Lyhyet menkat ja pitkä tuhruttelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Menkat tuli pari päivää etukäteen. Alkoivat saman tien kirkkaalla juoksevalla verelle. Toisena päivänä tuli veristä limaista vuotoa. Sen jälkeen on tuhruttanut aluksi ruskeata vuotoa, pari päivää pinkkiä limaa yhteensä kuusi päivää. Mitä ihmettä tämä voi olla?

Varsinaisia menkkakipuja ei ole ollut. Välillä villellyt ja jomotellut munasarjoja. Yleisvointi on aika heikko ja masentunut.

Onko tämmöinen jollekin osunut kohdalle?

vaikuttaisi sille että oot paksuna... Jos kerran vuoto ihan puhdasta, niukkaa, eikä hyytymiä seassa..

Kahtena ekana tuli ihan reilusti, taisi yöllä tulla side täyteen. Toisena päivänä vuoto oli sellaista kirkkaan punaista venyvää limaa. Sen jälkeen olen pärjännyt ilman sidettä.

Rinnat eivät ole erityisen kipeät. Ehkä vähän kovemman oloiset. Nenästä on limaa riittänyt.

Alkoi pelottaa, että olisi kohdunulkoinen.

Tein raskaustestin. Olin näkevinäni jotain hailakkaa, mutta kaitpa vain viivanpaikkaa katselin.
Laskeskelin, että tänään olisi arviolta 15 päivää oviksesta. Pitäisikö jo näkyä testissä, jos olisin raskaana?

Laita kuva? Tai jos olit raskaana ja se meni jo kesken... Mutta jos ilman sidettä pärjäät, niin mulla vaan sellanen tunne että voisi olla raskauteen liittyvää.

Mulla on nyt ollut 2 varhaistakeskenmenoa 2kuukauden sisään ja vuoto on kuin hanasta tulisi 2-3ensimmäistä päivää ja hyytymiä tulee... Ei mitään tuhruttelua todellakaan, mutta saattaahan tuo olla ihmisestäkin kiinni, miten tuo vuoto sitten etenee jne..

Laita kuva? Tai jos olit raskaana ja se meni jo kesken... Mutta jos ilman sidettä pärjäät, niin mulla vaan sellanen tunne että voisi olla raskauteen liittyvää.

Mulla on nyt ollut 2 varhaistakeskenmenoa 2kuukauden sisään ja vuoto on kuin hanasta tulisi 2-3ensimmäistä päivää ja hyytymiä tulee... Ei mitään tuhruttelua todellakaan, mutta saattaahan tuo olla ihmisestäkin kiinni, miten tuo vuoto sitten etenee jne..

Ei tossa kuvassa kyllä näy mitään. Tein apteekin omalla testillä. Ei tässä muuten mitään, mutta ajattelin juhlia viikonloppuna.

Onko kellään kokemuksia "valemenkoista" ja myöhäisistä plussista?

Mulla on muutaman kerran ollut tuollaiset omituiset menkat hieman erikoiseen aikaan, mutta en ole ollut raskaana (ellei sitten ole mennyt kesken, ainakaan testissä ei mitään koskaan näkynyt). Luulen että mulla nuo ovat liittyneet esim. stressiin ja unettomuuteen.

[QUOTE="vieras";26238517]Mulla on muutaman kerran ollut tuollaiset omituiset menkat hieman erikoiseen aikaan, mutta en ole ollut raskaana (ellei sitten ole mennyt kesken, ainakaan testissä ei mitään koskaan näkynyt). Luulen että mulla nuo ovat liittyneet esim. stressiin ja unettomuuteen.[/QUOTE]

Mulla alkaa hermostuttaa. Tiirailen toista tuntia testiä eri kulmista ja olen näkevinäni siinä toista viivaa. Milloin sitä voi varmasti tietää, että onko vai ei? Kaikenlisäksi olen yksinäinen nainen eikä minulla ole kumppania toisena silmäparina.

Pitääkö tästä kohta lähteä uuden testin ostoon? Milloin se kannattaa tehdä?

[QUOTE="aloittaja";26238829]Mulla alkaa hermostuttaa. Tiirailen toista tuntia testiä eri kulmista ja olen näkevinäni siinä toista viivaa. Milloin sitä voi varmasti tietää, että onko vai ei? Kaikenlisäksi olen yksinäinen nainen eikä minulla ole kumppania toisena silmäparina.

Pitääkö tästä kohta lähteä uuden testin ostoon? Milloin se kannattaa tehdä?[/QUOTE]

ylihuomenna näkyisi paremmin. teitkö testin ensimmäisestä aamupissasta?

