neljältä sai tytär kuitenkin nopeesti unen päästä kiinni, ite nukkunu onnettomat viis tuntia tossa pienellä sohvalla kippurassa. Mahtaa ihmetellä kun herää et mitä siinä sängyssä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Mies kotiutu ryyppy reissulta puol kolmen aikaan, mentiin nukkuu. Neljältä heräsin kun aloin ihmettelee mitä mies pyörii ja liikehtii levottomasti ja nippa nappa pääsin alta pois kun alko yrjöö ja tietysti tohon sänkyyn. Samaan aikaan heräs meijän 4kk tyttö ihmettelee niitä ääniä. Mies niinku oksensi isommat tohon sänkyyn ja meni vessaan jatkaa. Otin vaan oman tyynyni sängystä ja siirryin sohvalle nukkuu, en siivonnu oksennuksia sängystä, enkä siivoo. Mies saa siivota ite kuhan herää.

Onneks sillon neljältä sai tytär kuitenkin nopeesti unen päästä kiinni, ite nukkunu onnettomat viis tuntia tossa pienellä sohvalla kippurassa. Mahtaa ihmetellä kun herää et mitä siinä sängyssä on.
Jätä se sika!

Joo mä oisin kyllä siivonnu ne heti pois jollen aikoisi patjakaupoille lähteä.
Isäntä olisi sitten saanut hyvittää sen mulle.
Ei meinaan varmaan tule puhtaaksi.Ehkä jollain painehuuhtelulaitteella mutta käsikonstein ei.
Toivottavasti teidän sängyssä paksuhko petari.

mun mies ripuloi sänkyyn yhden ryyppyillan päätteeks=/sillä meni maha sekasin ku se ryyppäs maitopohjasia ja oli vielä niin umpitunnelissa..ja arvata voi etten niitä siivonnu!=I

kyllä minä olisin repinyt lakanat ja petarit poikkeen ja heittänyt jonkun pyyhkeen vaikka sen alle.. Ois varmaan kuitenkin kannattanut huuhdella edes ne jos ei yöllä ole mahdollisuutta ollut tyrkätä suoraan pesukoneeseen, tai suihkutella edes enimmät paskat pois.
En ois kyllä pystynyt jättämään niitä, ukko olis saanut hoitaa homman loppuun aamulla.. Ja jättää toinen oksennukseen makaamaan, hyi helvetti.

Alkuperäinen kirjoittaja yöks:
Ei meinaan varmaan tule puhtaaksi.Ehkä jollain painehuuhtelulaitteella mutta käsikonstein ei.

On onneks paksuhko toi petauspatja.

Alkuperäinen kirjoittaja marianna:
kyllä minä olisin repinyt lakanat ja petarit poikkeen ja heittänyt jonkun pyyhkeen vaikka sen alle.. Ois varmaan kuitenkin kannattanut huuhdella edes ne jos ei yöllä ole mahdollisuutta ollut tyrkätä suoraan pesukoneeseen, tai suihkutella edes enimmät paskat pois.
En ois kyllä pystynyt jättämään niitä, ukko olis saanut hoitaa homman loppuun aamulla.. Ja jättää toinen oksennukseen makaamaan, hyi helvetti.

Mä oisin voinu sen kyl jättää siihen makaamaan, mut sen verran pitää järkiä olla päässä et jos oksu on ollu yönyli siinä, ni vähintään petäri on pilalla.. tai mä en ainakaan nukkus siinä enään!!

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Alkuperäinen kirjoittaja yöks:

On onneks paksuhko toi petauspatja.

mut se on ton jälkeen kyl lopullisesti pilalla

Alkuperäinen kirjoittaja marianna:

Ja tämä siksi, että meillä ei ole koskaan tapahtunut tällaista ja se olisi toivottavasti viimeinen kertakin kun tapahtuu. Joten en näe syytä miksi ei voisi toista jelppiä sen vertaa ja omatkin petivaatteethan siinä kanssa menee pilalle.
Eriasia jos on yleistä oksentaa ja paskantaa allensa, mutta siinä vaiheessa voisi miettiä onko kumppanin juomatavat normaalit..