LYHYT LUTEAALIVAIHE JA PCO.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiiJane76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MiiJane76

Jäsen
19.03.2010
818
0
16
Espoo
Onko muilla 7-10 päivän pituista luteaalivaihetta?
Ootteko saaneet helposti siihen terot tai luget? Oliko tavallinen lääkäri vai erikoislääkäri? Arvauskeskus taikka yksityinen??

Minulla takana yksi clomikierros, 50mg- kp 3-7. Tässä kierrossa ovulaatio kp 20 ja rupes tuhruttaa jo kp 27. :( Olen varma, että keltarauhashormonia ei ole tarpeeksi.

Minulla on myös tyroksiinikuuri päällä. Syön sitä 0.20mg päivässä.

Vauva on saanut tulla jo kaksi vuotta, mutta ei näy. Olen suht valmis lyömään hanskat tiskiin, jos en saa piakkoin lääkkeitä tuohon lyhyeeseen luteaalivaiheeseen.

Nyt oisin kiitollinen kaikista tiedoista. Asun pääkaupunkiseudulla ja myös suosittelut hyvistä lääkäreistä on tervetulleita. Olen käynnyt Felicitaksessa, mutta mulla on jotenkin nihkee lääkäri. Heti ensitöikseen kasa testejä, miehelle simpanäyte ja aukiolotutkimus.. Niin, sen kuukautiskierron karkotuksen kanssa. Mulla on kaikki hormonit ihan pyllyllään ja ihmettelen, miksi mulle ei heti määrätty myös tota keltarauhashormonia. :(

No kai tää tästä.. Tässä on nyt hanat taas täysin auki, vaikka dpo oisi vasta 11. :( Kamalat kivut ja huono olo. Jotenkin litkuverta, joten taitaa limakalvo olla tosi heikonlainen.

Myös vinkit mm. vyöhyketerapiasta, akupunktiosta ja vitamiineista otetaan vastaan. Greippimehu ja multi-tabs (raskaus ) on jo käytössä, onko vielä jotain muuta?? Kaikki tieto kullan arvoista.

Yhteistyössä