Luomen poisto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rumilus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rumilus

Vieras
Mulla on iso luomi hiusrajassa,ja se oikeasti haittaa jo elämää!! mm.kypärä hankaa ikävästi.

Haluan tuon POIS JA ÄKKIÄ!!!! Mulle on oikeasti ihan sama jääkö arpea,mutta olisi ihanaa päästä kampaajalle,en ole iljennyt tämän kanssa mennä!

kesälomarahat tilillä,soittaisko vaan yksityiselle lääkärille ja varaisi ajan? Onko poisto iso operaatio? olen raskaana vkolla 12,tuskin haittaa..?

Kai se riippuu vähän sijainnista jne. Paikallispuudutuksessahan tuo tehdään, mutta en osaa sanoa, miten saa puudutella raskauden aikana.

Multa poistettiin yksityisellä just kolme luomea. Sijainnin ja kai vähän koon mukaan menee hinnottelu. Mulla oli sopivasti kolme ihan vierekkäin, joten sain "kolme yhden hinnalla" eli 250 e.

Niin ja sinänsä tuo ei ole mikään iso juttu. :) Nopsasti ohi, ei satu, muutama tikki per luomi ja niitä pidetään 7-10 päivää sijainnista riippuen.

Jos se haittaa elämää, niin saat kunnallisellakin puolella luomenpoiston. Tulee halvemmaksi, ja kun luomi on pään alueella, sen poistaa asiaan perehtynyt kirurgi eikä joku köpelökoura yleislääkäri. Varaa aika lääkäriin ja sano jo aikaa varatessasi, että luomi on päässä, hankautuu päivittäin, niin saat äkkiä ajan lääkärille, joka laittaa lähetteen eteenpäin.

Meidän terveyskeskus on aika pieni, en tiedä saisiko sinne tällaiselle asialle edes aikaa?? Muutama lastenlääkäri ja sitten yleislääkäri vaan paikalla.
En tiedä miten tämä asia on mulle niin arka...Pidän lippistä päässä ettei luomea kukaan huomaa,hiukset rasvoittuvat..Tuo on siis niin RUMA :( Toivottavasti raskausaika ei ole esteenä..

Mulla on leikattu luomia pois ja viimeksi yksi luomi jäädytettiin. Jäi pienempi jälki, ensin tuli vesikello, pari viikkoa oli rupi ja sitten koko homma tipahti pois. Oli paljon mukavampaa, kuin leikkaaminen. Ei edes puudutettu, pikkasen nipisti toimenpiteen jälkeen ja sitten oli kivuton.

Kyllä terveyskeskuksen on annettava sulle aika "tuollaisen" jutun takia. Ne tyypit on siellä juurikin niitä tilanteita varten, jolloin asiakkaat tarvitsevat lääkäriä.

Ok kiitoksia :)

taidan sitten soitella tuonne kunnalliselle huomenna.Jännittää ihan älyttömästi..En ole ollut esim.sairaalahoidossa koskaan,muutoin kuin synnyttämässä :D Edellisen raskauden aikaan luomi oli myös kipeä. Pakko tämä nyt on hoitaa pois..