Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Uskoisin, että m1es sopisi tehtävään loistavasti.
Paikasta tulisi rennompi ja hän poistaisi nykyistä moderointia nopeammin mm. kaikki sairaat pedariviestit ja olisi kaikinpuolin hyvä siihen tehtävään...oli sitten aprillipäivä tai ei.
Uskoisin, että m1es sopisi tehtävään loistavasti.
Paikasta tulisi rennompi ja hän poistaisi nykyistä moderointia nopeammin mm. kaikki sairaat pedariviestit ja olisi kaikinpuolin hyvä siihen tehtävään...oli sitten aprillipäivä tai ei.
Kaikkein huonoimpia modeja on ne jotka haluaa siihen rooliin.Mulla on fiilis, ettei m1estä hipunvertaa kiinnostaisi tuhlata aikaansa moderoimalla täällä. Samasta syystä en itse hakenut modeksi silloin kun niin voi tehdä.
Echo olis hyvä mode, kannatan ideaa!Huhut ei pidä paikaansa, olen Päämode
Uudeksi modeksi on valittu Echo.
Toimesta maksataan palkkaa.
Mun mielestä te olisitte loistava tiimi, sä päivämodena ja m1es yömodena!M1es on yökyöpeli, eli yömoderointi ei ole hälle ongelma.
Kattokaa vaan, jokainen Kiinaa ym.itämaita kritisoiva kirjoitus on aamuun mennessä pyyyhitty pois.
Oi että, m1es tuuttais yöllä tsainapimua palstalle mut kukonpierasun aikaan ne ois mun toimesta pyyhitty poies...Echo olis hyvä mode, kannatan ideaa!
Mun mielestä te olisitte loistava tiimi, sä päivämodena ja m1es yömodena!
Voisko asiasta tehdä palstaäänestyksen![]()
(ja voittajilta evätään oikeus kieltäytyä kunniasta)
Niin mäkin asian ajattelin,Oi että, m1es tykittäis yöllä tsainapimua palstalle mut kukonpierasun aikaan ne ois mun toimesta pyyhitty poies...
Teidän kans vois luottaakkin siihen että ne oikeasti höyrypäiset viestit häviäisi alta aika yksikön, niin yöllä kuin päivälläkin.Oisse kyl hienoo ku joku nyyhkivä herkkis-feministi ilmoittais myötäloukkaantuneena jonku "Ohisalo tuhoaa Suomen"-viestin asiattomana ja syynä vihapuhe, mut kumpikaan mode ei poistais viestiä vaikka se rynkyttäis sitä nappia kuinka...
Nyt meni idän uskontojen puolelle, mutta sovitaan niin että mä oon päivänsäde ja m1es on menninkäinen.Teidän kans vois luottaakkin siihen että ne oikeasti höyrypäiset viestit häviäisi alta aika yksikön, niin yöllä kuin päivälläkin.
Olisitte palstan tasapainottava jin ja jang![]()