mä bongasin tuolta äidit 20-30v palstalta kirjoittajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti etsivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neiti etsivä

Vieras
joka oli täys feikki. Siis että joku viitsii oikein kirjautua ja sepittää stooria ja sitten vielä kirjoittelee itsensä pussiin. Esimerkiksi nimimerkin profiilissa on tietona, että perheessä on 1-vuotias poika ja 4 kk tyttö. Sitten kuitenkin kyselee imetyksestä, kun maitoa tulee niin runsaasti, että riittää 2-vuotiaalle (mä ainakin muistan lasteni iät aika tarkkaan) ja vielä luovutukseenkin. Niin, ja on siis uudestaan raskaana. Toisessa viestissä hänellä ei ole kuin tämä 4 kk vauva ja nyt raskaana. haluisi kolme lasta. Minnehän se 1-2 -v on pudonnut..? :O kirjoittaja on ihan selvästi nainen, mutta niin ihme legendaa että!

Jaa, en mäkään koskaan kerro totuutta itsestäni täällä. Nikkejäkin on mulla tällä hetkellä 5 joihin muistan salasanat, pari johon en. Välillä oon lapseton, välillä niitä 3. Välillä eronnut, välillä naimisissa. Välillä mies on täydellinen, välillä narsistipaska. Tän lisäksi kirjoitan suurimmaksi osaksi harmaana. Kuka hullu nyt täällä totta puhuisi?! Tai kertoisi OIKEESTI elämästään jotain?! :o

ööö... no miksi sitten täytyy neuvoa muita? Mä olen luullut, että täältä saa vertaistukea, mutta tämä palsta taitaakin olla teinien leikkikenttä. Minäkin olen harmaana, mutta harvemmin keksimällä keksin juttuja, enkä tietenkään kerro sellaista, mistä minut tunnistaisi irl.

Onhan noita ollu vuosien mittaa useita :D yksi tyyppi oli luonu itselleen stoorin teiniäippänä sillä oli profiilissa kuvaki muka itsestään ja sitte kirjotteli toisella nikillä monen lapsen kolmekymppisenä äitinä. Molempiin kirjoitteli muka lasten ja perheensä elämästä. Kunnes jäi kiinni kun kirjotti vahingossa kirjautuneen toisena minänään.
En tosin ymmärrä miten joku jaksaa. Itellä menis ainaki pasmat sekasin noissa. Eikä riittäis viitseliäisyys edes tollaseen satuiluun.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ja viestiketjujen päivämäärät on hyvä kattoo, profiilia ei monet päivittele vaikka tilanteet muuttuisivatkin. Kysy suoraan missä mättää.

viimeisimmät oli kirjoittanut joulukuussa ja uusimmat nyt helmikuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ööö... no miksi sitten täytyy neuvoa muita? Mä olen luullut, että täältä saa vertaistukea, mutta tämä palsta taitaakin olla teinien leikkikenttä. Minäkin olen harmaana, mutta harvemmin keksimällä keksin juttuja, enkä tietenkään kerro sellaista, mistä minut tunnistaisi irl.

Voihan sitä neuvoa ja tukea muita vaikka ei kerrokaan totuutta itsestään :) Mulla kuitenkin on kokemusta lapsettomuudesta, pitkästä yrityksestä, yllätysraskaudesta, abortista, keskenmenosta, raskaudesta, synnytyksestä, imetyksestä, lasten allergioista ja vaikka mistä. Mutta ei se tarkoita että mun täytyy sillä tavoin täällä rehellinen olla että olisin tunnistettavissa.

niin, ehkä niissä jutuissa sitten oli joku totuuden siemen. eí nyt ollut mikään provo, eli ihan asiallisia vastauksia. Paitsi se oma imetys-aloitus, jossa maitoa riittää 2-vuotiaalle, 4 kk vauvalle ja vielä on raskaanakin. Ja halusi sitä maitoa sitten luovuttaa kun oli niin kamalasti. sen jutun takia profiiliin kurkkasinkin, kun kuulosti aika uskomattomalta.