T
toiveikas
Vieras
Käytössä ollut pari kk e-pillerit, sitten siirryin suoraan Cerazetteihin (minipillerit) sen takia kun en saa käyttää yhdistelmäpillereitä. Liuskan olen syönyt ja ollut tässä ainakin viikon tosi vahva olo että olen raskaana. Yksi lapsi on jo. Maha on turvonnut, siis ilmaa ja mitälie, semmonen alavatsapömppö. pari kertaa tullu ihme kuvotus, kerran tuntu et oikeesti nyt lentää. Lämmöt korvakuumemittarilla 36.8 ja yli 37, nuhaa on. Rinnat kasvoivat hirveesti e-pillereistä mutta turvotus tasaantu kun siirryin Cerazetteihin, mutta silti ovat isommat kuin ennen. Rinnat ei kipeät. Alamahalla nipistelyjä, molemmin puolin. Vois olla ovulaatiokipua mutta tosiaan ei ole vaan toisella puolella. Olen tosi herkill, yks aamu itketti vaan, ihan ilman syytä ja tuntu et jos katon uutisia, tulee itku kun joku on kuollu.
Onkohan toi nippailu mahassa ja itkuisuus jne vaan hormonien temppuja..Paha olo voi olla sitä et kuvittelen olevani raskaana niin keksin sern
Tein testin, mutta olin juonu kahvia pari tuntia ennen ja pidättelin vaan 1.5h..Negaa näytti apteekin testi. Päätin jo että oon vaan luulosairas, mahdollisuudet todella pienet olla raskaana, mutta sitten rupesin miettimään että pidätinkö liian vähän aikaa pissaa ja vielä kahvi pissattaa minua kaameesti eli laimeeta pissiä..
Pitäskö luottaa vaan ehkäsyyn vai tehdä testi esim viikon päästä aamupisusta?
Onkohan toi nippailu mahassa ja itkuisuus jne vaan hormonien temppuja..Paha olo voi olla sitä et kuvittelen olevani raskaana niin keksin sern
Pitäskö luottaa vaan ehkäsyyn vai tehdä testi esim viikon päästä aamupisusta?