[QUOTE="aloittaja";26240227]Oli aamun toinen pissa. Eli huomenna ei kannata itseänsä testaamisilla stressata?
Miten uskalla juoda alkoholia? Kait elimistö panee vastaan, jos on raskaana? eikö nyt pitäisi olla jotain kunnon oireitakin?[/QUOTE]

kannattaa huomenna kokeilla ihan ensimmäisestä pissasta, jos kerran ovulaatiosta on jo 15päivää niin pitäisi kyllä jo positiivinen tulos tulla. Ja jos toisesta pissasta vasta testasit, niin se on jo paljon "miedompaa" pissaa mitä aamun eka. Mutta voi olla että on mennyt kesken tjtn... Ja kyllä sitä uskaltaa juoda, jos ei testissä mitään vielä huomennakaan näy :)

kannattaa huomenna kokeilla ihan ensimmäisestä pissasta, jos kerran ovulaatiosta on jo 15päivää niin pitäisi kyllä jo positiivinen tulos tulla. Ja jos toisesta pissasta vasta testasit, niin se on jo paljon "miedompaa" pissaa mitä aamun eka. Mutta voi olla että on mennyt kesken tjtn... Ja kyllä sitä uskaltaa juoda, jos ei testissä mitään vielä huomennakaan näy :)

Aamun eka pissa meni pönttöön, kun ei noita testejä ollut enää.
Tuhruttelu jatkuu yllättäen. Munasarjoihin tai jonnekin sinne suuntaan pakottaa.

[QUOTE="aloittaja";26242414]Aamun eka pissa meni pönttöön, kun ei noita testejä ollut enää.
Tuhruttelu jatkuu yllättäen. Munasarjoihin tai jonnekin sinne suuntaan pakottaa.[/QUOTE]

no tee huomenna testi jos voit, munasarjojen pakottelu kyllä viittais raskauteen...

[QUOTE="aloittaja";26243276]Raskaus olisi todella toivottu, mutta samalla iso yllätys. Teen testin huomenna aamulla ja ilmoitan sitten tänne tuloksen. Kiitos tuesta![/QUOTE]

Olet yksinäinen nainen jolla ei ole kumppania ja silti haluat raskaaksi? Kenenkäs lapsi se sieltä olisi sitten tuloillaan jos on? Jonkun satunnaisne baarituttavuuden? Et ole tainnut ehkäisyä käyttääkään?

Alkuperäinen kirjoittaja öööh;26243331:
Olet yksinäinen nainen jolla ei ole kumppania ja silti haluat raskaaksi? Kenenkäs lapsi se sieltä olisi sitten tuloillaan jos on? Jonkun satunnaisne baarituttavuuden? Et ole tainnut ehkäisyä käyttääkään?

Ei ole satunnaismies ja mahdolliset seuraukset tiedosti molemmat. Tarinaan ei liity mitään moraalisesti kyseenalaista tai vastaavaa.

Alan sekoilla täällä ja tutkailemaan oireitani. Rinnat tuntuvat raskailta, niitä kihelmöi ja nännejä kutittaa. Munasarjoja jomottaa välillä kovaa ja välillä tuntuu menkkamaisia aaltoja vatsassa.

Uskallanko luottaa siihen, että jos olen raskaana, niin huomaan sen kyllä? Ajattelin ottaa lasin viiniä, eikö se yleensä mene niin, että raskaana alkoholi eikä kahvi maistu? Mulle kyllä kahvi maistuu...

[QUOTE="aloittaja";26246625]Alan sekoilla täällä ja tutkailemaan oireitani. Rinnat tuntuvat raskailta, niitä kihelmöi ja nännejä kutittaa. Munasarjoja jomottaa välillä kovaa ja välillä tuntuu menkkamaisia aaltoja vatsassa.

Uskallanko luottaa siihen, että jos olen raskaana, niin huomaan sen kyllä? Ajattelin ottaa lasin viiniä, eikö se yleensä mene niin, että raskaana alkoholi eikä kahvi maistu? Mulle kyllä kahvi maistuu...[/QUOTE]

Kyllä ne saattaa ihan samallalailla maistua mitä ei raskaanakin. Mutta itsehän juuri luettelit outoja oireita, niin olet sen nyt varmasti itsekin huomannut, että taitaa jotain outoa olla meneillään? :) Ilmoittelepa sitten mitä testi sanoi :)
Mutta itse en henk.koht, pitäisi lasillista viiniä kamalana asiana, jos raskaus todella alussa...

Viimeksi muokattu:
Niinhän siinä kävi, että tempasin kunnolla viiniä eikä tullut huono olo. Enpä sitten muistanut ostaa testiä. Nyt olo on ihan kamala. Oksetttaa ja päähän sattuu.

Yhteistyössä