Luottaisitteko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

testannut

Vieras
Tein tänään raskaustestin, tulos ei raskaana, mutta testi-ikkunan viiva oli toooodella haaleanvaalea. Raskaustesti oli merkkiä predictor.

Ja tein kaiken ohjeiden mukaan.

Eli voinko luottaa tulokseen? Kuukautiset 8pvää myöhässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Luota vaan :) Itse tein useamman haamutestin...kyl se jossain vaiheessa sitten kunnon plussaksi muuttui:)

Mä käsitin että toi haamu oli nyt siinä toisessa ruudussa, eli että ap ei ole varma toimiko testi lainkaan kuten pitäisi.

Mä sain Predictorilla puhtaan negan kun menkat oli pari päivää myöhässä, edellisenä päivänä Apteekin raskaustesti näytti haalean plussan.

Tuolla se nega rakentaa junarataa. :whistle: Eli testaa uudestaan vaikka eri merkkisellä testillä parin päivän päästä.

niin kumpi se testi-ikkunan todella haalea viiva oli? oliko se se mikä kertoo testin toimivan vai oliko siinä sen lisäksi toinen haalea viiva? jos se oli se joka kertoo testin toiminnasta niin testi ei ole välttämättä toiminut kunnolla. esim. jos pitää liian vähän aikaa virtsassa niin tuo viiva saattaa olla todella haalea ja testi näyttää negaa vaikka raskaana olisikin.

Täytynee testailla. Ostin vaan "fiksunatyttönä" semmoinen pakkauksen missä on kaksi testiä (tuli halvemmaksi kuin ostaa monta yksittäistä) niin olis vielä toinen samanmerkkinen käytettävä.

Yleensä oon kyllä saanut edes testi-ikkunaan viivan aikaiseksi. Siksi nyt ei niin vakuuttunut olo että nega oli varma tulos. Tosin eihän menkat ole vielä paljoa myöhässäkään niin ei se varma ole senkään vuoksi.

No jospa viikon päästä tärppäis edes testi-ikkunassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin kumpi se testi-ikkunan todella haalea viiva oli? oliko se se mikä kertoo testin toimivan vai oliko siinä sen lisäksi toinen haalea viiva? jos se oli se joka kertoo testin toiminnasta niin testi ei ole välttämättä toiminut kunnolla. esim. jos pitää liian vähän aikaa virtsassa niin tuo viiva saattaa olla todella haalea ja testi näyttää negaa vaikka raskaana olisikin.

Eli siis siinä mikä näyttää testin toimineen oikein oli todella olemattoman haalea viiva.

Tulos ikkuna oli täysin valkoinen.

Piti tää aloittamani keskustelu kaivaa esiin..

Tein aamulla uuden testin, toimi hyvin ja PLUSSA TULI =) =) =) =) Miehelle en vielä oo kertonut, säästään uutista iltaan =)