Luottaminen "kauko"suhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tässä aloitellaan suhdetta miehen kanssa, joka asuu muutaman sadan km päässä. Meillä on mahdollisuus nähdä melkein joka vklp. Mutta silloin, kun ei nähdä on tietysti molemmilla omat jutut.. Ja mua ainakin raastaa, kun en tiedä ja voi mistään ikinä tietää mitä hän tekee ja missä, kenen kanssa silloin. Esimerkiksi tässä yksi vklp oltiin erillään ja sitten huomasin että hän oli sopinut menevänsä käymään yhden naisen luona. Kyllähän sitä miettii miksi ja onko vain kaveri ja näin.. Miten sitä oikein voi luottaa tämmöisessä suhteessa? Haluan, ja välillä onnistuuki, mutta sitten taas mustasukkaisuus ja epäilyt nousee ja tekee mieli lopettaa koko juttu. :( Onko kellään mitään kokemuksia?

Meillä oli alkuun 500km (½ vuotta) välimatkaa ja sitten 250km (vuoden ajan) ennen kuin muutettiin yhteen. Liki joka viikonloppu ajeltiin puolin ja toisin eikä mitään hämminkiä. Mutta me nyt ilmeisesti ei olla erityisen mustasukkaista tyyppiä kumpikaan. Jos jompikumpi olisi ollut niin tuskin olisi onnistunut. Toiseen on vaan luotettava. Jos se ei onnistu kaukosuhteessa niin tuskin luottamusta on sitten riittävästi lähisuhteeseenkaan.

Yleensä en oo ollut mustasukkainen, mikä ihmetyttääkin. Siis että nyt sitten olen.. Pidän tästä miehestä niin paljon, ehkä sitten siksi.. Tää on mulle sanonut, että jos en voi luottaa niin mitä tästä tulee? Ei mitään, ja niinhän se on. On vain mulle ihan uutta, että miehellä on paljon naisiakin kavereina. Entisellä ei ollut.. Eikä itselläkään ole miehiä. Mutta kai sitä voi olla kuitenkin...

Yhteistyössä