Mä en enää ikinä tilaa pizzaa

Fifth Element

Jäsen
16.12.2006
886
0
16
Tuossa tilausta tein ja tilasin sitten itselleni apollo-pizzan. Nuori herra puhelimen toisessa päässä sanoi, ettei heillä ole sellaista pizzaa, mutta alla pollo kuitenkin löytyy :ashamed:

Ja viime viikolla neuvoin siskon ystävälle reittiä, että löytäisi tänne, niin sanoin, että siinä on sellainen talikulkusinneli. Mikähän mua vaivaa, ei osaa edes enää puhua :/

Minä taas kerran pitsaa tilatessa kanssa höpötin tyhmiä... Ainakin kaveri sai elämänsä naurut.

Soitin ja kyselin pitasta ja kysyin, että mikäs on teidän kallein pitsa..tarkotus oli varmaan kysyä halvinta...

Joo tämä on tilannut pizzaansa homesientä.... Kun Kotipizzan Perfettaan piti sanoa neljä täytettä ja oli nälkä ja kiire ja taisi olla pari sidukkaa alla.. :)

Minä kysyin kerran vierasmaalaiselta pitsamieheltä puhelimessa vielä "loppusilaukseksi", että; " Kuinka noppeesti sinä tulet...." No, hänpä siinä sitten alkoi nauramaan, käsitti hyvin kaksimielisenä sanomiseni... tai mie käsitin sen niin... Ja korjasin tilannetta sanomalla; "..Tai siis miten noppeesti minä saan sen.." Ja sanat meni ihan sekaisin.. Kauheen pervot ajatukset vaan tuli mieleen ja.. No sain mie sen pitsan. :ashamed:

No joo, äitien vaiva.

Mun sisko oli eilen täällä auttamassa siivouksessa ja kysyi että "mikäs tää", siis tarkoitti että minne menee/mitä sille tekee. Vastasin todenmukaisesti että "se on palapelin pala".

30-vuotias nainen ei tietty tiedä vielä tuollaisista mitään. :whistle: Oli se hyvä että pikkusisko kertoo faktoja elämästä (tai no leluista).

Meidän paikallinen pitseria on ulkomaalaisten omistama ja puhelimessa on ihan joka kerta hirmu vääntö meidän osoitteesta. Kun tää on Lakkilantie. Se tuntuu olevan ihan liian vaikea kuulla ja ymmärtää. Vähintään viisi kertaa saa toistaa. Kerran mies jo sanoi että, Lakki niinkuin hattu. Sitten ne vasta pihalla olivatkin :xmas:
Mä en ikinä suostu soittamaan niille...
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Minä kysyin kerran vierasmaalaiselta pitsamieheltä puhelimessa vielä "loppusilaukseksi", että; " Kuinka noppeesti sinä tulet...." No, hänpä siinä sitten alkoi nauramaan, käsitti hyvin kaksimielisenä sanomiseni... tai mie käsitin sen niin... Ja korjasin tilannetta sanomalla; "..Tai siis miten noppeesti minä saan sen.." Ja sanat meni ihan sekaisin.. Kauheen pervot ajatukset vaan tuli mieleen ja.. No sain mie sen pitsan. :ashamed:

voi ei :laugh: :laugh:

Yhteistyössä