Lutinus/Lugesteron käyttäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häivähdys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Häivähdys

Jäsen
21.08.2012
58
0
6
Onko muut huomanneet käytön aikana että olo on ärtynyt? itse olen käyttänyt nyt viikon verran lutinusta ja olo on tiukka kuin viulun kielellä :/ Tietysti sitä on muutenkin jännittynyt että onko siirto onnistunut, mutta tuntuu että tuo keltarauhashormoni lääkitys vielä pahentaa tätä oloa!

No heips! En ollut tähän asti ajatellut asiaa mutta nyt kun otit puheeksi, niin kieltämättä Lugejen aikana on jokseensakin ärsyttänyt kaikki ehkä vähän tavallista enemmän :) En tiedä onko se kuvitelmaa, voihan jo tilanne itsessään (eli meneillään oleva hoito, stimulaatiossa käytetyt lääkkeet yms.) kiristää pinnaa valmiiksi, niinkuin itsekin tuossa olit pohdiskellut.

Toivotaan, että sinulla on tärppi käynyt! Milloin sulla on testin aika?

pp 8 menossa, virallinen testipäivä 3.9. en varmaan jaksa sinne asti odotella. Tänään vaan ollut pahaenteisesti menkkakipuja :/ mieli on hieman maassa :( toisaalta ei sais vielä luovuttaa. Mulle siirrettiin siis 1 päiväinen alkio.

Hei,

miten pitkän kuurin ja minkälaisella annoksella teille lääkäri on määrännyt Lugesteronit tai muut vastaavat?

Mulle lääkäri määräsi Lugesteronit alkionsiirron illasta raskaustestiin/verikokeeseen saakka 200 mg iltaisin. Verikoe oli keskiviikkona, joten viimeinen annos oli tiistaina pp13.

Kieltämättä on ollut lyhyt pinna ja olen ollut itkuherkkäkin, mutta se taitaa johtua myös alkaneesta raskaudesta. Vielä en huomaa mitään eroa olotilassa Lugesteronin lopettamisen jälkeen.

Yhteistyössä