Hae Anna.fi-sivustolta

Lush-kokemukset

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Lush testissä, 24.04.2008.

1. Lush testissä Vierailija

Tänään sain ekan paketin. En pitänyt siitä että paketissa oli rasvaista popcornia, joutui ihan saippualla pesemään kaikki purkit. Vielä en ehtinyt kun avaamaan pakkaukset ja tuoksuttelemaan.

CHOCOLATE WHIPSTICKia kokeilin huuliin. Ei meinannut tarttua huuliin mitään. Surkea. Liian pieni pakkaus, hyvä että saa auki korkin.

MILKY BAR saippuan laitoin lavuaarin reunalle, kivan tuntuinen koostumus, tuoksu olikin melko mieto, odotin vahvempaa.

Jatkoa seuraa...

Muita?? Jaetaan kokemuksemme!

2. Lush testissä Vierailija

HARD shampoopala. Outo tuoksu. Vaahtoutuu yllättävän hyvin, en uskonut että niin hyvin. Pesi hyvin, huuhtoutui hyvin, hiukset tuntui puhtaalta. Tarvitsee vielä hoitoainetta, ainakin mun pitkät hiukseni tarvitsevat.

3. Lush testissä Vierailija

TRICHOMANIA Kookos kiinteä shampoo

Aika kiva. Vaahtoutuu myös tosi hyvin ja huuhtoutuu pois. Hiukset tuntuvat hyviltä. Ei tuu hilsettä, niinkuin esim. Elvital, Pantene, VO5 jne. Kestää varmasti tosi kauna toi pala.

Kiinteät ja shampoopalat on kyl ehdottomasti mun lempituotteitani!

4. solid shampoo Vierailija

Nuo kiinteät shampoopalat on mun ehdoton Lush-suosikkini. Kestävät kauan ja pesevät hyvin. Harmi kun Lushista ei löydy hyvää kiinteää hoitista :( Se myynnissä olevat vihreä (Jungle-jotain) ei hoida yhtään. Tuo palashampoo on myös ehdoton matkoilla, en enää pakkaan rinkkaan mitään muuta shampoota!

5. Lush Vierailija

Höh, harmi ettei hoida....

6. Rockstar! Vierailija

Rockstar-palasaippua ihan ehdoton! Väri on ällöttävän vaalean punainen mutta tuoksu on kuin vadelmia ja vaahtokarkkia, tuoksu täyttää koko kylppärin ja toimii ilmanraikastimena ties kuinka kauan :)

7. namukas Vierailija

Tuota onkin tarkoitus mennä ostamaan, kuullostaa ihanalle.
    Oletko kokeillut muuten Snow fairy-suihkugeeliä, on niiden kausituote?
    Se on kanssa aivan himottavan karkkinen : )

8. Lush testissä Vierailija

ROCKSTAR saippua. Liian imelä ja teennäinen tuoksu mun makuuni. Liian voimakas tuoksu. Saa nähdä kuinka kauan jaksan sitä haistella, haju tosiaan leviää koko kylpyhuoneeseen.

9. Lush testissä Vierailija

HYBRID shampoopala

Lakritsainen... mutta tuoksu olikin pettymys, ei ole ollenkaan niin herkullinen tuoksu. Mutta pesee hyvin ja on muuten aivan loistava.

Mun rasvoittuvat hiukseni eivät koskaan ole pysyneet näin puhtaina näin pitkään, kuin Lushin palashampoilla!!! Love them!!!

10. Lush-fuksi :) Vierailija

Hei,

Voisko joku kertoa, miten kiinteät palashampoot "toimivat"? Tuskin niin, että shampoopalaa hinkataan päähän suihkun alla? Ilmeisesti palaa vaahdotetaan käsiin, ja siitä sitten vaahto hiuksiin, vai?

Tuntuu tosi tyhmältä kysyä tätä, mutta minkäs teet ;)

11. solid shampoo Vierailija

Ne toimii just noin. Palaa hierotaan kosteissa käsissä ja sitten kädet hiuksiin. Kaikki palashampoot ei vaahtoa kamalasti käsissä, mutta hiuksissa sitten kyllä.

12. suva Vierailija

Lushin kasvonaamioita kannattaa kokeilla, jos mahdollisuus on. Suomesta niitä ei vaan saa :( Ovat tuoretavaraa, joten säilyvyys on kovin rajallinen.
    Minä ostin pari vuotta sitten Amsterdamista purkillisen Love lettuce -nimistä naamiota. Se teki melkoisen tempun: kesähelteiden & reppureissaamisen rasittama, rasvainen, tukkoinen ja ärtynyt kasvojeni iho muuttui lähes käsittämättömästi ihanan heleäksi, sileäksi, rauhoittuneeksi ja raikkaaksi. Ikinä ei ole naama näyttänyt niin hyvältä, eikä mikään kokeilemani kasvojenhoitotuote ole yltänyt lähimainkaan samaan. Että kova ikävä näitä Lushin hurmaavia mönjiä on. Pitäisikin kai retkeillä seuraavaksi vaikka Tukholmaan...

13. siis onhan Vierailija

tuolla vaikka kuinka paljon noita naamioita

14. Lush testissä Vierailija

Minä kyllä kastelen ensin hiukset, sitten hieron shampoopalaa päätä myöten ja vaahtoa syntyy ihan superhelposti, eli todella vaahtoutuvia ovat!!! Turhaan sitä vaahtoa käsiin tekee kun onnistuu suoraan hiuksiinkin!

