M1ehestä on kuulemma tehty uusi mode, kuinkahan palstan käy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 902
19 186
113
Eilen @m1es laittoi mulle viestiä.

Nyt alkaa tosissaan pelottaa. :unsure:

Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Uskoisin, että m1es sopisi tehtävään loistavasti.
Paikasta tulisi rennompi ja hän poistaisi nykyistä moderointia nopeammin mm. kaikki sairaat pedariviestit ja olisi kaikinpuolin hyvä siihen tehtävään...oli sitten aprillipäivä tai ei.:unsure:

Uskoisin, että m1es sopisi tehtävään loistavasti.
Paikasta tulisi rennompi ja hän poistaisi nykyistä moderointia nopeammin mm. kaikki sairaat pedariviestit ja olisi kaikinpuolin hyvä siihen tehtävään...oli sitten aprillipäivä tai ei.

Mulla on fiilis, ettei m1estä hipunvertaa kiinnostaisi tuhlata aikaansa moderoimalla täällä. Samasta syystä en itse hakenut modeksi silloin kun niin voi tehdä.

M1es on yökyöpeli, eli yömoderointi ei ole hälle ongelma.
Kattokaa vaan, jokainen Kiinaa ym.itämaita kritisoiva kirjoitus on aamuun mennessä pyyyhitty pois.

Huhut ei pidä paikaansa, olen Päämode
Uudeksi modeksi on valittu Echo.

Toimesta maksataan palkkaa.
Echo olis hyvä mode, kannatan ideaa!
M1es on yökyöpeli, eli yömoderointi ei ole hälle ongelma.
Kattokaa vaan, jokainen Kiinaa ym.itämaita kritisoiva kirjoitus on aamuun mennessä pyyyhitty pois.
Mun mielestä te olisitte loistava tiimi, sä päivämodena ja m1es yömodena!:giggle:
Voisko asiasta tehdä palstaäänestyksen:sneaky:
(ja voittajilta evätään oikeus kieltäytyä kunniasta)

• Haha
Reactions: Echo
Echo olis hyvä mode, kannatan ideaa!

Mun mielestä te olisitte loistava tiimi, sä päivämodena ja m1es yömodena!:giggle:
Voisko asiasta tehdä palstaäänestyksen:sneaky:
(ja voittajilta evätään oikeus kieltäytyä kunniasta)
Oi että, m1es tuuttais yöllä tsainapimua palstalle mut kukonpierasun aikaan ne ois mun toimesta pyyhitty poies...:D

Oisse kyl hienoo ku joku nyyhkivä herkkis-feministi ilmoittais myötäloukkaantuneena jonku "Ohisalo tuhoaa Suomen"-viestin asiattomana ja syynä vihapuhe, mut kumpikaan mode ei poistais viestiä vaikka se rynkyttäis sitä nappia kuinka...:D

• Haha
Reactions: Ellimaar
Oisse kyl hienoo ku joku nyyhkivä herkkis-feministi ilmoittais myötäloukkaantuneena jonku "Ohisalo tuhoaa Suomen"-viestin asiattomana ja syynä vihapuhe, mut kumpikaan mode ei poistais viestiä vaikka se rynkyttäis sitä nappia kuinka...
Teidän kans vois luottaakkin siihen että ne oikeasti höyrypäiset viestit häviäisi alta aika yksikön, niin yöllä kuin päivälläkin.
Olisitte palstan tasapainottava jin ja jang:sneaky:

Teidän kans vois luottaakkin siihen että ne oikeasti höyrypäiset viestit häviäisi alta aika yksikön, niin yöllä kuin päivälläkin.
Olisitte palstan tasapainottava jin ja jang:sneaky:
Nyt meni idän uskontojen puolelle, mutta sovitaan niin että mä oon päivänsäde ja m1es on menninkäinen.
Eri vuorokausirytmi katos.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä