luontaishoidoista apua herpekseen..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusherpestyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusherpestyttö

Vieras
moi! sain diagnoosin, että herpes taitaa vaivata. oireet ovat aika lievät, mutta on nyt uusiutuneet joka kuukautisten yhteydessä (siis tää on toinen kerta).

onko kellaan kokemuksia www.neveranoutbreak.com mainostamista luontaishoidoista? saako niitä tilattua suomeen? ovatko turvallisia? ovatko tuoneet avun?

sain acloviiri kuurin, josta sain kovasti kihelmöintiä ja puutumisen tunnetta ympäri kroppaa. muutenkin pyrin hoitamaan itseäni luontaislääketieteellä. mm. homeopatialla olen saanut muissa jutuissa hyviä tuloksia.

kiinnostais tietää onko kokemuksia emäksisen kehonhoidon tai ravinnon vaikutuksista herpekseen? ylipäänsä, millä ruokavaliolla olette saaneet taisteltua viirusta vastaan, ehkä kokonaan voiton puolelle?

haluan saada oman kehon niin vahvaksi, ettei siinä herpes idä :)

mites valkosipuli ja L-lysiini onko ollut avuksi?
kiitos vinkeistä jo etukäteen!

Mulle iski juuri sama vaiva.. olen nyt koittanut etsiä aiheesta kaiken mitä irtoaa! Itseänikin kiinnostaisi tuo homeopatia puoli, mutta nyt ensi hätiin olen löytänyt tietoa, että b-vitamiini ja sinkki voisivat auttaa.. joten marssin tuon tiedon saatuani apteekkiin ja aion syödä nyt siis jatkuvalla syötöllä tuota sinkkiä ja b-vitamiinia, katsotaan sitten onko siitä hyötyä.. kerro, jos löydät jotain apua homeopatiasta :) joku puhui jostakin ruotsintipoista, en sitten tiedä mistä niitä käsiinsä saisi.. mut jokainenhan saa yksilöllisesti avun vähän eri asioista ;) tsemppiä!

Tässä on juttuni, jonka kirjoitin toiselle palstalle.
NÄIN SE VAAN ON, ETTÄ NÄISTÄ LUONNONLÄÄKKEISTÄ EI PUHUTA, KOSKA NIITÄ EI VOI ENÄÄ PATENTOIDA JA KAIKKI TIEDÄMME, MITEN KALLIITA NE "OIKEAT" HERPES LÄÄKKEET OVAT. Minä olen tosi helpottunut ja elän onnellista elämää.

Sain herpeksen vuonna -93. Monta, monta vuotta elin niin, että joka toinen viikko (vähintään) ilmeistyi hirveitä kipeitä rakkuloita, ja kutinaa jne...no kaikki tiedätte oireet.
Siis en muista oliko koskaan edes kuukautta, etteikö näitä rakkuloita olisi ollut, ja pientä päänsärkyä ja muita väsymyksen oireita. En koskaan syönyt mitään estolääkityksiä.

No sitten tässä kolme vuotta sitten ajattelin, että PAKKO on olla joku keino, joilla niistä oireita eroon pääsee. Istuin päivän netissä ja luin asiasta kaiken mitä kiinni sain. Eli luin ulkomaalaisia keskustelupalstoja, artikkeleita jne.
Niiden pohjalta päädyin kokeilemaan sinkkiä ja B-vitamiinia. Aluksi otin noita melko isotkin annokset ja sitten vähensin molempia pariin tabuun päivässä.
Ja olen nyt elänyt KOLME kokonaista vuotta, ilman rakkulan rakkulaa. EI MITÄÄN OIREITA.
Ja mikä parasta myös keväiset allergiat ja poskiontelon tulehdukset ovat mennyttä elämään.
KOKEILKAA tätä. Minä sain avun. Olen joskus ollut pidempäänkin syömättä sinkkiä, kun olen unohtanut ostaa, mutta ei ole oireita ilmaantunut.
Toivottavasti saatte apua!!!

Luontaistuotteita vähätellään lääkkeinä. Usein vähättelijöinä on ihmiset, jotka eivät ole itse ikinä kokeilleet mitään. Tosiasia kuitenkin on, että ihminen on kemiaa (kuten kaikki orgaaniset asiat maailmassa). Pienetkin asiat voivat vaikuttaa.

Ei tietenkään kaikki luontaistuotteet esim. liiallisena nautittuna ole välttämättä tehokkaita/hyviä/toimivia. Ei kyse silti ole ihan hörhöilystä ja järkeä voi käyttää myös luontaistuotekaupassa.

Tutkittu juttuhan on, että tosiaan tuo b-vitamiini auttaa herpekseen ja STRESSIIN. Jopa lääketieteellisesti. Sitä paitsi lääkkeet kuormittavat ihan eri tavalla maksaa ja munuaisia kuin luontaistuotteet eli mieluiten kannattaa eka kokeilla edullisempia luontaistuotekuuri kuin kallis lääkekuuri. Mutta tietysti tässäkin asiassa jokainen tekee oman valintansa...

Olen ostanut ihan anttilan luontaistuote hyllyltä. Olikohan pirkka b-vitamiini
ja sinkosan forte tai joku vastaava. Eli aivan perustuotteita, en mitään kalliita. JA toimivat.

No jos olet ollut syömättä sinkkiä, eikä rakkuloita ole tullut, niin se todistaa aivan päinvastoista kuin väität. Silloinhan sinkillä ei ole mitään tekemistä herpeksesi kanssa.

Jos olisit lopettenut sinkin syönnin ja rakkulat olisivat välittömästi ilmaantuneet, niin se olisi todistanut juuri sinkin estävän rakkuloiden muodostumisen.

Sinkin syönti vahvistaa yleisesti vastustuskykyä joten oisko sen syömisellä sen takia yhteys herpeksen pois pysymiseen? B vitamiinia suositellaan syötäväksi jos kärsii kovista pms oireista.

Näin se juuri on, sinkki vahvistaa vastustuskykyä ja siten myös estää herpeksen puhkeamisen. Yleensähän herpes puhkeaa stressin tai muun väsymyksen yhteydessä, kuten monet muutkin sairaudet, kun ihmisen vastustuskyky on huonoimmillaan.
Omalla kohdallani on todellakin keväiset poskiontelon tulehduskierteet ym. allergiaoireet historiaa sen jälkeen kun aloin syömään sinkkiä.
Kun kerroin olevani syömättä sinkkiä pidempiäkin aikoja, aika on pari kolme viikkoa. Luulen, että pitkäaikainen sinkin syöminen vahvistaa vastustuskykyä niin, ettei se heti huomenna pohjalukemiin romahda jos tabu jää ottamatta.
Tässä ei ole tarkoituksenani markkinoida mitään, tai yrittää todistaa mitään oikeaa...tiedettä tai humpuukia idealla.
Tiedän vaan, että itselläni tämä todellakin on auttanut ja jos joku tästä kokemuksestani hyötyy on mielestäni vain positiivista. On se elämä sen verran rankkaa herpeksen kanssa.
Tärkeintä on on, että ihminen saa ja kokee saavansa apua. Ei kai ihmiseltä voi kieltää tervehtymistä, siksi ettei "lääke" ole oikea, vaikka siitä apu tulee.

Yhteistyössä