Hae Anna.fi-sivustolta

Luontaishoidosta apua syyhyn hoitoon?

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä syyhyyy, 10.11.2010.

1. syyhyyy Vierailija

Hei kaikki, kyselen neuvoa ja ohjeita juuri todetun syyhyn hoitoon. Onko teillä luontaishoidon alalta hoitokeinoja minulle ja perheelleni. Kiitos jo etukäteen vastauksistanne.

2. maagikko Vierailija

Kauan sitten sain syyhyn sormienväliin.
    N euvoivat kapi - lääkettä. Menin apteekkiin ja pyysin kylmästi kapisalvaa ja syyhy lähti. Se on kyllä aika voimakasta ja luulen ettei pienille lapsille sovi.
    Hoidot on tietty muuttuneen noista ajoista.

3. syyhyyy Vierailija

Hei maagikko!

Kiitos vastauksestasi. Apteekista saa Nix nimistä salvaa ja se maksaa 22 euroa ja kun useampi pitää hoitaa, niin kalliksikin tulee, mutta etsin nyt muunlaista hoitoa, kun lääkärin määräämää, jota toi Nix on.
    Miten ennen vanhaan hoidettiin syyhyä?

4. nyt järki käteen Vierailija

Haluatko sinä sen syyhyn oikeasti pois vai säästää pari kymppiä ja antaa punkin levitä kaikkiin perheesi kanssa tekemisiin joutuviin ihmisiin?

5. faktaa Vierailija

Syyhy aiheutti pienen epidemian turkulaiskoulussa - Kotimaa - Turun Sanomat

6. turkulaista menoa Vierailija

Jos tossa porukassa on yksi syyhyn kantaja, jota ei hoito satu nappaamaan, niin muut saavat taas tartunnan.

7. fakta Vierailija

Osuit asian ytimeen.

8. syyhyy Vierailija

Hei
    Lääkkeet olen ostanut ja just alkaa puhdistus. Apteekkiin meni yli 100 euroa.Nyt ei ole kysymys ainoastaan rahasta, vaan miten esim ennen syyhy hoidettiin. Kyselen ihan mielenkiinnolla. Olen tossa lukenut, et Nix voidekaan ei ole kaikille auttanut ja sitäkin saa tehdä useaan kertaan ennenkuin tilanne paranee.

9. semele Vierailija

Hei, olen itse miettinyt samaa, kun kahden Nix-voitelun jälkeen epäilen vieläkin että jotain elää
    ihoni alla. Ilmeisesti silloin on turvauduttava järeämpään suun kautta otettavaan lääkkeeseen, mutta ajattelin että hoitaisin mielelläni lisäksi itse tehostaakseni hoitoa jollain luontaismenetelmällä.
    Olen miettinyt että olisi hyvä olla jossain punaisen meren rannalla ja ottaa suolavesikylpyjä vaikka tunti kerrallaan. Ehkä kotonakin voisi tehdä kylvyn merisuolalla?
    Ehkä lisäksi voisi kokeilla rasvaista voidetta kuten Vitalis tms. Huomasin nimittäin että kutisevissa kohdissa, kun voitelee, niin parin tunnin päästä, kun pyyhkii kohdan paperilla, paperiin tarttuu niitä pieniä mustia olioita. Ehkä ne tukehtuu jos ei ne tule ulos rasvan alta?
    Luin että ennen vaan kaivettiin niitä mustia pisteitä ihon alta ulos neulan kärjellä. Ne on kuulemma niitä munivia naaraita. On tietysti huolehdittava että hävittää ne sitten pois.
    On silti varmaan varmistettava että ne saadaan kunnolla myrkytettyä ihan niillä apteekin lääkkeillä.

10. vierailija Vierailija

Hei, englanninkielellä syyhyn luonnollisemmista hoidoista jotain löytyykin. Toimii ainakin teepuuöljy, eteerinen suoraan iholle, tai kylpyveteen ja 20 min kylpy, myös MSM iholle tai kylpyveteen (tai yhdessä kylpyveteen teepuuöljyn kanssa, esim hankkijalta saa hevosille tarkoitettua paksua MSM voidetta ja se toimii syyhyyn ihmisellekin ja sisältää kaikin puolin ok aineita. On kyllä yks ihanuus....

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri