A
aisa
Vieras
Mä en jaksa enää noita jankkauksia, erityisesti Lepsa ja Keittiönoita tulee jo korvista ulos :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Ei saa vielä, mä en ole löytänyt edes ehdokasta et vois käydä äänestämässä :/
Alkuperäinen kirjoittaja aisa:Tee vaalikoneita ja ota yhteys kuntasi ehdokkaisiin, sillä se selviää eikä Lepsan jatkuvalla Virheät-angstilla (joo kuule Lepsa ei me kaikki äänestetä vihreitä :headwall: ) tai Keittiönoidan jatkuvalla "äänestäisin kyllä mielelläni vihreitä ja olisin ekologinen, mutku en voi ja en halua, eikä kukaan ymmärrä minua". Aika harvalla täällä on mitään tietoa politiikasta, jos kenelläkään. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Ei saa vielä, mä en ole löytänyt edes ehdokasta et vois käydä äänestämässä :/
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tuo on erittäin mukava kuulla ettei kaikki mammat ole antaneet sekoittaa päätänsä virheitten propagandalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aisa:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tuo on erittäin mukava kuulla ettei kaikki mammat ole antaneet sekoittaa päätänsä virheitten propagandalla![]()
No johan sä tässäkin alat :headwall: