Lyhentynyt kierto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaihtaritko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaihtaritko?

Vieras
Voi kääk näiden mun menkkojen kanssa! Tälläkin hetkellä kk-kierto on enää 19 pv ja menkat kestää sitten 5-7 päivää :/ Elämä tuntuu olevan yksiä kuukautisia. Ikää mulla on jo 39v. joten voisko tämä olla jotain esioireilua vaihdevuosille, vai mitä ihmettä? Olen koko ajan ärtynyt ja kiukkuinen, mutta kuumia aaltoja en ole tuntenut. Pitäisikö näiden oireiden takia mennä lääkäriin? Kuukautiset ovat lisäksi palanneet taas kivuliaiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vaihtaritko?:
Voi kääk näiden mun menkkojen kanssa! Tälläkin hetkellä kk-kierto on enää 19 pv ja menkat kestää sitten 5-7 päivää :/ Elämä tuntuu olevan yksiä kuukautisia. Ikää mulla on jo 39v. joten voisko tämä olla jotain esioireilua vaihdevuosille, vai mitä ihmettä? Olen koko ajan ärtynyt ja kiukkuinen, mutta kuumia aaltoja en ole tuntenut. Pitäisikö näiden oireiden takia mennä lääkäriin? Kuukautiset ovat lisäksi palanneet taas kivuliaiksi.

Mulla ikää 40v, marraskuussa tulee 3v esikoisen syntymästä. Mulla kans sen jälkeen kierto ollut 21-27pv, ennen sitä oli tasan 28pv aina.
Oon kans miettinyt, et olisko kans vaihdevuodet tulossa? Mul kuukatiset olleet aina tosi runsaat, varsinki tän viimeisimmän synnytyksen jälkeen verta tullut lorisemalla. Hb oli alimmillaan 96 viime talvena, nyt syön ekojen vuotopäivien ajan Cyklokapronia, joka vähentänyt vuotoa huomattavasti.

Yhteistyössä