Mä en ala, taas täällä kähistään!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
|O |O |O
Siis ensin oli tapaus The Tuoli, joka sai mut pois tolaltaan ja nyt isi lähti nuorimman kanssa uimaan ja vanhin tappelee kun hän ei päässy -menivät moottoripyörällä ja mä en kertakaikkiaan jaksanu lähtee- keskimmäinen koitaa piristää muo siivoamalla...
Mutta sit menin lupamaan et jos huomenna on nätti ilma, mennään päiv'äksi Naantaliin, josta seuras hirvee mekkala; Vanhin ei haluu uimaan, hän haluu Muumimaailmaan. Keskimmäinen ei haluu Muumimaailmaan, hän haluu Väskiin ja kukaan ei ota kuuleviin korviinsa mun pientä "en ajatellu maksaa ku 2 euroa saunomisesta"...

pistä loppu kähinälle ja sano suoraan että sä päätät mitä te teette ja muut pitää suun supussa...mulla on kaks kovatahtoista poikaa ja niille on vaan kerrottava etukäteen että mitä tehdään muuten ollaan bissessä niiden vaatimusten kanssa....

Alkuperäinen kirjoittaja venera:
pistä loppu kähinälle ja sano suoraan että sä päätät mitä te teette ja muut pitää suun supussa...mulla on kaks kovatahtoista poikaa ja niille on vaan kerrottava etukäteen että mitä tehdään muuten ollaan bissessä niiden vaatimusten kanssa....

Mä annoin niille pelin, ni ne unohti jo koko jutun.
Eniten tossa oli kyse siitä, että nuorin on isin kanssa uimassa ja se on niin väärin kun me ei koskaan päästä mihinkään... :whistle:

Yhteistyössä