heissan!! ajatttelin kirjoittaa tänne nyt ihan kysyäkseni neuvoja, kun ei ole oikein kelle puhua.. olemme uusioperhe oltu kohta puoli viotta naimisissa ja mulla on kaksi lasta ja kolmas tulossa joka on meidän yhteinen.. mutta asia koskee luottamusta en luota mieheeni ollenkaan. enkä loppujen lopuksi tiedä rakastanko häntä, välitän kyllä todella paljon mutta tuntuu ettei sen enempää mulla olekkaan muhun vaan sattuu ja mies osaa satuttaa mua tarkoituksellakin, meillä on harvase päivä tappeluita, kun mies aina puhuu toisista naisista ja arvostelee niitä vaikka aina se vannoo et rakastaa mua ja ei vois ikinä pettää mut silti joku mättää ja pahasti, en vaan voi luottaa yhtään mieheeni... jättämistäkin olen harkinnut, mutta se on hirveän vaikeaa kuitenkin kun muksut tykkää miehestäni tosi paljon ja pitävät häntä isänä.. ja sit viel kun tämä mun ihana rakas aviomieheni uhkaa viedä tän masus olevan vauvelin heti synnyttyä, oon vaan miettinyt sitä et jaksanko sit taistella tästä tulevasta vauvasta vaik kai sitä tukee saa jostain, nytkin ajattelin et soitan maanantaina neuvolaan vaik mul justiinsa oli ja kysyn et päsiskö juttelemaan sinne asiosta, ja kysymään neuvoja, en vain ole onnellinen tä hetkiseen elämän tilanteeseen.... nytkin ukko on ilmeisesti naapuris juopottelemassa, lähti vaan yks kaks sanomatta mitään... sit viel toi alkoholin käyttö on mun mielestä vähän liiankin paljon... toivottavasti joku ees laittais jotain vai tääkin helpotti jo oloo kummasti, mukavaa ku viel joutuu oleen pirteänä jo 7-8 aikaa, ja nyt oon nukkunu pari tuntii mut ei saa vaan unta....