(Mulla on aika paksut pitkät hiukset muuten)

GODIVA shampoopala - Lushin sivuilla luvataan: "Viehättävältä tuoksuva jasmiinishampoo- ja hoitoainepala" Siis niin hirveä tuoksu että jouduin heittämään roskiin! =( Koko kylpyhuone haisi todella karsealle, lapset aivasteli ja mies kysyi että mikä täällä lemuaa.

H'SUAN WEN HUA hiusten syvähoitoaine
    Toinen aivan tolkuttoman pahanhajuinen tuote. Mitään hoitavuuttakaan en kokenut.

15. MoreMoreMore Vierailija

16. yummie Vierailija

Tekisi niin mieli tilata Lushin suomalaisesta webshopista mm. dödöä, kiinteää shampoota, saippuaa ja kasvonaamio, mutta huima toimitusmaksu (8,50€!) hirvittää. Pitää varmaan käväistä Tukholmassa ;)

17. lähempänä Vierailija

En tiedä, missä asut, mutta todennäköisesti Espoon Iso Omena on lähempänä kuin Tukholma. Siellä on siis Lushin liike.

18. ultimate shine Vierailija

ultimate shine palashampoo ollut suosikki jo vuosia. hyvin hillitty tuoksi, toisin kuin useimmissa lushin tuotteissa, pesee ihana pehmeällä vaahdolla hiukset puhtaiksi, eikä tarvitse edes hoitoainetta jälkeenpäin. muiden shampoiden jälkeen joudun aina laittamaan hoitoainetta.

19. kosmetologi Vierailija

Kävin ihan ammatillisessa mielessä tutustumassa liikkeeseen. Ostin kokeeksi The sacred truth naamion. Minusta tuntuu epämiellyttävälle laittaa jääkaapissa säilytettyä kylmää naaamiota kasvoilleni. Olen ammatissa tottunut siihen ,että kasvohoidossa kaikki tuotteet ja kompressit ovat aina lämpimiä.

Muuten naamio ihan hyvä, tosin mitään kummempia vaikutuksia en kokenut.
    Käytän muutenkin sekä hoitolassa, että itse luonnonkosmetiikkasarjaa, Providaa.

Tuotteiden olomuoto todella oudoksuttaa tällaista yli 4-kymppistä ammattilaistakin.
    Risuja myös liikkeessä pelkistä englanninkielisistä tuotenimistä.

20. trtrytr Vierailija

Mula sacred truth talla hetkella tastiss,a ihan hyvalta tuntuu, ei ehka imeita tee mutta ihan hyvan nakonen on naama tanaan vaikka aamulla ei kylla ollut, kun eilen meni 18 tuntia koulussa, toissa ja edestakasin junassa istuessa ym. Sain mukana ilmaseksi naytteen herbalism-kasvojenpuhdistusainetta, siita tykkaan kylla, eipa olis tullut ostetua muuten. Puhdistaa ja kuorii, ei kuivata.

21. kosmetologille Vierailija

Siis onhan niissä tuotteissa suomeksi ohjeet ja raaka-aineet ym. Ja suurin osa kosmetiikasta on muun nimistä kuin suomea eli itse en ole ikinä ajatellut, että esim Angels on Bare Skin -putsarin nimi pitäisi olla "Enkelit paljaalla iholla", kun suomi kuulostaa välillä vähän hassulta... :)

Itse olen huomannut tuotteiden innovatiiviset koostumukset todella käteviksi esim lentokoneessa, kun ei tarvitse kantaa niin paljon nestemäisiä juttuja mukana eli saa matkalaukun käsimatkatavarana. Osa tuotteista vaatii hieman käytön opettelua, eli se saattaa olla joidenkin mielestä hankalaa, mutta ei Lushistina mikään ruudinkeksijä tarvitse olla. ;)

22. * * * * * * * Vierailija

Olen karttanut kaikenlaisia palasaippuoita siiden muistikuvien takia, joita minulla on lapsuudesta... Vihreä kuöahtanut Palmolive-saippua lillumassa mummolan lavuaarin reunalla...

Pysyvätkö Lushin saippuat siistin näköisinä? Miten säilytätte niitä? Entä matkalla, miten saatte palikan kuivumaan pesupussikelpoiseksi?

23. Mimiko Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Esim. palashampoot pysyvät matkoilla hyvässä kuosissa LUSHin shampoo bar tin -säilytysrasiassa.

24. Flunssainen Vierailija

Sekä minä että lapset rakastamme Lushin kylpypommeja:) Tuon niitä aina tuliaisina matkoiltani, mikäli kohdekaupungista löytyy Lush. Ja hotellissa hihkun riemusta, mikäli siellä on kylpyamme - mikään ei ole ihanampaa kuin päättää raskas päivä pommikylpyyn viinilasillisen kera. Kotona kun ei enää ole ammetta :( Lapset änkeävät edelleen pommikylpyyn vauva-ammeeseensa :)

25. Koukussa Vierailija

Iiiiihana hoitoaine. Tuoksua on vaikea kuvailla, mutta se on sekoitus ainakin vaniljaa ja mansikoita. Pitää nuuskuttaa tukkaa pitkin päivää ja tuoksu pysyy seuraavaan pesukertaan asti.

Horoskooppimerkkien yhteensopivuus – testaa, ovatko tähdet rakkautenne puolella!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri