Lupasin itselleni että tänään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
sitten olen ahkera äiti, siivoan, pesen pyykkiä, laitan perheelle ruuan, leivon isänpäiväksi jne. No aamu alkoi silleen että vein lapsen kouluun, tunsin itseni tosi väsyneeksi, mutta rojahdin kuitenkin nojatuoliin eilen ostamani dvd:n pariin (menin ja ostin Angelique-sarjan kolme leffaa, olen ollut hullaantunut niihin about jotain 8-vuotiaasta saakka) No ehdin katsoa sit kolme varttia kun koululta soitettiin, että tyttö on kipeä. Hain lapsen kotiin joka kulki aivan kaksinkerroin mahavaivoissaan, lämpöä ei onneksi ollut ja maha ihan pehmeä joten passitin tytsyn lepäämään ja kun harmitti hemmetisti niin menin itsekin korjaamaan univajettani. Mietin vielä, että jospa veisi mattoja pihalle.. vartin päästä siitä alkoi kauhea sade. Autokin on rikki, se vietiin just äsken kuorma-auton lavalla korjaajalle, ei käynnisty. Nyt ei nappaa yhtään ja edelleenkin kuitenkin pitäis tehdä kaikki tuo mitä suunnittelinkin. Että sitä joskus on laiska!

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Onhan tässä vielä päivää jäljellä, että hyvin kerkeää tekemään kaiken mitä olet suunnitelllut :D

Mutta kun ei perse nouse. Mä en tajua miten minusta on voinut tulla näin saamattoman laiska kun olen aina ennen tehnyt ihan kaiken ja vielä enemmän..

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minusta tuo alku olisi pitänyt kuulua lupaamisen sijaan, että käskit itseäsi. :D Tai ainakin minun kohdalla tuollaista lupausta ei ole eikä tule :D

Jos minä käsken itseäni teen jotakin mistä minulle ei ole tuon taivaallista hyötyä, mutta teen sen vaikkapa pakottamalla itseäni. Jos teen jotain mistä tiedän itse jälkeenpäin nauttivani niin lupaan itselleni, että tänään on se päivä. Se vaan, että näistä päivistä itsessään on tullut sitten kauhistuttavia tahmeita pakkopäiviä jos olen luvannut jotain. Pitäis olla enemmän spontaani, mutta siihen ei fyysinen jaksamiseni riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Minusta tuo alku olisi pitänyt kuulua lupaamisen sijaan, että käskit itseäsi. :D Tai ainakin minun kohdalla tuollaista lupausta ei ole eikä tule :D

Jos minä käsken itseäni teen jotakin mistä minulle ei ole tuon taivaallista hyötyä, mutta teen sen vaikkapa pakottamalla itseäni. Jos teen jotain mistä tiedän itse jälkeenpäin nauttivani niin lupaan itselleni, että tänään on se päivä. Se vaan, että näistä päivistä itsessään on tullut sitten kauhistuttavia tahmeita pakkopäiviä jos olen luvannut jotain. Pitäis olla enemmän spontaani, mutta siihen ei fyysinen jaksamiseni riitä.

Tuo on oikeastaan hyvä ajatus, tuo että tekee asiasta itselleen haluttavamman, saanko varastaa ajatuksesi? =)

Tuo on oikeastaan hyvä ajatus, tuo että tekee asiasta itselleen haluttavamman, saanko varastaa ajatuksesi? =)

Saa varastaa.. mulla on toinenkin idea millä mä saan siivouspäivästäni nautittavamman, se sisältää punaviinipullon avaamisen joten kohta ehkä turvaudun siihen. Kummitätini sanoin: imurointi on paljon mukavampaa viinilasillisen jälkeen!

Saa varastaa.. mulla on toinenkin idea millä mä saan siivouspäivästäni nautittavamman, se sisältää punaviinipullon avaamisen joten kohta ehkä turvaudun siihen. Kummitätini sanoin: imurointi on paljon mukavampaa viinilasillisen jälkeen!

Tämän minäkin tiedän :D

Mitenkäs sun lapsesi nyt voi, onko oksentanut? Onko nyt jotain kummaa vatsanväännettä liikenteessä, kun mun tyttöni tuli viikolla kotiin kanssa vatsakipujen takia, mutta mitään muuta ei sitten ollut eikä tullut.
Tuo imurointi viinilasin jälkeen on tosiaan mukavampaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja asiasta kolmanteen:
Mitenkäs sun lapsesi nyt voi, onko oksentanut? Onko nyt jotain kummaa vatsanväännettä liikenteessä, kun mun tyttöni tuli viikolla kotiin kanssa vatsakipujen takia, mutta mitään muuta ei sitten ollut eikä tullut.
Tuo imurointi viinilasin jälkeen on tosiaan mukavampaa ;)

Lapsi makasi koko päivän, koitti noin kolme tai neljä kertaa nousta leikkimään kun tylsistyi sängyssä, vaikka dvd-leffat pyöri katsottavana koko päivän, mutta ei pystynyt kun sattui niin paljon vatsaan. Mietin jo, että jos joku umppari tai jotain mut sit päästi vahingossa housuihinsa (siis ihan iso tyttö, mutta pieraisi niin sanotusti varren kanssa) ja sen jälkeen on pystynyt hiukan syömään ja nyt jo pystyy istumaan. Mikä lienee suolistobakteeri, jos jatkuu niin vien lääkäriin verikokeille ja ulostenäytteelle, sillä itse olen sairastanut kambylobakteerin ja se oli kamalaa vatsakouristelua.

Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:
Aina ei lupauksiaan pysty pitämään. Ja huomenna on uusi päivä =)

Kyllä mä vielä tästä kiskaisen itseeni vauhtia, olenhan laiskotellut koko päivän. Mies lähtee keilaamaan ja lapsen laitan unille niin sitten. Huomenna on kiire päivä, pitää tehdä kinuski miehen isänpäiväleivoksiin, laittautua nätiksi, käydä anoppilassa syömässä, hoitaa kaupassakäynti jossain välissä ja mennä illaksi serkun luo iltaa istumaan ja saunomaan. Olettaen tietty, että tuo lapsi on ok, mutta ainakin nyt näyttää siltä, että hyvin voi.

Yhteistyössä