Mä en enää jaksa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m m

Vieras
Mun elämässä ei onnistu mitään, ei miesjutut, ei työjutut. Ja olen tosiaan YRITTÄNYT (hakenut monia monia työpaikkoja, treffaillut miehiä...Jne.)vuosikausia. Nyt vaan tuntuu, ettei oikeesti jaksa edes enää yrittää. jos antais vaan olla. Mutta mitäs sitten??

Mulla oli vähän sama, mutta sitten lakkasin yrittämästä ja keskityin elämiseen. Hankin koiran ja harrastin sitä ja tätä. Siinä sivussa sain kivoja ystäviäkin. Yhtäkkiä sainkin töitä ja nykyään suurin suruni on, ettei tahdo olla aikaa harrastaa ja nähdä kavereita! Vuodessa oon laihtunut 10 kiloa ihan muuttuneen elämäntyylin ansiosta. :) Lisäksi eräs mies pyysi mua treffeille viikonloppuna! Jännittää! En ole jaksanut etsiä ketään, niin en ole myöskään treffaillut yli vuoteen. Jos tästä ei tuu mitään, niin onpahan lauantaina ainakin jotain tekemistä ja kavereille kerrottavaa. ;) Älä yritä vaan elä nainen! Hyvät jutut tapahtuu kyllä ajallaan!

[QUOTE="neppa";24691001]Mulla oli vähän sama, mutta sitten lakkasin yrittämästä ja keskityin elämiseen. Hankin koiran ja harrastin sitä ja tätä. Siinä sivussa sain kivoja ystäviäkin. Yhtäkkiä sainkin töitä ja nykyään suurin suruni on, ettei tahdo olla aikaa harrastaa ja nähdä kavereita! Vuodessa oon laihtunut 10 kiloa ihan muuttuneen elämäntyylin ansiosta. :) Lisäksi eräs mies pyysi mua treffeille viikonloppuna! Jännittää! En ole jaksanut etsiä ketään, niin en ole myöskään treffaillut yli vuoteen. Jos tästä ei tuu mitään, niin onpahan lauantaina ainakin jotain tekemistä ja kavereille kerrottavaa. ;) Älä yritä vaan elä nainen! Hyvät jutut tapahtuu kyllä ajallaan![/QUOTE]

Kiitos vastauksesta. On mulla ollut vaiheitakin, jolloin en ole kauheesti yrittänyt, vaan lähinnä harrastellut kaikkea mistä itse tykkään...mutta silloin(kaan) ei kyllä tapahtunut mitään esim. miesrintamalla. Jotenkin olis kiva, että jotain edes tapahtuis :)