Luulin aina ennen että koolla on väliä, mutta sitten...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapeeee

Vieras
Kun tapasin sen oikean, luuloni osoittautui vääräksi. Nykyiselläni on pienempi kuin aikaisemmilla kumppaneillani, mutta henkisesti synkkaa ihan 100%. Ja kuinka ollakaan, hänen kanssaan olen saanut ekan kerran elämässäni yhdynnässä orgasmin noin minuutissa, koskematta sormin klitorikseen. ja vielä useita kertoja. Hän vaikuttaa minuun uskomattoman voimakkaasti. Edes esileikin ei tarvitse olla kovin pitkä, koska sähköiskut menevät pitkin vartaloani kun hän koskettaakin minua.

Johtuuko tämä vain siitä että tiedän hänen olevan vihdoinkin se oikea? Vai mikä tämän kipinän voi selittää? Eikö koolla oikeasti olekaan väliä?

ja siis aiemmin minulla on ollut vaikeuksia saada orgasmia yhdynnässä. Esim. erään miehen kanssa seurustelin 3 vuotta enkä saanut kertaakaan yhdynnässä. Kokoa oli 16 cm eli ei kovin pieni, mutta ongelmia oli alusta saakka suhteessa.

Voiko henkinen yhteensopivuus merkata seksissä tosiaan näin paljon?

Vähän vaan ihmetyttää kun olen tämän nykyisen kanssa niin "kuumana"...ei se tietenkään huono asia ole. :-) Ehkäpä tosirakkauden sitten tunnistaa tästä. :-)

Se johtuu siitä, että olet oikeasti rakastunut.
Vaikka tuolla tyypillä olisi prinssinakki haaruksissa, niin saisit säväreitä.

Sitten vuosien päästä kun vaaleanpunaiset lasit on riisuttu alkaa se pikkunakki ottamaan päähän, ellei sitten ole jo täysin arkeutunut vakiintunut suhde lapsineen, jolloin se ei enää jaksa haitata, kun muut asiat on tärkeämpiä

Yhteistyössä