Hae Anna.fi-sivustolta

Lux imurit

Viestiketju osiossa 'Kodinhoito' , käynnistäjänä Pölypunkki69, 15.08.2006.

1. Lux käyttäjä Vierailija

Ja ei muuta kun valittamista. Ei se oo tyhmä joka myy vaan se joka ostaa vai miten se meni? Ja jokaisessa merkissä on niitä maanantai kappaleita! Jos vaan olisi ollut tarpeeksi fiksu, olisi mennyt heti kun ongelmia tuli, niin firmaan yhteyttä ottamaan. Ystäväni sai sillälailla uuden eikä enää mitään vikoja. Yleensä on jotain vikaa sitten myös käyttäjässäkin jos kaikki vaan menee rikki ja on huonoja. Ehkä pussia ei vaihdettu tarpeeksi usein, tai suodattimia tai sillä imuroitiin jotain mitä ei olisi saanut.
    Hyvä idea muuten tuo oikeudenkäynti juttu. Myyntifirmoillehan ne on melkein arkipäivää, mutta koskaan en olisi kuullut etä asiakas olisi voittanut. Hedengrenillä on kuitenkin melkein 100 vuoden kokemus tästä hommasta niin en suosittele. Teet vain itsesi naurunalaiseksi :D

Ps. Kaupanimurit eivät toimi samalla lailla. suodatukset ovat korin sisällä vain siksi että saisi hintaa enemmän. Miksi niitä muuten ei tarvitse koskaan vaihtaa? Aaaa, varmaan siksi että se pölyilma kiertää suodattimet jolloin ne eivät koskaan menekkään likaisiksi ja kaikki paskailma tulee takaisin huoneeseen.
    Meidän luxin pohjasta löytyy saksan allergia ja astmaliittojen hyväksynnät ja tarrat. Kauppojen koneissa on SUOMEN merkinnät ja arvatkaapas mitä, minä saan suomalaisen merkinnän vaikka mun hiusten kuivaimeen jos vaan maksan tarpeeksi

2. Äly hoi Vierailija

No kylläpä se pienestä tulee positiivinen kokemus. Se tuosta nyt vielä olisi puuttunutkin, ettei olisi antanut sinun tehdä ratkaisua! =DD

PS. Ja tottakai se myyjä "sanoo ymmärtävänsä" ja "palaa takaisin" niin kauan kunnes teet kaupat!

3. imuroija Vierailija

Eilen tuli myyjä testaamaan 6 vuotta sitten ostamani Lux imurin ja imutehot yms toimivat edelleen todella hyvin. Tehokas imuteho on tuossa imurissa parasta joka ei heikkene. en vaihtaisi tuota imuria tavalliseen :)

4. giljkajaan Vierailija

Lux on täyttä germaa! Kaverini osti kovassa rapulassa kyseisen tuotteen ja rakastui siihen ensisilmäyksellä. Suosittelen! Voin myydä omani hintaan 100e

5. Epeli Vierailija

Kumpi on imurissa tärkeämpi, imuteho vaiko ilman virtaus? Voisi ajatella että molemmat, mutta jos imurissa ei ilma liiku putken läpi kunnolla, ai sinne ne "näkymättömät" pöly/kivihiukkasetkaan mene. Syy on yksinkertaisesti siinä että ensimmäisen imuroinnin jälkeen suodattimet ja pölypussit tukkeutuvat...seuraava imurointi lisää jne. Ilmavirtaus on helppo todeta imurista. Laita uudet suodattimet ym laitteeseen. Ota vaikkapa ohkainen liina ja vedä imurin suutin läheltä liinaa, pidä toki liinasta kiinni ettei mene imuriin. Imuroi huusholli ja tee testi uudelleen. Hämmästyt.

6. Asiamies Vierailija

Älkää ikinä ostako 1500 euron imuria. Mikään omuri ei ole niin arvokas, ei varsinkaan Lux, josta on ollut pelkkää harmia sekä huijatille vanhemmilleni, että muös minulle. Lojuu pyörä irti autotallissa, kun ei muuallekaan sovi ja poiskaan ei ole moista aarretta halunnut heittää! Fiilis on kuin olisi perinyt selässä kannettavat korvalappustereot. Ainoastaan myyjä/maahantuoja voi imuria ovella tai kirjoituksissa suositella.

7. pölypussiton Vierailija

8. iso harmi Vierailija

Vammaisen ystäväni kotiin tunkeutui kotimyyjä eikä lähtenyt pois ennenkuin nimen oli paperiin saanut. Lux imurikauppias ja myyntitilanne oli kestänyt monta tuntia.

Eli ikävä sanoa mutta silkkaa epäeettistä pakkomyyntiä.

9. Pete67 Vierailija

Onko imurointi kivaa?

Minäkin ostin Luxin. Tosi hyvä laite, jos sitä vain jaksaa käyttää.

Toki ne myyjät jaksavat heiluttaa letkuja ja sohia pölykoiria. MIELEttömän hyviä vehkeitä myyvät. Aika kalliilla tosin. Mä olen kyllä aivan tyytyväinen ostokseeni (käytetty LUX, 1500 €), vaikka kummalliseltahan se kuulostaakin. Hey c'mon, sillä hinnallahan saisi marketista esimerkiksi 5 kpl muovisia imureita.

Tuli siinä hellasäröäkin. Esimerkiksi, (rakas ja kaunis) vaimoni tuossa tammikuussa totesi, että tästä lähtien imurointi kuuluu miesvahvuuteen (toisin sanoen, mun kotitöihin). On kuulemma liian painava, raahattava, kömpelö.

No miten sen nyt ottaa. Mä arvostan vehkeitä, jotka TOIMII. Onhan toi kenties vähän raskas vetää perässä, myönnettäköön. Mut jumankauta, imee se kyllä hyvin. Nivelet ja rattaat skulaa hyvin. Peukalolla säätyy teho. Teräksinen olemus huokuu luotettavuutta. En oo kyllä tosiaan vielä joutunut/päässyt käyttämään mitään puhallintoimintoja tms, mut ehkä sekin päivä vielä tulee.

Ja sekin, mitä se Hedengrenin myyjä esitteli, että imuroidaan fuckin sohva. No kerran mä sen sohvan imuroin sitten sen jälkeen. Lähti siitä melko irvokasta kamaa, pitäis vissiin tehdä toistekin :) Patjoista puhumattakaan.

Eli kai noi kokemukset on melko pitkälti omasta viitseliäisyydestä kiinni. Tai ajankäytön hallinnasta tms. En mä kyllä imuroinnista erityisemmin diggaa. Mut kai se aina välillä pitää sekin suorittaa...

-Pete

10. vierailija Vierailija

Tänään kävi kyseinen ylihintaisen paskanmyyjä..
    Koitti myydä jotakin Luxin tuotteita. Kerroin mitä mieltä näistä vehekeistä olen ja toivotin myyjää suksimaan kuuseen.

11. vierailija Vierailija

Heh. Kyllä ihmiset on hupsuja. Samoja imureita saa maailmalta kolmasosan hintaan..

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri