Luomien poisto (kasvoista) YKSITYISELLÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohohåohåhåhi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohohåohåhåhi

Vieras
Kiinnostaisi kuulla kokemuksista luomien poistosta yksityisellä lääkärillä.

Onko sinulta poistettu luomia (kasvoista)? Millä tekniikalla poistettiin? Tekikö poiston plastiikkakirurgi vai ihotautilääkäri? Millaista jälkeä syntyi? Mitä maksoi? Jäikö arpia? Oletko ollut tyytyväinen lopputulokseen?

Luomen poistosta on kyllä kokemusta ja vielä kasvoista, mutta

miksi pitää mennä yksityiselle?

Itse sain ajan noin kolmen kuukauden päähän, kun luomiani kävin terveyskeskuksessa näyttämässä.

Plastiikkakirurgi poisti, tekniikkaa en kysellyt kun olin koko ajan silmät kiinni. Pienet siistit vaaleat arvet ovat, joita hoidan apteekin arpivoiteella. Ja ehdottomasti pienet arvet mieluummin kuin ne kamalat luomet.

Luomen poistosta on kyllä kokemusta ja vielä kasvoista, mutta

miksi pitää mennä yksityiselle?

Itse sain ajan noin kolmen kuukauden päähän, kun luomiani kävin terveyskeskuksessa näyttämässä.

Plastiikkakirurgi poisti, tekniikkaa en kysellyt kun olin koko ajan silmät kiinni. Pienet siistit vaaleat arvet ovat, joita hoidan apteekin arpivoiteella. Ja ehdottomasti pienet arvet mieluummin kuin ne kamalat luomet.

Koska julkiselta puolelta ei niin vain plastiikkakirurgille päästä (ainakaan täällä), enkä halua odotella kyseiseen operaatioon pääsyä kuukausikaupalla. Ja kun on kasvoista kyse, haluan jonkun asiantuntijan hoitamaan poiston.

Tekniikalla tarkoitin lähinnä sitä, että onko leikattu vai käytetty esim. laseria...

Kiitos vastauksesta.

Euromedissä (Helsinki) poistettiin, radioaaltokirurgialla. Parantui todella nopeasti, ei jäänyt arpea. Maksoi 165e jos oikein muistan, olisi sisältynyt 3 luomen poisto, vain yksi poistettiin. Erittäin tyytyväinen lopputulokseen.

[QUOTE="Vieras";28290589]Euromedissä (Helsinki) poistettiin, radioaaltokirurgialla. Parantui todella nopeasti, ei jäänyt arpea. Maksoi 165e jos oikein muistan, olisi sisältynyt 3 luomen poisto, vain yksi poistettiin. Erittäin tyytyväinen lopputulokseen.[/QUOTE]

Millainen luomi? Oliko kovasti koholla ihosta?

Poistettiin laserilla kolme isohkoa luomea. Citykäytävässä helsingissä. En muista nimeä mutta citykäytävän yksityinen. Ei jäänyt minkäänlaisia jälkiä vaikka kyseessä kolme oikeasti ISOA luomea. Maksoi 160e. Toimenpiteenstä alle 6kk.

Mulla on silmän alla ihonvärinen näppy, josta en oikeen tiedä, onko se luomi vai joku muu. Vanhoista koulukuvista olen huomannut, että lapsena siinä kohdassa oli musta luomi. Joskus parikymppisenä se muuttui tuollaiseksi ihonväriseksi ja se kasvaa vuosi vuodelta. En sit tiedä, onko se sellainen "vesamatti loiri"-tyyppinen syylä? tai vastaava, jota ei kai voi poistaa? Ainakin monilla vanhemmilla ihmisillä näkee sellaisia "noitapaiseita" naamassa ja kai ne ihan vaarattomia on.
Mutta kun mua häiritsee tää, se on ruma!

Laserilla poistettiin Diacorissa. Alkoi laajentua, joten varmuuden vuoksi työpaikanlääkäri antoi lähetteen.
Eka muutama päivät kyseinen kohta kuumotti/pisteli mutta kyllä se sitten rauhoittui. Jäljen kyllä näkee jos katseen kohdistaa oikein tarkasti mutta päivämeikillä ei näy mitään

Yhteistyössä