Mä en halua enää nähdä unia!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tirsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tirsku

Aktiivinen jäsen
03.07.2009
4 681
0
36
Tai sitten mun pitää lopettaa nukkuminen. Viikon sisällä kolmena yönä nähny raskausmaha-unta, viime yönä "tunsin" siinä unessa kun asukas myllersi. Oltiin äitin kans pinnisostoksilla, kun vauva alko mylläämään ja mä äitille sanoin siinä, että ei tätä, asukki protestoi. Siihen mä sit heräsin. Jeps, kiva pudotus maanpinnalle :headwall:

Tuon jälkeen pyörinkin hetken aikaa hereillä, sit kun nukahdin uudestaan, niin näin kuumaa seksiunta yhdestä entisestä opettajastani :ashamed: Toisaalta, komea nuorehko mies, että mikä ettei, huonompiakin vaihtoehtoja olis, mutta SILTI! :ashamed: :snotty:

Eli mun pitää lopettaa nukkuminen, jos toi unien näkeminen ei lopu. En oo koskaan aikasemmin nähny vauvaunia, tää on ihan epistä, mä haluan vauvaunettomia öitä.

En mäkään viime yön jälkeen.

Niin kamalia painajaisia näin koko yön että huh huh :/ Oli murhattuja vauvoja, seivästettyjä äitejä ja isiä, tapettuja eläimiä ym yhtä helvetin mukavaa :x
Hiestä märkä olin, kun heräsin. Yök!

Mä haluaisin myös välillä unettomia öitä. En tosin vauvaunia oo nyt (onneksi) nähnyt, mutta yhdestä näyttelijästä (joka on vasta 17v.!!!) näen joka yö niin kuumia unia, että ihan hävettää! En edes tiennyt olevani teinipoikien perään kuolaava mamma ennen kun vasta twilight-leffan jälkeen ja nyt niistä unista ei enää pääse eroon :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en oo niin perillä palstailijoista joten siksi täytyy kysyä.Onko sulla lapsia? vai toivotko niitä ja siks näät ehkä raskausunia?

Ei oo lapsia, mutta kovasti toivotaan ja yritetään.

Viime aikoina oon nähny painajaisiakin paljon enemmän. Ne on lähinnä ollu sellasia, että mulle on jätetty lapsi/vauva/eläin hoidettavaksi, ja mä en oo osannu/pystyny sitä hoitamaan ja siitä on tullu ahdistava voimattomuuden tunne. Näistä unista mä herään itkien ja aivan hikisenä.

minä näin kummassakin raskaudessa ihan outoja ja kauheita unia.
Herättyäni manasin etten en halua nukkua mutta huomasin kun muutin päivän tekemisiä niin
unetki oli paljon parempia.

Yhteistyössä