Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Vautsi =)
Onko toi allaoleva tyllistä tehty?
Näyttää kivalta ommella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:WAU!mutta paas päälle ja ota kuva niin nähdään miltä oikiasti näyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:WAU!mutta paas päälle ja ota kuva niin nähdään miltä oikiasti näyttää.
Noku... :ashamed: Mie en kehtaa itteäni nyt esitellä, mut katotaan sitte juhlien jälkeen kun on kaikki asusteet ynnä muut mukana.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Vautsi =)
Juu, se on juuri sitä, melkeen viis metriä meni... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:WAU!mutta paas päälle ja ota kuva niin nähdään miltä oikiasti näyttää.
Noku... :ashamed: Mie en kehtaa itteäni nyt esitellä, mut katotaan sitte juhlien jälkeen kun on kaikki asusteet ynnä muut mukana.![]()
passaahan sekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Vautsi =)
Juu, se on juuri sitä, melkeen viis metriä meni... :snotty:
Mä nostan sulle virtuaalihattua tuosta =)
Itse en ainakaan vielä uskalla edes ajatella tyllin ompelua. The Tumpelo kun olen vielä ....
Alkuperäinen kirjoittaja p:Hieno siitä tuli. Juur eilen mietin et mitenkä sä ne kädentiet teit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja u:anteeksi mielipiteeni, mutta näyttää ihan verhokankaalta...