Mä arvasin et täs näin käy! :D *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Niinpä niin, piti se Houkutus tilata ku sitä täällä niin hehkutettiin.. Ja narsk, toivottoman koukussa oon! On niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin törkyhyvä kirja ettei mitää rajaa :D Hoksasin vaan että se loppuu kohta eikä mulla oo seuraavaa osaa ees valmiina :o Äkkiä tilaukseen! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Oh no, kai sul on niistä sentään valokuva jolla saat helpotettua pahinta eroahdistusta? :hug: :D

Ei.. mut sisko esitteli niiden olevan kunnossa eilen camin kautta, ja se vaan pahensi mun ikävää :snotty:

Nii se täytyy hommaa kans se Meyerin uusin kirja, Vieras. Esittelyn siitä luin ja oli suht mielenkiintonen :D

Ja tällä vauhdilla saa kohta olla hommaamassa lisää hyllyjäki.. :snotty:

Ei tarvi, mä heitin hyllystä äljäkkeen kirjoja kaappiin tehdäkseni tilaa uusille kirjoilleni :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Nii se täytyy hommaa kans se Meyerin uusin kirja, Vieras. Esittelyn siitä luin ja oli suht mielenkiintonen :D

Ja tällä vauhdilla saa kohta olla hommaamassa lisää hyllyjäki.. :snotty:

Ei tarvi, mä heitin hyllystä äljäkkeen kirjoja kaappiin tehdäkseni tilaa uusille kirjoilleni :saint:

Vähänkö kätevää! :D

Harmi ku mun hyllyis on vaan mun kirjoja.. Täytyy varmaan tehä pien inventaario :D Mahtuu sit lisää tällaista hienoo laatukirjallisuutta :D

Harmi ku mun hyllyis on vaan mun kirjoja.. Täytyy varmaan tehä pien inventaario :D Mahtuu sit lisää tällaista hienoo laatukirjallisuutta :D

No hei, se oli jo lukenut ne.. toki mä jätin ne kirjat tohon, mitä mä oon sille ostanut lahjaksi B) ONNEKSI meillä kuitenkin kumpikin raahaa noita kirjoja, niin ei tartte vaan omiaan raivata :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

No hei, se oli jo lukenut ne.. toki mä jätin ne kirjat tohon, mitä mä oon sille ostanut lahjaksi B) ONNEKSI meillä kuitenkin kumpikin raahaa noita kirjoja, niin ei tartte vaan omiaan raivata :D

:D Tääl ei olkkarin hyllyihin mahdu ku mun kirjat :snotty: ja onhan tuo muutenki kohta roudaamassa omiaan toiseen osoitteeseen ni sinänsä sama :)

Mut nyt mä meen lukemaan hetkeks ennen nukkumaanmenoo, jäi jännään kohtaan viimeks. Bella just yrittää karata Alicelta ja Jasperilta ku se James uhkaili sitä sen äitiä, pakko lukee eteenpäin äkkiä et kuin siinä käy :D