mä en halua miestä synnytykseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
eli lapsi on meille neljäs ja ylläri vauva (kumi petti) mutta mies halusi myös vauvaa mutta nyt ei ole ollut raskaudessa ollenkaa mukana ei kiinnosta mikää mikä liittyy raskauteen yms...
nyt mulle on tullu tunne et haluanko mä edes sitä synnytykseen....(mies kyllä haluisi mukaan) mutta mä en halua ku ei ole kiinnostanu koko raskaus aikana vauva yms...

oonkohan mä jotenki outo?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli lapsi on meille neljäs ja ylläri vauva (kumi petti) mutta mies halusi myös vauvaa mutta nyt ei ole ollut raskaudessa ollenkaa mukana ei kiinnosta mikää mikä liittyy raskauteen yms...
nyt mulle on tullu tunne et haluanko mä edes sitä synnytykseen....(mies kyllä haluisi mukaan) mutta mä en halua ku ei ole kiinnostanu koko raskaus aikana vauva yms...

oonkohan mä jotenki outo?

Oon mittinyt ihan samaa. Meille on tulossa kolmas ja molemmat kyllä haluttiin lasta, mutta tuntuu että olen ollut aivan yksin koko odotus ajan. Mies ei ole kovin kiinnostunut raskaudestani. Ei tunnustele vauvan liikkeitä jne.. Joskus kyllä kysyy miten neuvolassa meni.

Ei meilläkään ollu mies raskausaikana mitenkään kiinnostunu vaikka itse alunperin sitä lasta halusi. Synnytyksessäkin katteli vaan monitoria ja juoksi tupakalla. Nykyään on kuitenkin varsin kelpo isä.

mies ei ole koko raskauden aikana osottanut minkäänlaista huomiota raskauteen taikka muhun muutaku seksiä kinuumalla voitte arvata onko seksiä usein!
mua vituttaa välillä niin paljon et voisin heittää ukon pihalle!
tai vaan lähteä lasten kanssa pois!

ei tietenkään ole pakko ottaa mukaan synnytykseen, jos et halua. Eihän miestenkään ole pakko tulla mukaan, jos he eivät halua :kieh:

Miehet on niin P***** aina välillä.................... :hug:

Yhteistyössä