Luonnonkiharat hiukset, mikä olis paras malli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korkkiruuvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

korkkiruuvi

Vieras
Mulla on hiukset olleet aina kiharat, laineikkaat, mutta viime vuosina ovat jostain syystä villiintyneet tosi kihariksi. Tähän asti olen pitänyt melko lyhyttä mallia, mutta kasvatin vähän pidemmiksi. Nyt leikkautin hiukset kerroksittain ja ne ulottuvat niskaan ja vähän korvan alapuolelle. Leikkauksen jälkeen kuivatin hiukset "vapaasti" ja nyt ne ovat todella pienessä kiharassa :/ Edes föönaus ei auta, sillä hetken päästä ne ilman kosteuden takia vetäytyvät taas pikku kikkaralle... Millaiset hiukset teillä muilla "luonnonkiharoilla" on?

t. "Anita Hirvonen"

luonnokiharaa minullakin, mutta aika helpot sinuun verraten. Paras on ollut pitää suht pitkänä ja hyvin kerrostaen leikkattuna, silloin toimii hyvin kiharana ja suorana, jos jaksaa käyttää mömmöjä ja suoristaa raudalla.
Leikkautin hiukan yli kuukausi sitten suht lyhyeksi, hyvin kerrostetut, mutta saamari ku saa joka aamu olla vääntämässä, suoristamassa ja vaik mitä tehdä, Sitten töissä nökötän sateessa lasten kanssa ja johan on tukka rullalla, jos hiukan kostuu. Pitäis kait joku kosteudensuoja mömmö vielä lisäksi hankkia, ku normaali lakka ei siinä pahemmin auta.

Muakin raivostuttaa just kun ulkona ollaan ja hiukset vetää heti liian kiharaan :/ Mulla on vielä paksut hiukset, joten niitä on harjalla turha alkaa siistimään. Mäkin ulkoilen työni puolesta paljon ja onneksi pipokausi lähestyy niin nämä vallattomat hiukset saa edes hetkeksi päivästä piiloon... Ja niin moni valittaa suorista hiuksista, mieluummin ottaisin ne. Suorille sentään voi tehdä jotain mutta näin kiharaa on hankala hoitaa. Hoitoainetta kuluu tosi paljon.

Yhteistyössä