Luulin miestäni erilaiseksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
... kunnes nyt onkin pikkuhliljaa paljastunut, että hän
- manipuloi
- syyttää aina minua loppujen lopuksi kaikesta ikävästä tai riidoista. Aina.
- on niin taitava puhumaan, että saa kaiken käännettyä aina kuten hän asian tahtoo olevan tai näyttävän
- ei ikinä keksi meille mitään kivaa yhteistä tekemistä, minä olen vastuussa "hauskanpidosta" tai siitä ettei vaan istuttaisi sohvalla (tai hänellähän nyt on aina tekemistä mm. autojen kanssa)
- on ulospäin muille ihmisille äärimmäisen kiva ja mukava ja hauska, mutta kotona on hiljainen, omissaoloissaan eikä ole kiinnostunut minun tekemisistä
- ei ole ikinä kysynyt esim . mitä minulle kuuluu tai miten minun päivä on mennyt?
- ei osaa puhua syvällisistä asioista, vain ruoasta tai säästä
- JOS sattuu myöntää olleensa jossain väärässä, kääntää silti asian loppujen lopuksi niin, että oikea vika oli kuitenkin minussa.
- Ei pysty olemaan tasapuolinen lapsille: jos hänen lapsensa tekee jotain, sille nauretaan, jos minun tekee samalla lailla, ojentaa sanallisesti kyllä. Jos sanon tästä ero on kuulemma siinä kuinka usein lapsi tekee jotain ; jos hänen lapsi tekee kerran vuodessa ei ole tarve muuta kuin nauraa.
- Jos minä olen vihainen, olen turhaan vihainen ja siis sekin on väärin. Ei saa olla. Ja olen kuulemma aina ja joka asiasta kiukkuinen ja vihainen.
- On tuonut monesti esiin miten hänellä oli kaikki ennen paremmin, ja miten minä olen estänyt nyt hänen ystäväsuhteensa yms yms. Kun sanon tästä miten kurjalta se tuntuu kun sanoo niin ja olisi mukava joskus kuulla että olisin tuonut jotain hyvääkin , niin osaa taas puhua niin, että MINUSSA on vika edelleenkin. Eli siis teki niin tai näin niin aina minussa vika.
- Ei pyydä koskaan anteeksi MITÄÄN. Koska ei ole koskaan väärässä. Väittää myös etten minä osaa pyytää anteeksi (mikä kyllä sekin pitää paikkansa, mutta oikeasti joskus myös hän voisi edes yrittää pyytää anteeksi, koska ei kai aina kaikki voi vaan oikeasti olla minun vikaa??)
- riidan jälkeen alkaa keskustelmaan "normaalisti" . Jos en heti lämpene (en ollut ennen suhteen alussa koskaan pitkävihainen, nyt olen) hänen yrityksille niin alkaa uusi sota ja taas minä olen väärässä ja tietenkin turhaan kiukkuinen ja vihainen.
- sanoo että minun pitäisi nähdä ystäviä mutta jos haiskahtaa että olenkin oikeasti lähdössä tekemään jotain kaverin kanssa niin sitten se ei nyt enää olekaan ihan ok.
- ei anna läheisyyttä, ei suukkoja, ei haleja, ellen MINÄ tee aloitetta. Ei kuulemma kuulu hänen tapoihinsa. Seksi kyllä kelpaa toki, ja ennen sitä voi haluta läheisyyttä mutta heti sen jälkeen menee taas päiviä ettei tarvitse hellyyttä näyttäkään. Omille lapsilleen kyllä joka käänteessä ja kokoajan osoittaa hellyyttää. Teini-ikäisiä tyttöjään pussailee ja halailee jne jne

Välillä tuntuu oikeasti että tulen hulluksi.

Miksi olet tuollaisen miehen kanssa, kun kerran sinulla ei ole hyvä olla hänen kanssaan? Meillä on vain tämä yksi elämä. Mieti tarkkaan, kannattaako se pilata huonossa suhteessa kitumalla.

• Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
Oikeasti tuo ei ole normaalia, jos tapahtuu päivittäin...

Heillä on hyvin läheinen suhde muutenkin, makaavat päällekkäin aina sohvalla, käyvät saunassa yhdessä välillä jne jne. Kävelevät käsi kädessä kaduilla. Ei tunnu olevan ongelma tai outoa heille. Muutenkin jakavat kaiken ja puhuvat kaiken. Eikä siinä, ei se nyt niin minua ENÄÄ häiritse jos edes joskus itsekin saisin palan hellyydestä. Olen kuitenkin miehen avovaimo. Mutta jos lapset on paikalla, vain he merkitsevät. He ovat isällään vuoroviikoin.

Oikeasti tuo ei ole normaalia, jos tapahtuu päivittäin...

Heillä on hyvin läheinen suhde muutenkin, makaavat päällekkäin aina sohvalla, käyvät saunassa yhdessä välillä jne jne. Kävelevät käsi kädessä kaduilla. Ei tunnu olevan ongelma tai outoa heille. Muutenkin jakavat kaiken ja puhuvat kaiken. Eikä siinä, ei se nyt niin minua ENÄÄ häiritse jos edes joskus itsekin saisin palan hellyydestä. Olen kuitenkin miehen avovaimo. Mutta jos lapset on paikalla, vain he merkitsevät. He ovat isällään vuoroviikoin.

TROLOLOLOLOOO

Hyi hitto et on likanen mieli et keksii tommosia. Sulla taitaa pieni fetissi olla itellä lapsiin.. Hyi hemmetti!

