Mä en ala!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Mä kun teen kaiken aina ajoissa...viimevuoden kirjanpitoa nyt tässä rustaan ja huoman, että Elisa on katkassu multa kerran maksamattoman laskun takia puhelinliittymän turhaan! Vähän sitä sillon ihmettelin, mutta en ehtiny asiaan paneutumaan, mut nyt kun näitä kuitteja kirjaan, niin todellakin, lasku mitä karhuttiin on menny ihan asianmukaisesti suoraveloituksesta :headwall:
Voi paska! Nyt mä jään jumiin, enkä päse eteenpäin ennen maanantaita, kun en muka voi jatkaa, jos en saa mentyä järjestyksessä :headwall: Lainatkaa mulle logista ajattelukykyä ja aivoja, etten mä nyt jää tän takia jumiin!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Paljon onnea raskautesi johdosta, mut älä syä enempää lihot kohta ihan muodottomaksi!!

:D
Kuinka pitkään tää raskaus mahtaa kestää? OIsko jollain vinkkiä, millä sen sais loppuman joskus, kun tää on kestäny jomuutaman vuoden ;)

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Paljon onnea raskautesi johdosta, mut älä syä enempää lihot kohta ihan muodottomaksi!!

:D
Kuinka pitkään tää raskaus mahtaa kestää? OIsko jollain vinkkiä, millä sen sais loppuman joskus, kun tää on kestäny jomuutaman vuoden ;)

Syksyllä päättyy :D
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1497631

Yhteistyössä