Luomi nenänpäässä/varressa/nenän "sivutyynyssä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Minulla on nenänpäässä sekä "sivutyynyssä" pienet luomet, suht huomaamattomat, mutta ovat olleet lapsena vieläkin pienemmät ja huomaamattomat. Luulen, että nämä ovat juuri sitä sorttia, jotka ovat herneenkokoisia, kun tulen "parhaaseen ikään", eli sielä 30-40 paikkeilla. Ikä siis nyt 20.

Voiko noita luomia poistattaa terveyskeskusksessa tai polilla, ja jos voi, niin mistä syystä? Pitääkö olla terveydellinen syy, esim. nopea luomen kasvu tai muu oire? Riittääkö syyksi "Nomutku se kasvaa jättimäiseksi, tiedän sen." Koska jos sitten vanhemapana haluaa poistattaa ison luomen, niin sitä isompi jälkihän siitä jää.

Mites sitten erikoislekurit, tekeekö vaikkapa yksityiset lekurit tai muovitissikirurgit, siis plastiikkakirurgit tällaisia toimenpiteitä? Jos tekevät, niin mahtaako olla hintavaa?

Kiitos.

Kyl ne minusta poistaa niitä terveyskeskuksessakin ihan kosmeettisistakin syistä mutta minkälainen on jälki sitten, siihen en osaa sanoa. Mulla on kans luomi nenäpäässä mikä onneksi ei ole toistaiseksi ainakaan kasvanut mihinkään. Pitänee poistattaa sit jos alkaa kasvaa etten näitä noita-akalta :D Mutta sit on kyllä pakko olla sen verran varaa että menen sen yksityiselle poistattamaan, jotenkin en luota arvauskeskukseen.

Yhteistyössä