Lyhyet naiset, kertokaa mittojanne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielenkiinnosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielenkiinnosta

Vieras
Lyhyillä tarkoitan alle 160 senttisiä. Paljonko painatte, oletteko tyytyväisiä? Ja jos tiedät rinnan/vyötärön/lantion ympäryysmittojanne niin kertokaa :)

159.5, 76.8 kg (-12 kg syksystä).. Kun pääsen alle 70, olen tyytyväisempi kuin nyt olen. Vyötärö 97. Muuta en tiedä. Jalka 38-39, c-kuppi, lasren rukkaset mahtuu talvella, sukset 190 cm, kävelysauvat 120 cm. Mitäs vielä....

159 / 87kg. En ole tyytyväinen, pikkuhiljaa asialle jotain tekemässä (jouluna painoin 94kg).
En myöskään ryve itsesäälissä vaan kehtaan olla mieheni edessä alasti valot päällä ja käydä uimahalleissa =)
Mutta tietysti tyytyväisempänä aina kun kilo kerrallaan tipahtaa..

Pituus 159,5 cm ja painoa tällä hetkellä 60 kg. En ole tyytyväinen, mutta pudotus jatkuu vielä. Tosin lähtöpainoon nähden ( 95 kg ) paremmalla puolella jo. Rinnaton olen ollut aina, joten siihen tottunut.

149cm/~50-52kg. Mittanauhamittoja en tiedä. Mulla on paljon lihasta, mutta myös ylimääräistä höllyväistä löytyy nyt kun on mennyt viimeaikoina vähän huonosti tän terveellisen elämän kanssa. Sellanen 45kg+irtoiho kiinteeks niin olen tyytyväinen. Alin painoni ikinä on ollut 35.

158 cm. Tarkkaa painoa en tällä hetkellä tiedä ees (mutta alkaa vitosella), vaatekoot olleet mulle se kiintopiste. Ja housuissa koko on 34-36 tällä hetkellä, farkuissa mulla tuumakokoja 25-27. Vyötärö on jotain 67 cm, pohje 34 cm (jes, nekin viimein kutistuneet liki 40 cm:stä), rintojen ympärys 90 cm ja alamitta 65 cm, lantio n. 88 cm, reisi 45 cm.

158 cm. Tarkkaa painoa en tällä hetkellä tiedä ees (mutta alkaa vitosella), vaatekoot olleet mulle se kiintopiste. Ja housuissa koko on 34-36 tällä hetkellä, farkuissa mulla tuumakokoja 25-27. Vyötärö on jotain 67 cm, pohje 34 cm (jes, nekin viimein kutistuneet liki 40 cm:stä), rintojen ympärys 90 cm ja alamitta 65 cm, lantio n. 88 cm, reisi 45 cm.

Kuinka paljon sä olet laihtunut ja missä ajassa? :)

Yhteistyössä