N
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa, kun kerran sinulla ei ole hyvä olla hänen kanssaan? Meillä on vain tämä yksi elämä. Mieti tarkkaan, kannattaako se pilata huonossa suhteessa kitumalla.
Niin no on hänessä hyvääkin. Mietin kyllä että kumpaa on enemmän, hyvää vai huonoa. Ja kuinka kauan jaksan sitä, että MINÄ olen aina se syy ihan kaikkeen, jopa hänen elämänsä pilaamiseen. Ja onko se oikea tunne parisuhteessa. Tuskin on. Haluaisin olla hänen elämänsä valo enkä se joka sen pilaa aina kaikessa. Olen kysynyt miksi hän sitten on minun kanssa jos asiat on noin huonosti, kieltää sitten kaiken, mutta kuitenkin samaan aikaan puhuu miten ennen oli kaikki paremmin jne. On siis tosi vaikea ylipäänsä keskustella, kun kiertää ja kääntää puheet kokoajan kaikessa. Ja lopputulema on se, että minussa se vika aina on.

Niin siis ei siinä ole mitään pahaa, jos on läheiset välit lapsiin, jos ei oo liian läheiset.

TROLOLOLOLOOO

Hyi hitto et on likanen mieli et keksii tommosia. Sulla taitaa pieni fetissi olla itellä lapsiin.. Hyi hemmetti![/

Öö-- täh? Ei, kyllä tää on ihan elävästä elämästä, eikä kyse ole mistään pedofiliasta. Vaan isän ja lastensa läheisestä suhteesta. Hyvähän se on että on läheinen suhde, mutta välillä mietin että eikö lasten kuuluisi tuossa iässä jo ennemminkin vähän ottaa itsenäisyyttä.

Isä makoilee tyttäriensä kanssa pääleikkain ja pussailee ja suanoo niiden aknssa antamatta sulle minkäänlaista huomiota?

Herää v*tun pahvi :D

Voi lapsiparkoja..

No, ei se ole tyttöjäkään häirinnyt. He puhuvat isälleen muutenkin kaikki asiansa, siis KAIKKI. Eikä hän tyttöjensä saunavuoroon tunge, tytöt voivat myös mennä saunaan kun isänsä on siellä jo. Jos tässä olisi jotain outoa, tytöt varmaan oirehtisivat jotenkin. Ovat todella tasapainoisia, menestyvät koulussa jne. Joten tässä ei todellakaan ole heidän tapauksesessaan mitään outoa. Vaikka se muuten kyllä minustakin on vähän omituista, harvemmin on näin.

No, ei se ole tyttöjäkään häirinnyt. He puhuvat isälleen muutenkin kaikki asiansa, siis KAIKKI. Eikä hän tyttöjensä saunavuoroon tunge, tytöt voivat myös mennä saunaan kun isänsä on siellä jo. Jos tässä olisi jotain outoa, tytöt varmaan oirehtisivat jotenkin. Ovat todella tasapainoisia, menestyvät koulussa jne. Joten tässä ei todellakaan ole heidän tapauksesessaan mitään outoa. Vaikka se muuten kyllä minustakin on vähän omituista, harvemmin on näin.

Kerrot että miehesi manipuloi jopa sinua, mutta et usko että on tehnyt sitä ikänsä myös tyttärilleen..

HUhhuh.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Jotenkin kertoo palstalaismielenlaadusta taas kaiken, että asia johon takerrutaan on se, että isä saunoo teini-ikäisten tyttäriensä kanssa.

Ihan kuin se ois kauhein asia koko selostuksessa! :eek:

• Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
Jotenkin kertoo palstalaismielenlaadusta taas kaiken, että asia johon takerrutaan on se, että isä saunoo teini-ikäisten tyttäriensä kanssa.

Ihan kuin se ois kauhein asia koko selostuksessa! :eek:
No emmä sitä ainakaan meinanna, se nyt vaan tökkäs silmään jotenki:oops:

mutta apn kannattaa muistaa tosiaan se että jos hän manipuloi sua, hän todennäköisesti tekee sitä myös tyttärilleen.

No emmä sitä ainakaan meinanna, se nyt vaan tökkäs silmään jotenki:oops:

mutta apn kannattaa muistaa tosiaan se että jos hän manipuloi sua, hän todennäköisesti tekee sitä myös tyttärilleen.

En mä sua kyllä tarkoittanutkaan. Ja mun mielestä on outoa jos mun mies ei tuu mun kanssa saunaan vaan menee yksikseen tai lastensa kera. Samoilla linjoilla siinä siis.

• Tykkää
Reactions: Elena777
No itseasiassa se on lopulta koko asian YDIN manipulointi ja siitä johtuvat ongelmat.

Sinä nyt et osaa ajatella asiaa kokonaisuutena koska olet yksinkertainen
No mä en edelleenkään usko että lapsia on manipuloitu tms. Heidät on vain kasvatettu niin ettei tarvitse hävetä omaa kehoaan ja hellyys on on ok jne. Eli ei 70- 80 luvun tapaan jolloin isät eivät edes pitäneet lapsiaan sylissä. Mutta joo. Se siitä. Parisuhteen ongelmat on kuitenkin muualla. Häiritseehän se toki hieman että isällään on paremmat suhteet lapsiinsa kuin minuun. Näin kun parisuhteessa ollaan. Muuten tokk hienoa.

Yhteistyössä