mä en enää jaksa...

meillä sama, tyttö ensi viikolla 2v..juuri ratkaisin asian ja hain matkasängyn alakerrasta, löin tytön siihen..nukahti..kun ei pääse kiipeämään sieltä pois. ei vaan malta nukahtaa, kun pääse sängystään pois.

Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:
ei nuku päiväunia ja herää klo:08.30 ja menee nukkumaan n.20.30, ja on siihen aikaan aivan naatti jo. |O
noh jotain positiivista: kunto kasvaa, kun saa juosta portaat ylös ja alas jatkuvasti. :D |O

Meillä myös 2v ja nukkuu melkeinpä samoihin aikoihin... Nukahtaa aina alle 10 minuutissa kun pötköttelen vieressä.
Mut se ei varmaankaan toimi, ellei lapsi ole siihen tottunut. Saattais alkaa ihmettemään mitäs se äiti tuohon jäi löhöämään :D mut en tiiä miten ois, jos vaikka pari viikkoa sitä kokeilis...

Me ollaa annettu likan juosta pois sängystä. Mut omasta huoneesta ei saa poistua! Se siel leikkii hetken aikaa yksinään mut on ilmeisesti niin tylsää niin hyvin nopeasti menee sänkyy nukkumaan... Ai nii ja valoja ei saa laittaa päälle!!! Likalla ikää 2v 2kk. Nyt noin 3 kuukautta nukkunut sellaises sängys mist pääsee pois. Siis ekaks harjoiteltii noin kuukaus pinniksellä mistä oli pari pinnaa otettu pois et itse pääsi aina sielt kömpimää ylös kun heräsi aamuisin.

Mut meil se kyl varmaa auttaa asiaa kun likka oli 2 viikkoinen niin ruvettiin opettamaan et itse nukahti sänkyyn. Ja ikinä ei siitä periaatteesta olla luovuttu!!!

voimia sinne päin!!! kyllä se siitä... meillä kohta 2 vee ja jää oikein nätisti omaan sänkyyn... ja jos ei jäisi niin ei auta vaikka pistäisin matkasänkyyn tai pinnasäkyyn koska kiipeää sieltä pois... (jotain apinan vikaa... =) )

Yhteistyössä