luulosairaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistushäiriö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistushäiriö

Vieras
millä ihmeellä saisin pois tän luulosairauteni?

pelkään syöpää kun ruttoa. pelännyt vuosia.
aina aika-ajoin mieleni valtaa ajatus jostain syövästä. kesällä olin varma, että minulla on aivokasvain, syksyllä olin varma, että imusolmukesyöpä, nyt olen varma, että minulla on melanooma ja että tuo yksi luomi on kasvanut.
kyttään monesti päivässä nyt tuota luomea ja olen varma, että siinä on melanooma.

jos käyn lääkärissä ja vaikka nyt luomeni poistattaisin ei huolet siihen lopu. minulla on paljon luomia ja ensi viikolla löytäisin toisesta luomesta melanooman. joskus nyt melanoomapelon aikana olen katsonutkin luomiani ja pelännyt, että tossa on jotain...sit löydänkin jonkun toisen ja mietin "no ei toi luomi mitään, mut tää...apua!"

tiedän tää on järjetöntä. ja tietäiskö sen sitte oikeasti jos joku luomi muuttuu?????

Luulin että olin itse kirjoittanut tuon aloituksen.
Mulla on kuluvana vuonna ollut omasta mielestäni melanooma 3 kertaa ja tällä hetkellä on yhdessä tai ehkä kahdessa luomessa.Lisäksi rintasyöpää on tutkittu,imusomukkeetkin lymfooman varalta ultrattu sekä pää kuvattu,no sieltäpä löytyikin jotain,ei onneksi kasvainta kuitenkaan vaikka olin siitä satavarma.Lisäksi mut on tutkittu ms taudin varalta perinpohjaisesti.Ja kaikki edellämainittu vuoden sisällä.
Siten kun jotain oikeesti löytyy,siitä ne pelot vasta pahenee,voin jo kertoa sulle sen.Kaikkea ei välttämättä halua tietääkään.Oma elämäni meni pilalle loppuiäksi siitä,kun päästä tehtiin sattumalöydös.
Viime talvena pelkäsin tyttäreläni leukemiaa,se se vasta kamalaa oli.
JOten hei,et ole yksin ja tämä hypokondria on hirveän ahdistava tauti.

Luulin että olin itse kirjoittanut tuon aloituksen.
Mulla on kuluvana vuonna ollut omasta mielestäni melanooma 3 kertaa ja tällä hetkellä on yhdessä tai ehkä kahdessa luomessa.Lisäksi rintasyöpää on tutkittu,imusomukkeetkin lymfooman varalta ultrattu sekä pää kuvattu,no sieltäpä löytyikin jotain,ei onneksi kasvainta kuitenkaan vaikka olin siitä satavarma.Lisäksi mut on tutkittu ms taudin varalta perinpohjaisesti.Ja kaikki edellämainittu vuoden sisällä.
Siten kun jotain oikeesti löytyy,siitä ne pelot vasta pahenee,voin jo kertoa sulle sen.Kaikkea ei välttämättä halua tietääkään.Oma elämäni meni pilalle loppuiäksi siitä,kun päästä tehtiin sattumalöydös.
Viime talvena pelkäsin tyttäreläni leukemiaa,se se vasta kamalaa oli.
JOten hei,et ole yksin ja tämä hypokondria on hirveän ahdistava tauti.

olis kiva vaikka kirjotella... tai jotain... oon niin yksin tän asiani kanssa :(

[QUOTE="alkup";25049598]olis kiva vaikka kirjotella... tai jotain... oon niin yksin tän asiani kanssa :([/QUOTE]

MInä olen kans yksin,miehelle en enää viitsi edes mainita mistään,eikä oikeastaan kukaan muu tiedäkään näistä.Onko sulla jotain anonyymiä meiliä?