A
apuakaivataan
Vieras
Eli käsivarressani on jo muutaman viikon ollut kipeä ja kutiseva luomi ja pari päivää sitten huomasin, että yhteen kohtaan on tullut kohollaan oleva melkein musta kohta (luomi on kyllä muualtakin hieman kohonnnut, mutta se tumma kohta näytti epäilyttävältä). Yritin tänään varata lääkärille aikaa, mutta sanoivat ettei ole niin kiireellinen asia eikä ollut antaa aikaa ainakaan tälle viikolle. No minä sitten fiksuna tutkin vielä hieman luomea ja REVIN sen mustan kohtan irti koska se näytti irtoavan helposti ja ajattelin että jos se onkin jotain kuollutta rupea
no nyt luomi on erittäin kipeä ja revitystä kohdasta näkyy sitä luomen "lihaa" ja kun yritin puhdistaa desinfiontiaineella niin kirveli ihan järkyttävästi.
Kysymykseni kuuluukin, kannattaako minun lähteä nyt heti päivystykeen tarkistuttamaan tämä luomi vai odotanko ensiviikkoon ja varaan lääkärille ajan??? Ja tämä luomi ei oo kylläkään kovin iso, mutta oon aika varma että siinä oli jokin melanooman alku ainakin ja nyt revin sen irti joka varmaan pahensi tilannetta entisestään
Kysymykseni kuuluukin, kannattaako minun lähteä nyt heti päivystykeen tarkistuttamaan tämä luomi vai odotanko ensiviikkoon ja varaan lääkärille ajan??? Ja tämä luomi ei oo kylläkään kovin iso, mutta oon aika varma että siinä oli jokin melanooman alku ainakin ja nyt revin sen irti joka varmaan pahensi tilannetta entisestään