Luulin, että olisi ollut aiheita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En ymmärrä sitä, miten tämän palstan saa täyteen mamuvastaisilla jutuilla. Ja ilmeisesti ei edes ole kestänyt vähää aikaa, vaan jatkunut siis ihan vuosikausia. Ehkä täällä vain pyörii porukkaa /tai yksi tyyppi, joka on saanut itselleen vakavan päähänpinttymän ja terrorisoi muita nyt näillä ajatuksillaan.
Minua harmittaa se, että näitä keskusteluja annetaan pyöriä täällä jatkuvasti niin, että se täyttää kaiken tilan muulta keskustelulta. Tai ehkä täällä ei oikeasti olekkaan muita keskusteluja, ehkä sivunlatausmäärät saa nousuun, kun antaa sen/niiden trollata täällä.

Voit toki aloittaa keskusteluja itseäsi kiinnostavista aiheista. Jos kitinä kiinnostaa niin tämä on jo hyvä alku. ;)
Olen aloitellut, kyllä, mutta en ole sillä tavalla ideanikkari aiheissa. Ne, mitä olen aloitellut, painuu aika nopeasti sivulle se ja sata, muutamalla kommentilla, mutta eivät tietenkään ole yhtä mediaseksikkäitä, kuin raiskattu teini tai muut trollin ihailemat aiheet. Ei niitä sitten enää tahdo löytää, eikä enää jaksa oikein etsiäkkään. :(

Olen aloitellut, kyllä, mutta en ole sillä tavalla ideanikkari aiheissa. Ne, mitä olen aloitellut, painuu aika nopeasti sivulle se ja sata, muutamalla kommentilla, mutta eivät tietenkään ole yhtä mediaseksikkäitä, kuin raiskattu teini tai muut trollin ihailemat aiheet. Ei niitä sitten enää tahdo löytää, eikä enää jaksa oikein etsiäkkään. :(
Laita kiinnostavat ketjut talteen kirjanmerkkeihin ja nostele välillä ylös. Kirjanmerkit on oikeasti käteviä. :)

Ainakin jo 3–4 vuotta tämä palsta on ollut hyvin hiljainen verrattuna siihen mitä tämä tapasi ennen olla.

Viime vuodet on myös ollut tämä tilanne, että puolet aloituksista on tuota "suvakit mamut joukkoraiskaus" -sontaa. Tämä siitä huolimatta, että mode kyllä poistaa noita juttuja jonkin verran.

Ainakin jo 3–4 vuotta tämä palsta on ollut hyvin hiljainen verrattuna siihen mitä tämä tapasi ennen olla.

Viime vuodet on myös ollut tämä tilanne, että puolet aloituksista on tuota "suvakit mamut joukkoraiskaus" -sontaa. Tämä siitä huolimatta, että mode kyllä poistaa noita juttuja jonkin verran.
ai sun mielestä tosiasiat ovat jotain sontaa joka ei kiinnosta sua joten siitä täytyy vaieta

Ihme valitusta, tälläkään hetkellä etusivuĺla ei ole yhtään mamujuttua, ainoo sitä hipova on tuo mohammed-pedofilia ketju mut ei kai sun tartte just sitä lukee. Osallistu itse noihin muihin aiheisiin, toi pissasta tehty talo ketjukin voisi olla rakentava jos sinne joku vastaisi.

Yhteistyössä